Και η ΕΚΤ πρέπει να εκσυγχρονιστεί και να γίνει πιο διαφανής ως εποπτική αρχή.
Στο πλαίσιο του ελέγχου των εποπτικών κεφαλαίων ειδικά για το CET1 και το SREP τον ελάχιστο συνολικό δείκτη κεφαλαιακής επάρκειας η ΕΚΤ επικαλούμενη την διαφάνεια ανακοίνωσε τους ελέγχους για 119 τράπεζες καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι 6 τράπεζες έλαβαν βαθμολογία που επιβεβαιώνει επιδείνωση.
Αν και οι ελληνικές τράπεζες αρνούνται ότι ανήκουν σε αυτή την κατηγορία των 6 τραπεζών – και αυτό είναι αληθές – ωστόσο η ΕΚΤ δεν μπορεί να επικαλείται την διαφάνεια και όταν πρέπει να κατονομάσει τις τράπεζες να επικαλείται νομικά κωλύματα.
Η διαφάνεια δεν μπορεί να είναι κατά το δοκούν, δεν μπορεί η ΕΚΤ να μιλάει για διαφάνεια και να λειτουργεί ως μηχανισμός συγκάλυψης.
Οι κεφαλαιακές απαιτήσεις των τραπεζών ενδιαφέρουν όλους μετόχους, καταναλωτές πέραν από τις εποπτικές αρχές και κυβέρνηση.
Δεν μπορεί η ΕΚΤ να λειτουργεί ως μηχανισμός συγκάλυψης.
Δεν μπορεί να μιλάει για εταιρική διακυβέρνηση η ΕΚΤ και ταυτόχρονα ο ή η Πρόεδρος να τοποθετείται απόρροια πολιτικών ισορροπιών.
Και η ΕΚΤ πρέπει να εκσυγχρονιστεί και να γίνει πιο διαφανής ως εποπτική αρχή.
www.bankingnews.gr
Αν και οι ελληνικές τράπεζες αρνούνται ότι ανήκουν σε αυτή την κατηγορία των 6 τραπεζών – και αυτό είναι αληθές – ωστόσο η ΕΚΤ δεν μπορεί να επικαλείται την διαφάνεια και όταν πρέπει να κατονομάσει τις τράπεζες να επικαλείται νομικά κωλύματα.
Η διαφάνεια δεν μπορεί να είναι κατά το δοκούν, δεν μπορεί η ΕΚΤ να μιλάει για διαφάνεια και να λειτουργεί ως μηχανισμός συγκάλυψης.
Οι κεφαλαιακές απαιτήσεις των τραπεζών ενδιαφέρουν όλους μετόχους, καταναλωτές πέραν από τις εποπτικές αρχές και κυβέρνηση.
Δεν μπορεί η ΕΚΤ να λειτουργεί ως μηχανισμός συγκάλυψης.
Δεν μπορεί να μιλάει για εταιρική διακυβέρνηση η ΕΚΤ και ταυτόχρονα ο ή η Πρόεδρος να τοποθετείται απόρροια πολιτικών ισορροπιών.
Και η ΕΚΤ πρέπει να εκσυγχρονιστεί και να γίνει πιο διαφανής ως εποπτική αρχή.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών