Στόχος της Eurobank αλλά και συνολικά του τραπεζικού συστήματος είναι σε ετήσια βάση να πλειστηριάζονται 5000 ακίνητα κυρίως επαγγελματικά και εξοχικές κατοικίες αρχικά.
Σε μια καίριας σημασίας απόφαση προχωράει η Eurobank με στόχο να χτυπήσει στην ρίζα του ένα βασικό πρόβλημα «εκείνη την ομάδα πολιτών που ενώ έχουν πάρει δάνειο και διαθέτουν οικονομική επιφάνεια σκόπιμα εμπαίζουν τις τράπεζες και δεν πληρώνουν τις υποχρεώσεις τους».
Η διοίκηση της Eurobank σε υπηρεσιακό σημείωμα που έστειλε σε όλο το δίκτυο υποκαταστημάτων ουσιαστικά διαχωρίζει σε δύο κατηγορίες τους δανειολήπτες
αυτούς που είναι συνεργάσιμοι και σε αυτούς που σκόπιμα εμπαίζουν την τράπεζα τους λεγόμενους στρατηγικούς κακοπληρωτές.
Μάλιστα αναφέρεται το εξής
«Για αυτές τις κατηγορίες των πελατών μας, που είτε έχουν εξαφανιστεί, είτε αρνούνται οποιαδήποτε επικοινωνία μαζί μας ή ακόμα σε ορισμένες περιπτώσεις συνειδητά εμπαίζουν την Τράπεζα αρνούμενοι την αποπληρωμή του δανείου τους ενώ διαθέτουν και πολλές φορές επιδεικνύουν την οικονομική τους δυνατότητα, οφείλουμε να είμαστε αυστηροί και αποφασιστικοί»
Η Eurobank δεν έχει στόχο να πλήξει τους αντικειμενικά αδύναμους, ούτε και αυτούς που είναι διατεθειμένοι να βρεθεί μια λύση άπαξ και χρωστούν «χρήματα στην τράπεζα».
Στόχος της Eurobank είναι να δημιουργηθεί μια λίστα η black list με όσους ενώ διαθέτουν περιουσιακά στοιχεία σκόπιμα αδιαφορούν, δεν πληρώνουν τις υποχρεώσεις τους και το ακόμη χειρότερο εμπαίζουν την τράπεζα, δεν σηκώνουν τηλέφωνα, δεν απαντάνε σε επιστολές, δεν προσέρχονται στην τράπεζα για να διακανονίσουν δάνεια που δεν εξυπηρετούνται.
Στόχος της Eurobank αλλά και συνολικά του τραπεζικού συστήματος είναι σε ετήσια βάση να πλειστηριάζονται 5000 ακίνητα κυρίως επαγγελματικά και εξοχικές κατοικίες αρχικά.
Με βάση τραπεζικές πηγές, οι υποθέσεις που θα στέλνονται στην δικαιοσύνη θα φθάνουν τις 8-10 χιλιάδες ετησίως αλλά πρακτικά σε πρώτη φάση θα μπορούν να τίθενται σε πλειστηριασμό 5.000 ακίνητα και οικόπεδα ετησίως.
Ο στόχος της Eurobank
Η κίνηση της Eurobank δεν χωράει καμία αμφιβολία ότι είναι σωστή καθώς στόχος της τράπεζας είναι να διασφαλίσει τα συμφέροντα των καταθετών, μετόχων και κυρίως των συνεπών δανειοληπτών.
Σκεφθείτε την δική σας περίπτωση.
Πληρώνετε τιε υποχρεώσεις σας στην Eurobank με πολύ κόπο και κόστος και ο απέναντι γείτονας σας λέει «να πάνε στο διάολο οι τραπεζίτες δεν τους πληρώνω» ενώ διαθέτει περιουσιακά στοιχεία.
Ήρθε λοιπόν η ώρα να πληρώσουν οι στρατηγικά κακοπληρωτές.
Ήρθε η ώρα όσοι χρωστούν να πληρώσουν γιατί αν δεν πληρώσουν, η τράπεζα θα προχωρήσει σε κατασχέσεις και σε πλειστηριασμούς.
Όμως δύο πράγματα πρέπει να εξεταστούν με απόλυτη προσοχή
1)Να υπάρξει σαφής διαχωρισμός μεταξύ των στρατηγικά κακοπληρωτών και αυτών που πραγματικά αδυνατούν να πληρώσουν.
2)Οι πλειστηριασμοί ακινήτων π.χ. 5000 ετησίως φαίνεται ωραία ιδέα σε ένα σύνολο 250-280 χιλιάδων ακινήτων που αφορούν δάνεια που δεν εξυπηρετούνται και έχουν χρησιμοποιηθεί ως εγγύηση, ωστόσο αν οι τράπεζες αρχίζουν να πλειστηριάζουν σπίτια τότε είναι μαθηματικώς βέβαιο ότι θα πιεστούν οι τιμές και μια τέτοια εξέλιξη θα έχει αρνητική επίδραση… και στα υγιή δάνεια.
Τα ακίνητα έχουν μια αξία και η αξία δεν είναι η αντικειμενική αλλά η εμπορική.
Αν η εμπορική αξία των ακινήτων υποχωρεί τότε μειώνεται η αξία των εγγυήσεων και στα ενήμερα δάνεια που αυτό μεταφράζεται σε ζημία για τις τράπεζες.
Τι αναφέρει το υπηρεσιακό σημείωμα της Eurobank στο δίκτυο
"Η Eurobank, από την αρχή της κρίσης έως σήμερα, έχει αναπτύξει μία σειρά προτάσεων προς τους δανειολήπτες που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην πληρωμή του δανείου τους.
Λόγω της συνεχιζόμενης οικονομικής δυσπραγίας, η Τράπεζά μας προχώρησε και στην εφαρμογή λύσεων που προβλέπουν κατά περίπτωση και μερική άφεση χρέους.
Στο πλαίσιο αυτό θεωρούμε ότι εφόσον οι πελάτες μας συνεργάζονται και επικοινωνούν μαζί μας, είμαστε σε θέση να προσφέρουμε ικανοποιητική για τους δανειολήπτες λύση στις περισσότερες των περιπτώσεων.
Παράλληλα, λαμβάνοντας υπόψη και τις δικές σας προτάσεις, σχεδιάζουμε και νέες λύσεις προσαρμοσμένες για την αντιμετώπιση ειδικών περιπτώσεων ή ομάδων δανειοληπτών που μέχρι σήμερα δεν είχαμε την ευχέρεια να καλύψουμε.
Δυστυχώς, παραμένει υπαρκτό το πρόβλημα των μη συνεργάσιμων δανειοληπτών καθώς και των «στρατηγικών» κακοπληρωτών.
Για αυτές τις κατηγορίες των πελατών μας, που είτε έχουν εξαφανιστεί, είτε αρνούνται οποιαδήποτε επικοινωνία μαζί μας ή ακόμα σε ορισμένες περιπτώσεις συνειδητά εμπαίζουν την Τράπεζα αρνούμενοι την αποπληρωμή του δανείου τους ενώ διαθέτουν και πολλές φορές επιδεικνύουν την οικονομική τους δυνατότητα, οφείλουμε να είμαστε αυστηροί και αποφασιστικοί.
Σε συνεργασία με την πρώτη γραμμή, μαζί σας, και όπως επανειλημμένα μας έχετε ζητήσει, πρέπει να τους εντοπίσουμε και να εξαντλήσουμε τα περιθώρια που μας παρέχει ο Νόμος για την προστασία της Τράπεζας και των καταθετών της καθώς και για τη διασφάλιση της δίκαιης αντιμετώπισης των συνεπών πελατών μας.
Στο πλαίσιο αυτό, ζητούμε να μας ενημερώνετε για δανειολήπτες του καταστήματος σας που όντας μη συνεργάσιμοι ή κατ’ επιλογή κακοπληρωτές, θέτουν σε κίνδυνο τα συμφέροντα της τράπεζας, των εργαζομένων της και των συνεπών πελατών της.
Για τις περιπτώσεις αυτές, αφού τις εξετάσουμε και βεβαιωθούμε ότι δεν υπάρχει περιθώριο συμφωνίας, θα προχωρήσουμε στις ενδεδειγμένες νομικές ενέργειες, καταγγελία σύμβασης και, εκεί που επιτρέπει η νομοθεσία και σε πλειστηριασμούς ακίνητης περιουσίας.
Οφείλουμε να επισημάνουμε και θα πρέπει να είναι σαφές, ότι πρόθεση της τράπεζας δεν είναι να στραφεί κατά των αδυνάμων, ως προς τους οποίους θα εξαντλήσει όλες τις δυνατότητες ανεύρεσης μιας λύσης συναινετικής, αλλά αποκλειστικά κατά όσων εκμεταλλεύονται την συγκυρία και προσπαθούν να αποφύγουν τις ανειλημμένες υποχρεώσεις τους προς την τράπεζα και την εξυπηρέτηση των δανείων τους.
Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και θα σας κρατούμε ενήμερους για τις περαιτέρω ενέργειές μας" καταλήγει το υπηρεσιακό σημείωμα της Eurobank.
www.bankingnews.gr
Η διοίκηση της Eurobank σε υπηρεσιακό σημείωμα που έστειλε σε όλο το δίκτυο υποκαταστημάτων ουσιαστικά διαχωρίζει σε δύο κατηγορίες τους δανειολήπτες
αυτούς που είναι συνεργάσιμοι και σε αυτούς που σκόπιμα εμπαίζουν την τράπεζα τους λεγόμενους στρατηγικούς κακοπληρωτές.
Μάλιστα αναφέρεται το εξής
«Για αυτές τις κατηγορίες των πελατών μας, που είτε έχουν εξαφανιστεί, είτε αρνούνται οποιαδήποτε επικοινωνία μαζί μας ή ακόμα σε ορισμένες περιπτώσεις συνειδητά εμπαίζουν την Τράπεζα αρνούμενοι την αποπληρωμή του δανείου τους ενώ διαθέτουν και πολλές φορές επιδεικνύουν την οικονομική τους δυνατότητα, οφείλουμε να είμαστε αυστηροί και αποφασιστικοί»
Η Eurobank δεν έχει στόχο να πλήξει τους αντικειμενικά αδύναμους, ούτε και αυτούς που είναι διατεθειμένοι να βρεθεί μια λύση άπαξ και χρωστούν «χρήματα στην τράπεζα».
Στόχος της Eurobank είναι να δημιουργηθεί μια λίστα η black list με όσους ενώ διαθέτουν περιουσιακά στοιχεία σκόπιμα αδιαφορούν, δεν πληρώνουν τις υποχρεώσεις τους και το ακόμη χειρότερο εμπαίζουν την τράπεζα, δεν σηκώνουν τηλέφωνα, δεν απαντάνε σε επιστολές, δεν προσέρχονται στην τράπεζα για να διακανονίσουν δάνεια που δεν εξυπηρετούνται.
Στόχος της Eurobank αλλά και συνολικά του τραπεζικού συστήματος είναι σε ετήσια βάση να πλειστηριάζονται 5000 ακίνητα κυρίως επαγγελματικά και εξοχικές κατοικίες αρχικά.
Με βάση τραπεζικές πηγές, οι υποθέσεις που θα στέλνονται στην δικαιοσύνη θα φθάνουν τις 8-10 χιλιάδες ετησίως αλλά πρακτικά σε πρώτη φάση θα μπορούν να τίθενται σε πλειστηριασμό 5.000 ακίνητα και οικόπεδα ετησίως.
Ο στόχος της Eurobank
Η κίνηση της Eurobank δεν χωράει καμία αμφιβολία ότι είναι σωστή καθώς στόχος της τράπεζας είναι να διασφαλίσει τα συμφέροντα των καταθετών, μετόχων και κυρίως των συνεπών δανειοληπτών.
Σκεφθείτε την δική σας περίπτωση.
Πληρώνετε τιε υποχρεώσεις σας στην Eurobank με πολύ κόπο και κόστος και ο απέναντι γείτονας σας λέει «να πάνε στο διάολο οι τραπεζίτες δεν τους πληρώνω» ενώ διαθέτει περιουσιακά στοιχεία.
Ήρθε λοιπόν η ώρα να πληρώσουν οι στρατηγικά κακοπληρωτές.
Ήρθε η ώρα όσοι χρωστούν να πληρώσουν γιατί αν δεν πληρώσουν, η τράπεζα θα προχωρήσει σε κατασχέσεις και σε πλειστηριασμούς.
Όμως δύο πράγματα πρέπει να εξεταστούν με απόλυτη προσοχή
1)Να υπάρξει σαφής διαχωρισμός μεταξύ των στρατηγικά κακοπληρωτών και αυτών που πραγματικά αδυνατούν να πληρώσουν.
2)Οι πλειστηριασμοί ακινήτων π.χ. 5000 ετησίως φαίνεται ωραία ιδέα σε ένα σύνολο 250-280 χιλιάδων ακινήτων που αφορούν δάνεια που δεν εξυπηρετούνται και έχουν χρησιμοποιηθεί ως εγγύηση, ωστόσο αν οι τράπεζες αρχίζουν να πλειστηριάζουν σπίτια τότε είναι μαθηματικώς βέβαιο ότι θα πιεστούν οι τιμές και μια τέτοια εξέλιξη θα έχει αρνητική επίδραση… και στα υγιή δάνεια.
Τα ακίνητα έχουν μια αξία και η αξία δεν είναι η αντικειμενική αλλά η εμπορική.
Αν η εμπορική αξία των ακινήτων υποχωρεί τότε μειώνεται η αξία των εγγυήσεων και στα ενήμερα δάνεια που αυτό μεταφράζεται σε ζημία για τις τράπεζες.
Τι αναφέρει το υπηρεσιακό σημείωμα της Eurobank στο δίκτυο
"Η Eurobank, από την αρχή της κρίσης έως σήμερα, έχει αναπτύξει μία σειρά προτάσεων προς τους δανειολήπτες που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην πληρωμή του δανείου τους.
Λόγω της συνεχιζόμενης οικονομικής δυσπραγίας, η Τράπεζά μας προχώρησε και στην εφαρμογή λύσεων που προβλέπουν κατά περίπτωση και μερική άφεση χρέους.
Στο πλαίσιο αυτό θεωρούμε ότι εφόσον οι πελάτες μας συνεργάζονται και επικοινωνούν μαζί μας, είμαστε σε θέση να προσφέρουμε ικανοποιητική για τους δανειολήπτες λύση στις περισσότερες των περιπτώσεων.
Παράλληλα, λαμβάνοντας υπόψη και τις δικές σας προτάσεις, σχεδιάζουμε και νέες λύσεις προσαρμοσμένες για την αντιμετώπιση ειδικών περιπτώσεων ή ομάδων δανειοληπτών που μέχρι σήμερα δεν είχαμε την ευχέρεια να καλύψουμε.
Δυστυχώς, παραμένει υπαρκτό το πρόβλημα των μη συνεργάσιμων δανειοληπτών καθώς και των «στρατηγικών» κακοπληρωτών.
Για αυτές τις κατηγορίες των πελατών μας, που είτε έχουν εξαφανιστεί, είτε αρνούνται οποιαδήποτε επικοινωνία μαζί μας ή ακόμα σε ορισμένες περιπτώσεις συνειδητά εμπαίζουν την Τράπεζα αρνούμενοι την αποπληρωμή του δανείου τους ενώ διαθέτουν και πολλές φορές επιδεικνύουν την οικονομική τους δυνατότητα, οφείλουμε να είμαστε αυστηροί και αποφασιστικοί.
Σε συνεργασία με την πρώτη γραμμή, μαζί σας, και όπως επανειλημμένα μας έχετε ζητήσει, πρέπει να τους εντοπίσουμε και να εξαντλήσουμε τα περιθώρια που μας παρέχει ο Νόμος για την προστασία της Τράπεζας και των καταθετών της καθώς και για τη διασφάλιση της δίκαιης αντιμετώπισης των συνεπών πελατών μας.
Στο πλαίσιο αυτό, ζητούμε να μας ενημερώνετε για δανειολήπτες του καταστήματος σας που όντας μη συνεργάσιμοι ή κατ’ επιλογή κακοπληρωτές, θέτουν σε κίνδυνο τα συμφέροντα της τράπεζας, των εργαζομένων της και των συνεπών πελατών της.
Για τις περιπτώσεις αυτές, αφού τις εξετάσουμε και βεβαιωθούμε ότι δεν υπάρχει περιθώριο συμφωνίας, θα προχωρήσουμε στις ενδεδειγμένες νομικές ενέργειες, καταγγελία σύμβασης και, εκεί που επιτρέπει η νομοθεσία και σε πλειστηριασμούς ακίνητης περιουσίας.
Οφείλουμε να επισημάνουμε και θα πρέπει να είναι σαφές, ότι πρόθεση της τράπεζας δεν είναι να στραφεί κατά των αδυνάμων, ως προς τους οποίους θα εξαντλήσει όλες τις δυνατότητες ανεύρεσης μιας λύσης συναινετικής, αλλά αποκλειστικά κατά όσων εκμεταλλεύονται την συγκυρία και προσπαθούν να αποφύγουν τις ανειλημμένες υποχρεώσεις τους προς την τράπεζα και την εξυπηρέτηση των δανείων τους.
Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και θα σας κρατούμε ενήμερους για τις περαιτέρω ενέργειές μας" καταλήγει το υπηρεσιακό σημείωμα της Eurobank.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών