Τα στοιχεία της ibis διερευνούν τον αντίκτυπο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στα ταξίδια
Η ibis, η πιο γνωστή παγκοσμίως αλυσίδα οικονομικών ξενοδοχείων, παρουσίασε την πρώτη παγκόσμια έκθεση για τις ταξιδιωτικές τάσεις το 2025, σε συνεργασία με την Globetrender.
Η έκθεση, η οποία παρουσιάστηκε ταυτόχρονα με τη νέα καμπάνια Go get it της επωνυμίας, πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 9.000 καταναλωτών σε οκτώ βασικές αγορές – Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ, Βραζιλία, Γαλλία, Γερμανία, Ινδία, Αυστραλία και Κίνα.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Η έκθεση, η οποία παρουσιάστηκε ταυτόχρονα με τη νέα καμπάνια Go get it της επωνυμίας, πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 9.000 καταναλωτών σε οκτώ βασικές αγορές – Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ, Βραζιλία, Γαλλία, Γερμανία, Ινδία, Αυστραλία και Κίνα.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών