Oι ελληνικές τράπεζες θα πρωτοστατήσουν στην επόμενη ημέρα της προσπάθειας επανόδου της οικονομίας στην κανονικότητα και την ενεργοποίηση της παραγωγικής διαδικασίας αναφέρει ο αναπληρωτής CEO της Eurobank
Οι ελληνικές τράπεζες θα πρωτοστατήσουν στην επόμενη ημέρα της προσπάθειας επανόδου της οικονομίας στην κανονικότητα και την ενεργοποίηση της παραγωγικής διαδικασίας, στηρίζοντας τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις, αναφέρει ο Σταύρος Ιωάννου, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Eurobank.
Σε δηλώσεις του στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο κ. Ιωάννου αναφέρει ότι «για τις ελληνικές τράπεζες που την προηγούμενη δεκαετία εστίασαν στην ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων της οικονομικής κρίσης, η σημερινή κρίση και τα ακραία μέτρα, εξαιτίας των οποίων «πάγωσε» ο χρόνος, ήταν μια μεγάλη δοκιμασία. Παρ’ όλα αυτά και ξεκινώντας από διαφορετική αφετηρία σε σύγκριση με τις ευρωπαϊκές τράπεζες, οι οποίες έχουν επενδύσει εκατοντάδες εκατομμύρια στην ψηφιοποίησή τους, το εγχώριο τραπεζικό σύστημα επέδειξε αξιοθαύμαστη ετοιμότητα και προσαρμοστικότητα».
Αναφερόμενος στην Eurobank, επισημαίνει ότι «χιλιάδες εργαζόμενοι, πάνω από το 50% του προσωπικού, συνολικά, μέσα σε μια μέρα συνέχισαν να εργάζονται σε καθεστώς τηλεργασίας από το σπίτι τους και μάλιστα μια εβδομάδα πριν την ανακοίνωση των κυβερνητικών μέτρων.
Είναι ακόμη πιο σημαντικό το γεγονός, ότι σε συνθήκες πρωτόγνωρες και χωρίς προηγούμενη εμπειρία, σχεδιάστηκαν -εξ’ αποστάσεως- και τέθηκαν σε εφαρμογή προϊόντα και υπηρεσίες ικανά να εξυπηρετήσουν όλες τις ανάγκες των πελατών, επιχειρήσεων και ιδιωτών, χωρίς να χρειαστεί να επισκεφθούν το τραπεζικό κατάστημα.
Η ψηφιακή τράπεζα λειτούργησε σε πραγματικό περιβάλλον υπό μεγάλη πίεση. Έγινε κυριολεκτικά ένας οργανωτικός άθλος.
Οφείλουμε βέβαια να αναγνωρίσουμε ότι και οι πελάτες προσαρμόστηκαν σχετικά γρήγορα. Παρά τα αντικειμενικά προβλήματα που δημιουργούν αλλαγές τέτοιου εύρους, με τη συνεργασία και των πελατών, το σύστημα ανταποκρίθηκε. Αυτό το στοίχημα το κερδίσαμε».
«Τώρα, το μεγάλο στοίχημα όλων μας είναι η επάνοδος της οικονομίας στην κανονικότητα και η ενεργοποίηση, ξανά, της παραγωγικής διαδικασίας.
Και σ’ αυτή την προσπάθεια οι τράπεζες θα πρωτοστατήσουν, στηρίζοντας τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις», αναφέρει.
Eurobank- Ψηφιακά δίκτυα την περίοδο της πανδημίας.
Το τελευταίο διάστημα σύμφωνα, με στοιχεία της Eurobank, παρατηρήθηκε μεγάλη αύξηση κυρίως σε νέους πελάτες στα ψηφιακά κανάλια της τράπεζας, λόγω των έκτακτων συνθηκών που ισχύουν στην καθημερινότητα μας από τις συνέπειες της πανδημίας και της τιτάνιας προσπάθειας για περιορισμό της εξάπλωσης της.
Ειδικότερα, ο ρυθμός ένταξης νέων πελατών είναι υπερτριπλάσιος από πριν, μέσω κυρίως της δυνατότητας εξ αποστάσεως πρόσβασης/ενεργοποίησης κωδικών (Remote Digital Onboarding).
Οι νέοι ενεργοί πελάτες για τον Μάρτιο του 2020 αυξήθηκαν 114% σε σχέση με τον Μάρτιο του 2019 και 50% σε σχέση με τον Φεβρουάριο του 2020.
Η κατανομή των νέων πελατών ως προς την ηλικία τους, είναι προς μεγαλύτερες σχετικά ηλικίες. Ως προς τη χρήση, σύμφωνα με τα πρώτα διαθέσιμα στοιχεια υπάρχει σημαντική αύξηση.
Παράλληλα όμως με τη σημαντική αύξηση του αριθμού νέων χρηστών, εκτιμάται ότι θα υπάρχει και ολοένα και μεγαλύτερη χρήση από τους υφιστάμενους χρήστες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η τελευταία μέρα του Μαρτίου ήταν η μέρα με τη μεγαλύτερη χρήση στην ιστορια της τράπεζας στα ψηφιακά κανάλια.
Σύμφωνα με στοιχεία που έχει επεξεργαστεί η Eurobank πελάτες μεγαλύτερων ηλικιών μπαίνουν στο ebanking, με πιθανή βοήθεια και από νεότερους.
Οι νέοι πελάτες έχουν αυξημένη αναλογία σε “viewers only” (ενημέρωση μόνο) καθώς δεν είναι εξοικειωμένοι ακόμα και διότι οι μεγαλύτερες ηλικίες θέλουν κυρίως να ενημερώνονται για το αν μπήκε η σύνταξη και το υπόλοιπο των λογαριασμών τους.
www.bankingnews.gr
Σε δηλώσεις του στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο κ. Ιωάννου αναφέρει ότι «για τις ελληνικές τράπεζες που την προηγούμενη δεκαετία εστίασαν στην ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων της οικονομικής κρίσης, η σημερινή κρίση και τα ακραία μέτρα, εξαιτίας των οποίων «πάγωσε» ο χρόνος, ήταν μια μεγάλη δοκιμασία. Παρ’ όλα αυτά και ξεκινώντας από διαφορετική αφετηρία σε σύγκριση με τις ευρωπαϊκές τράπεζες, οι οποίες έχουν επενδύσει εκατοντάδες εκατομμύρια στην ψηφιοποίησή τους, το εγχώριο τραπεζικό σύστημα επέδειξε αξιοθαύμαστη ετοιμότητα και προσαρμοστικότητα».
Αναφερόμενος στην Eurobank, επισημαίνει ότι «χιλιάδες εργαζόμενοι, πάνω από το 50% του προσωπικού, συνολικά, μέσα σε μια μέρα συνέχισαν να εργάζονται σε καθεστώς τηλεργασίας από το σπίτι τους και μάλιστα μια εβδομάδα πριν την ανακοίνωση των κυβερνητικών μέτρων.
Είναι ακόμη πιο σημαντικό το γεγονός, ότι σε συνθήκες πρωτόγνωρες και χωρίς προηγούμενη εμπειρία, σχεδιάστηκαν -εξ’ αποστάσεως- και τέθηκαν σε εφαρμογή προϊόντα και υπηρεσίες ικανά να εξυπηρετήσουν όλες τις ανάγκες των πελατών, επιχειρήσεων και ιδιωτών, χωρίς να χρειαστεί να επισκεφθούν το τραπεζικό κατάστημα.
Η ψηφιακή τράπεζα λειτούργησε σε πραγματικό περιβάλλον υπό μεγάλη πίεση. Έγινε κυριολεκτικά ένας οργανωτικός άθλος.
Οφείλουμε βέβαια να αναγνωρίσουμε ότι και οι πελάτες προσαρμόστηκαν σχετικά γρήγορα. Παρά τα αντικειμενικά προβλήματα που δημιουργούν αλλαγές τέτοιου εύρους, με τη συνεργασία και των πελατών, το σύστημα ανταποκρίθηκε. Αυτό το στοίχημα το κερδίσαμε».
«Τώρα, το μεγάλο στοίχημα όλων μας είναι η επάνοδος της οικονομίας στην κανονικότητα και η ενεργοποίηση, ξανά, της παραγωγικής διαδικασίας.
Και σ’ αυτή την προσπάθεια οι τράπεζες θα πρωτοστατήσουν, στηρίζοντας τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις», αναφέρει.
Eurobank- Ψηφιακά δίκτυα την περίοδο της πανδημίας.
Το τελευταίο διάστημα σύμφωνα, με στοιχεία της Eurobank, παρατηρήθηκε μεγάλη αύξηση κυρίως σε νέους πελάτες στα ψηφιακά κανάλια της τράπεζας, λόγω των έκτακτων συνθηκών που ισχύουν στην καθημερινότητα μας από τις συνέπειες της πανδημίας και της τιτάνιας προσπάθειας για περιορισμό της εξάπλωσης της.
Ειδικότερα, ο ρυθμός ένταξης νέων πελατών είναι υπερτριπλάσιος από πριν, μέσω κυρίως της δυνατότητας εξ αποστάσεως πρόσβασης/ενεργοποίησης κωδικών (Remote Digital Onboarding).
Οι νέοι ενεργοί πελάτες για τον Μάρτιο του 2020 αυξήθηκαν 114% σε σχέση με τον Μάρτιο του 2019 και 50% σε σχέση με τον Φεβρουάριο του 2020.
Η κατανομή των νέων πελατών ως προς την ηλικία τους, είναι προς μεγαλύτερες σχετικά ηλικίες. Ως προς τη χρήση, σύμφωνα με τα πρώτα διαθέσιμα στοιχεια υπάρχει σημαντική αύξηση.
Παράλληλα όμως με τη σημαντική αύξηση του αριθμού νέων χρηστών, εκτιμάται ότι θα υπάρχει και ολοένα και μεγαλύτερη χρήση από τους υφιστάμενους χρήστες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η τελευταία μέρα του Μαρτίου ήταν η μέρα με τη μεγαλύτερη χρήση στην ιστορια της τράπεζας στα ψηφιακά κανάλια.
Σύμφωνα με στοιχεία που έχει επεξεργαστεί η Eurobank πελάτες μεγαλύτερων ηλικιών μπαίνουν στο ebanking, με πιθανή βοήθεια και από νεότερους.
Οι νέοι πελάτες έχουν αυξημένη αναλογία σε “viewers only” (ενημέρωση μόνο) καθώς δεν είναι εξοικειωμένοι ακόμα και διότι οι μεγαλύτερες ηλικίες θέλουν κυρίως να ενημερώνονται για το αν μπήκε η σύνταξη και το υπόλοιπο των λογαριασμών τους.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών