Η HSBC είναι πρωτοπόρος σε θέματα βιωσιμότητας και συμμετέχει ενεργά σε φιλόδοξα σχέδια που θα στρέψουν τις οικονομίες σε ένα πιο βιώσιμο μέλλον
Κατά τη διάρκεια των 155 ετών της ιστορίας της, η HSBC έχει κληθεί πολλές φορές να προσαρμοστεί σε αλλαγές -βιώνοντας επαναστάσεις, οικονομικές κρίσεις και τεχνολογικές αλλαγές αναφέρει σε άρθρο του ο Peter Yeates, διευθύνων σύμβουλος της HSBC Ελλάδος.
Αλλά αυτή η πανδημία αποτελεί μια νέα και πρωτοφανή πρόκληση τόσο για τις εσωτερικές μας λειτουργίες όσο και για τους πελάτες μας.
Ανταποκριθήκαμε στη συγκεκριμένη κρίση παρέχοντας περίπου 80 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ σε παγκόσμιο επίπεδο προκειμένου να στηρίξουμε τις ανάγκες των πελατών μας.
Αυτό το ποσό συμπεριλαμβάνει 27 δισεκατομμύρια ελάφρυνσης χρεών για τους ιδιώτες πελάτες και επιπλέον δανεισμό ύψους 52 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε εταιρικούς πελάτες.
Επιπλέον έχουμε στηρίξει τους πελάτες μας στην άντληση κεφαλαίων αξίας άνω των 1,15 τρισεκατομμυρίων δολαρίων από τις αγορές μετοχικών κεφαλαίων και ομολόγων κατά τους πρώτους έξι μήνες του 2020.
Η Ελλάδα αποτελεί μέρος αυτής της παγκόσμιας προσπάθειας και εργαζόμαστε σκληρά για να παραμείνουμε κοντά στους ιδιώτες και εταιρικούς μας πελάτες.
Ως διεθνής τράπεζα ρόλος μας είναι να παρέχουμε πρόσβαση στις διεθνείς αγορές και συνεχίζουμε να το κάνουμε αυτό και εξ αποστάσεως.
Συμμετείχαμε σε δύο εκδόσεις κρατικών ομολόγων της Ελλάδας το 2020 και ηγηθήκαμε της πρώτης έκδοσης διεθνούς ομολόγου για λογαριασμό ελληνικής επιχείρησης μετά το ξέσπασμα της πανδημίας.
Η κρίση του κορωνοϊού δημιούργησε οικονομικές δυσκολίες σε πολλούς ανθρώπους.
Έτσι, προχωρήσαμε σε ενέργειες στήριξης ευάλωτων δανειοληπτών και συμμετείχαμε σε όλες τις σχετικές κρατικές πρωτοβουλίες όπως το πρόγραμμα «Γέφυρα».
Προσφέραμε στους άμεσα πληττόμενους από την πανδημία δανειολήπτες, οι οποίοι πριν το ξέσπασμα της κρίσης εξυπηρετούσαν κανονικά τα στεγαστικά τους δάνεια, τη δυνατότητα τρίμηνης άτοκης αναστολής πληρωμών των στεγαστικών τους δανείων, παρατείνοντας παράλληλα τη διάρκεια αποπληρωμής του δανείου.
Σταθήκαμε δίπλα και σε ορισμένους δανειολήπτες που επηρεάστηκαν έμμεσα από τη συγκεκριμένη κρίση παρέχοντάς τους την επιλογή αποπληρωμής μόνο των τόκων για έως ένα εξάμηνο με αντίστοιχη δυνατότητα παράτασης της αποπληρωμής του δανείου.
Οι διεθνείς αγορές σημείωσαν σημαντική πτώση στην αρχή της πανδημίας γεγονός που αναπόφευκτα ανησύχησε τους ιδιώτες επενδυτές.
Εγκαινιάσαμε, λοιπόν, τη σειρά Webcast Stay Home, Stay Updated, προσφέροντας στους ιδιώτες πελάτες μας τη δυνατότητα να ενημερωθούν διαδικτυακά από κορυφαίους διεθνείς αναλυτές για θέματα επενδύσεων.
Αξιοποιήσαμε την τεχνολογία που διευκολύνει την τηλεργασία αλλά και επιτρέπει να γίνονται οι συναλλαγές από απόσταση.
Δώσαμε μέσα σε μόλις 2 εβδομάδες τη δυνατότητα στο 90% των εργαζομένων μας, εκτός των καταστημάτων, να εργάζονται από το σπίτι.
Η τηλεργασία δεν είναι κάτι καινούριο για εμάς αλλά δεν την είχαμε εφαρμόσει ποτέ πριν σε τόσο μεγάλη κλίμακα.
Συνεχίσαμε να λειτουργούμε απρόσκοπτα ενώ ταυτόχρονα οι εργαζόμενοί μας ένιωθαν ασφαλείς.
Επιπλέον, σημειώθηκε σημαντική αύξηση της χρήσης των εξ αποστάσεων καναλιών (internet banking, mobile banking και phone banking).
Μάλιστα, κατά τους πρώτους μήνες του lock down καταγράφηκε αύξηση της τάξεως του 40% στις κλήσεις στο phone banking μας.
Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η HSBC σε παγκόσμιο επίπεδο στηρίζει τις κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιείται.
Συνολικά ο Όμιλος έχει ανακοινώσει οικονομική στήριξη ύψους 25 εκατομμυρίων δολαρίων.
Στην Ελλάδα δωρίσαμε εξοπλισμό τηλεϊατρικής στο νοσοκομείο «Σωτηρία» και στηρίξαμε πρωτοβουλίες του Ερυθρού Σταυρού για την καταπολέμηση του COVID αλλά και άλλες Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις, οι οποίες εξαιτίας της κρίσης κατέγραφαν αυξημένες ανάγκες.
Η κρίση δεν έχει ακόμη φτάσει στο τέλος της και τράπεζες και επιχειρήσεις θα πρέπει να συνεχίσουν να προσπαθούν προκειμένου να διασφαλίσουν μια βιώσιμη οικονομική ανάκαμψη.
Η πρόσφατη έρευνα HSBC Navigator στην οποία συμμετείχαν περισσότερες από 2.600 επιχειρήσεις από 14 χώρες αποκαλύπτει ότι οι επιχειρήσεις πλέον συνειδητοποιούν ότι χρειάζεται να γίνουν περισσότερο ευέλικτες και να εστιάσουν περισσότερο στην τεχνολογία και τη βιωσιμότητα.
Η HSBC είναι πρωτοπόρος σε θέματα βιωσιμότητας και επιδιώκουμε να συμμετάσχουμε ενεργά σε φιλόδοξα σχέδια που θα στρέψουν τις οικονομίες σε ένα πιο βιώσιμο μέλλον.
Το άρθρο αποτελεί μέρος του Αφιερώματος για το RESTART της ελληνικής οικονομίας του ΑΠΕ/ΜΠΕ
www.bankingnews.gr
Αλλά αυτή η πανδημία αποτελεί μια νέα και πρωτοφανή πρόκληση τόσο για τις εσωτερικές μας λειτουργίες όσο και για τους πελάτες μας.
Ανταποκριθήκαμε στη συγκεκριμένη κρίση παρέχοντας περίπου 80 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ σε παγκόσμιο επίπεδο προκειμένου να στηρίξουμε τις ανάγκες των πελατών μας.
Αυτό το ποσό συμπεριλαμβάνει 27 δισεκατομμύρια ελάφρυνσης χρεών για τους ιδιώτες πελάτες και επιπλέον δανεισμό ύψους 52 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε εταιρικούς πελάτες.
Επιπλέον έχουμε στηρίξει τους πελάτες μας στην άντληση κεφαλαίων αξίας άνω των 1,15 τρισεκατομμυρίων δολαρίων από τις αγορές μετοχικών κεφαλαίων και ομολόγων κατά τους πρώτους έξι μήνες του 2020.
Η Ελλάδα αποτελεί μέρος αυτής της παγκόσμιας προσπάθειας και εργαζόμαστε σκληρά για να παραμείνουμε κοντά στους ιδιώτες και εταιρικούς μας πελάτες.
Ως διεθνής τράπεζα ρόλος μας είναι να παρέχουμε πρόσβαση στις διεθνείς αγορές και συνεχίζουμε να το κάνουμε αυτό και εξ αποστάσεως.
Συμμετείχαμε σε δύο εκδόσεις κρατικών ομολόγων της Ελλάδας το 2020 και ηγηθήκαμε της πρώτης έκδοσης διεθνούς ομολόγου για λογαριασμό ελληνικής επιχείρησης μετά το ξέσπασμα της πανδημίας.
Η κρίση του κορωνοϊού δημιούργησε οικονομικές δυσκολίες σε πολλούς ανθρώπους.
Έτσι, προχωρήσαμε σε ενέργειες στήριξης ευάλωτων δανειοληπτών και συμμετείχαμε σε όλες τις σχετικές κρατικές πρωτοβουλίες όπως το πρόγραμμα «Γέφυρα».
Προσφέραμε στους άμεσα πληττόμενους από την πανδημία δανειολήπτες, οι οποίοι πριν το ξέσπασμα της κρίσης εξυπηρετούσαν κανονικά τα στεγαστικά τους δάνεια, τη δυνατότητα τρίμηνης άτοκης αναστολής πληρωμών των στεγαστικών τους δανείων, παρατείνοντας παράλληλα τη διάρκεια αποπληρωμής του δανείου.
Σταθήκαμε δίπλα και σε ορισμένους δανειολήπτες που επηρεάστηκαν έμμεσα από τη συγκεκριμένη κρίση παρέχοντάς τους την επιλογή αποπληρωμής μόνο των τόκων για έως ένα εξάμηνο με αντίστοιχη δυνατότητα παράτασης της αποπληρωμής του δανείου.
Οι διεθνείς αγορές σημείωσαν σημαντική πτώση στην αρχή της πανδημίας γεγονός που αναπόφευκτα ανησύχησε τους ιδιώτες επενδυτές.
Εγκαινιάσαμε, λοιπόν, τη σειρά Webcast Stay Home, Stay Updated, προσφέροντας στους ιδιώτες πελάτες μας τη δυνατότητα να ενημερωθούν διαδικτυακά από κορυφαίους διεθνείς αναλυτές για θέματα επενδύσεων.
Αξιοποιήσαμε την τεχνολογία που διευκολύνει την τηλεργασία αλλά και επιτρέπει να γίνονται οι συναλλαγές από απόσταση.
Δώσαμε μέσα σε μόλις 2 εβδομάδες τη δυνατότητα στο 90% των εργαζομένων μας, εκτός των καταστημάτων, να εργάζονται από το σπίτι.
Η τηλεργασία δεν είναι κάτι καινούριο για εμάς αλλά δεν την είχαμε εφαρμόσει ποτέ πριν σε τόσο μεγάλη κλίμακα.
Συνεχίσαμε να λειτουργούμε απρόσκοπτα ενώ ταυτόχρονα οι εργαζόμενοί μας ένιωθαν ασφαλείς.
Επιπλέον, σημειώθηκε σημαντική αύξηση της χρήσης των εξ αποστάσεων καναλιών (internet banking, mobile banking και phone banking).
Μάλιστα, κατά τους πρώτους μήνες του lock down καταγράφηκε αύξηση της τάξεως του 40% στις κλήσεις στο phone banking μας.
Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η HSBC σε παγκόσμιο επίπεδο στηρίζει τις κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιείται.
Συνολικά ο Όμιλος έχει ανακοινώσει οικονομική στήριξη ύψους 25 εκατομμυρίων δολαρίων.
Στην Ελλάδα δωρίσαμε εξοπλισμό τηλεϊατρικής στο νοσοκομείο «Σωτηρία» και στηρίξαμε πρωτοβουλίες του Ερυθρού Σταυρού για την καταπολέμηση του COVID αλλά και άλλες Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις, οι οποίες εξαιτίας της κρίσης κατέγραφαν αυξημένες ανάγκες.
Η κρίση δεν έχει ακόμη φτάσει στο τέλος της και τράπεζες και επιχειρήσεις θα πρέπει να συνεχίσουν να προσπαθούν προκειμένου να διασφαλίσουν μια βιώσιμη οικονομική ανάκαμψη.
Η πρόσφατη έρευνα HSBC Navigator στην οποία συμμετείχαν περισσότερες από 2.600 επιχειρήσεις από 14 χώρες αποκαλύπτει ότι οι επιχειρήσεις πλέον συνειδητοποιούν ότι χρειάζεται να γίνουν περισσότερο ευέλικτες και να εστιάσουν περισσότερο στην τεχνολογία και τη βιωσιμότητα.
Η HSBC είναι πρωτοπόρος σε θέματα βιωσιμότητας και επιδιώκουμε να συμμετάσχουμε ενεργά σε φιλόδοξα σχέδια που θα στρέψουν τις οικονομίες σε ένα πιο βιώσιμο μέλλον.
Το άρθρο αποτελεί μέρος του Αφιερώματος για το RESTART της ελληνικής οικονομίας του ΑΠΕ/ΜΠΕ
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών