H διοίκηση προχωράει σε ένα γενικό κάλεσμα προς το νέο και παλιό της πελατολόγιο, ώστε να γίνει ένα γόνιμος διάλογος, εκτιμώντας πως η ανταπόκριση των πελατών θα είναι θετική
«H Attica Bank έχει ξεπράσει τα προβλήματα και βρίσκεται εδώ, προκειμένου να αναπτύξει νέες και αμοιβαίες σχέσεις με τους πελάτες της που θα τους βοηθήσει να πάνε καλύτερα την επόμενη περίοδο».
Αυτό είναι το μήνυμα που στέλνει στους πελάτες της και συνολικά στον επιχειρηματικό κόσμο, ο διευθύνων σύμβουλος της τράπεζας κ. Θεόδωρος Πανταλάκης, σε δήλωση του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, με αφορμή το δείπνο εργασίας που πραγματοποίησε χθες στη Λάρισα η διοίκηση της τράπεζας με επιχειρηματίες.
Όπως σημείωσε ο κ. Πανταλάκης η διοίκηση προχωράει σε ένα γενικό κάλεσμα προς το νέο και παλιό της πελατολόγιο, ώστε να γίνει ένα γόνιμος διάλογος, εκτιμώντας πως η ανταπόκριση των πελατών θα είναι θετική.
Σημειώνεται, πως τόσο ο διευθύνων σύμβουλος της Attica Bank, Θεόδωρος Πανταλάκης, όσο και ο πρόεδρος της τράπεζας, Παναγιώτης Ρουμελιώτης, βρέθηκαν χθες στη Λάρισα, όπου και παρουσίασαν σε στελέχη της τράπεζας το πρόγραμμα αναδιάρθρωσης το οποίο υλοποιείται.
www.bankingnews.gr
Αυτό είναι το μήνυμα που στέλνει στους πελάτες της και συνολικά στον επιχειρηματικό κόσμο, ο διευθύνων σύμβουλος της τράπεζας κ. Θεόδωρος Πανταλάκης, σε δήλωση του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, με αφορμή το δείπνο εργασίας που πραγματοποίησε χθες στη Λάρισα η διοίκηση της τράπεζας με επιχειρηματίες.
Όπως σημείωσε ο κ. Πανταλάκης η διοίκηση προχωράει σε ένα γενικό κάλεσμα προς το νέο και παλιό της πελατολόγιο, ώστε να γίνει ένα γόνιμος διάλογος, εκτιμώντας πως η ανταπόκριση των πελατών θα είναι θετική.
Σημειώνεται, πως τόσο ο διευθύνων σύμβουλος της Attica Bank, Θεόδωρος Πανταλάκης, όσο και ο πρόεδρος της τράπεζας, Παναγιώτης Ρουμελιώτης, βρέθηκαν χθες στη Λάρισα, όπου και παρουσίασαν σε στελέχη της τράπεζας το πρόγραμμα αναδιάρθρωσης το οποίο υλοποιείται.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών