Πως θα μπορούσε η ανούσια bad bank της ΤτΕ να καταστεί αναγκαία;
Οι τραπεζίτες δηλώνουν άγνοια, δεν ξέρουν τίποτε για την bad bank που ετοιμάζει η Τράπεζα της Ελλάδος.
Οι θεσμικές αρχές δεν αντιμετωπίζουν την bad bank με θετικό τρόπο επεξεργάζονται άλλα σχέδια για τα νέα NPEs στην Ευρώπη, όπως αποκάλυψε το bankingnews.
Πως θα μπορούσε η ανούσια bad bank της ΤτΕ να καταστεί αναγκαία;
Μόνο στην περίπτωση που εκτελεστεί κάποιο σχέδιο αποσταθεροποίησης στις ελληνικές τράπεζες, τέτοιας κλίμακας που να μην οδηγήσει σε συστημικό σοκ αλλά να δρομολογήσει επιταχυνόμενες εμπροσθοβαρείς εξελίξεις.
Παράγοντας του τραπεζικού συστήματος αναφέρει ένα σενάριο το οποίο φαντάζει ως εξωπραγματικό αλλά έχει ψήγματα όχι απλά αληθοφάνειας αλλά γεγονότα.
«Η Τράπεζα της Ελλάδος προσπαθεί εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα να εφαρμόσει τους σχεδιασμούς της οι οποίοι δεν τυγχάνουν αποδοχής.
Να θυμίσουμε ότι η ΤτΕ είχε προτείνει λύση για τα προβληματικά ανοίγματα των τραπεζών αποδομώντας το σχέδιο Ηρακλής, υπερτονίζοντας πολλές φορές ότι δεν επαρκεί για να αντιμετωπιστεί το τεράστιο πρόβλημα των NPEs.
Σχεδόν 2-3 φορές την εβδομάδα η ΤτΕ είτε μέσω δηλώσεων του Γιάννη Στουρνάρα, είτε άλλων αναφορών επιχειρούσε να υποτιμήσει την λύση Ηρακλής που δεν είναι τίποτε άλλο από το Ιταλικό μοντέλο.
Μάλιστα επί εποχής ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Στουρνάρας ως διοικητής της ΤτΕ ήταν λαλίστατος αναφερόμενος για την πορεία της ελληνικής οικονομίας ασκώντας κριτική στα λάθη της τότε κυβέρνησης.
Η κριτική του Στουρνάρα ήταν σωστή καθώς ο ρόλος του κεντρικού τραπεζίτη περιλαμβάνει και την κριτική.
Όμως τότε υπήρξε ανάπτυξη, πλεονάσματα 3,5% και δημοσιονομική προσαρμογή.
Σήμερα με την νέα κυβέρνηση της ΝΔ και προφανώς λόγω του κορωνοιού η οικονομία έχει εκτροχιαστεί, έχει εκτοξευθεί χρέος και επιδεινωθεί το δημοσιονομικό έλλειμμα αλλά ο Γιάννης Στουρνάρας ως διοικητής της ΤτΕ έχει εξαφανιστεί από το προσκήνιο.
Ξεπερνώντας το θέμα αυτό εστιάζουμε στην στρατηγική της ΤτΕ για τα προβληματικά δάνεια.
Η αρχική πρόταση της ΤτΕ που πρότεινε την σύσταση μιας εταιρίας ειδικού σκοπού με παράλληλη μεταφορά 40 δισεκ. NPEs και 7,2 δισεκ. DTC αναβαλλόμενης φορολογικής απαίτησης απορρίφθηκε από την DGComp την Επιτροπή Ανταγωνισμού της ΕΕ.
Στις τράπεζες της Ευρώπης το DTC φθάνει στα 105 δισεκ. εκ των οποίων τα 15,5 δισεκ. περίπου βρίσκονται στις ελληνικές τράπεζες.
Το DTC είναι μέρος των κεφαλαίων των τραπεζών με την διαφορά ότι στις ελληνικές τράπεζες θα αντιστοιχεί προσεχώς στο 70% με 75% των συνολικών εποπτικών κεφαλαίων εξέλιξη που καταδεικνύει ότι η ποιότητα των κεφαλαίων των ελληνικών τραπεζών είναι η χειρότερη μεταξύ των κρατών της ευρωζώνης.
Χρειάστηκε να περάσει καιρός, ώστε η ΤτΕ να επανέλθει αναθέτοντας σε συμβούλους 3 συγκεκριμένα να εκπονήσουν μια νέα πρόταση κοντά στην λύση της bad bank.
Η πρόταση της ΤτΕ όπως έχει αναφερθεί ουσιαστικά υποστηρίζει ότι την ζημία που θα προκύψει θα την καλύψουν οι ίδιες οι τράπεζες καθώς η ιδέα ότι το κράτος θα καλύψει ζημίες τραπεζών απορρίφθηκε.
Όμως φθάνοντας στο σήμερα η πρόταση της ΤτΕ που θα ανακοινωθεί τέλη Σεπτεμβρίου με αρχές Οκτωβρίου 2020, δεν τυγχάνει αποδοχής από τις τράπεζες που την αγνοούν.
Οι τραπεζίτες δεν έχουν ενημέρωση, μια πρόταση που δημιουργείται για τις ελληνικές τράπεζες και οι ίδιες οι τράπεζες την αγνοούν, όταν για το Σχέδιο Ηρακλής πριν ανακοινωθεί είχαν πραγματοποιηθεί δεκάδες συσκέψεις με τους τραπεζίτες ώστε να έρθει στα μέτρα τους….
Πως μπορεί λοιπόν η νέα πρόταση της ΤτΕ να έχει κάποια τύχη και να μην απορριφθεί και αυτή;
Αρχικώς η ΤτΕ είχε προβλέψει ένα εύρος δυνητικής ζημίας από τα νέα προβληματικά ανοίγματα NPEs προσδιορίζοντας το εύρος μεταξύ 6 και 18 δισεκ. ευρώ.
Ωστόσο η πρόβλεψη αυτή είναι επισφαλής και εμπεριέχει μεγάλο ποσοστό υπόθεσης και αβεβαιότητας.
Η ΤτΕ χρειάζεται κάτι άλλο για να έχει χρησιμότητα η πρόταση της.
Χρειάζεται μια τραπεζική αποσταθεροποίηση.
Χρειάζεται μια εξέλιξη όπου μια τράπεζα ή τράπεζες θα υποχρεωθούν να υιοθετήσουν την πρόταση της καθώς όλες υιοθετούν την λύση που ονομάζεται σχέδιο Ηρακλής.
Μπορεί να φαντάζει ακραίο, ουτοπικό, εξωπραγματικό αλλά μόνο με τραπεζική αποσταθεροποίηση η πρόταση της ΤτΕ έχει κάποια χρησιμότητα ως λύση ανάγκης καθώς υπό φυσιολογικές συνθήκες θα έχει μουσειακή αξία η νέα πρόταση της κεντρικής τράπεζας.
Ίσως η αποσταθεροποίηση αυτή να σχεδιάζεται... ή με αφορμή τα stress tests του 2021 να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις» κατέληξε ο τραπεζικός παράγοντας
Ο ρόλος της Πειραιώς και το μετατρέψιμο ομόλογο σε μετοχές Cocos των 2 δισεκ.
Το bankingnews σε ανύποπτο χρόνο παρουσίασε μια πρόταση για το Cocos το μετατρέψιμο ομόλογο σε μετοχές της Πειραιώς ύψους 2 δισεκ. που λήγει το 2022 και κάθε χρόνο η τράπεζα πληρώνει 160 εκατ τόκους καθώς φέρει 8% επιτόκιο.
Η πρόταση ήταν να μετατραπεί σε μετοχές ώστε η Πειραιώς να μην πληρώνει 160 εκατ τόκους.
Το ποσοστό του δημοσίου – Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας θα αυξηθεί από 26% σε 58% αφού η τιμή μετατροπής θα είναι τα 6 ευρώ η τιμή της αύξησης κεφαλαίου του 2015 μετά το reverse split.
Η τράπεζα Πειραιώς θέλει να πληρώσει τον τόκο το 2020 και έτσι να εξετάσει το όλο θέμα από το 2021 επιδιώκοντας παράταση του χρόνου αποπληρωμής από το 2022 στο 2025 ή ακόμη και 2028.
Όμως μια παράταση θα οδηγήσει την Πειραιώς να πληρώσει για ένα ομόλογο των 2 δισεκ. συνολικά 3,5 δισεκ. μαζί με τόκους και κεφάλαιο.
Τι θέλουν τα εμπλεκόμενα μέρη;
Η Κυβέρνηση αναφέρει ότι η μετατροπή του Cocos είναι καθαρά υπόθεση της Πειραιώς εάν θέλει να το μετατρέψει η κυβέρνηση δεν θα έχει πρόβλημα, αλλά επαφίεται στην διοίκηση του Χρήστου Μεγάλου της Πειραιώς.
Η ΤτΕ δεν θα ήθελε να πληρωθεί ο τόκος αλλά να μετατραπεί, ανεπισήμως αναφέρει ότι και η κυβέρνηση αλλά στελέχη της ΤτΕ θεωρούν ότι η μετατροπή είναι η καλύτερη ιδέα.
Η ΕΚΤ και ο SSM θα αξιολογήσουν τα δεδομένα προσεχώς.
Τι θα μπορούσε να συμβεί;
Η Πειραιώς έχει τις εξής επιλογές
-Να πληρώσει τα 160 εκατ τόκους αρχές Δεκεμβρίου 2020 στο ελληνικό δημόσιο, κάτι που επιδιώκει η διοίκηση της Πειραιώς.
Ως γνωστό δεν μπορεί να μην πληρώσει γιατί έχει κάνει ήδη μια φορά χρήση της μη καταβολής τόκων που ορίζει η σύμβαση του Cocos και δεν δικαιούται άλλη φορά να προβεί σε αντίστοιχη κίνηση.
-Να πληρώσει το τόκο αντί με μετρητά 160 εκατ με μετοχές αλλά η τιμή μετατροπής δεν θα είναι τα 6 ευρώ όπως στο κεφάλαιο του Cocos αλλά η τρέχουσα τιμή.
Τα 160 εκατ με τρέχουσα τιμή 1,18 ευρώ (χρηματιστηριακή τιμή Πειραιώς 16 Σεπτεμβρίου 2020) ισοδυναμεί με 138 εκατ νέες μετοχές.
Με 436 εκατ μετοχές που ήδη διαθέτει η Πειραιώς + 138 εκατ νέες = 574 εκατ μετοχές.
Στο δημόσιο θα αντιστοιχούν ήδη 113 εκατ + 138 εκατ νέες = 251 εκατ μετοχές που θα αντιστοιχούσαν στο νέο σύνολο σχεδόν 44%.
Προσέξτε με 160 εκατ το δημόσιο θα αποκτούσε επιπλέον 18% της Πειραιώς ή συνολικά 44% και με την μετατροπή των 2 δισεκ. θα αποκτούσε το 58% γιατί είναι διαφορετική η τιμή μετατροπής.
Η μετατροπή των τόκων του Cocos σε μετοχές θα ήταν καταστροφική εξέλιξη για τους ιδιώτες μετόχους.
-Μια λύση που δεν θα είχε πρόβλημα ο SSM ο Μόνιμος Εποπτικός Μηχανισμός των Τραπεζών της ΕΚΤ θα ήταν η Πειραιώς να εκδώσει ένα ομόλογο tier 1 διάρκειας 5 ή 7 ετών και με αυτό να πληρώσει τα 160 εκατ αντί τα μετρητά.
Το ερώτημα είναι όμως εάν μια τέτοια λύση την επιθυμεί το ελληνικό δημόσιο να πάρει δηλαδή ομόλογο αντί για μετρητά για τους τόκους του Cocos.
Συμπέρασμα
Η διοίκηση της Πειραιώς θα επιλέξει το βέλτιστο σενάριο για τα συμφέροντα της, ωστόσο όπως έχουμε αναλύσει η καλύτερη λύση είναι η μετατροπή των Cocos 2 δισεκ. σε μετοχές υπό ένα όρο να μην υπάρξει καμία διοικητική αλλαγή λόγω της κρατικοποίησης που θα επέλθει.
Και η Eurobank κρατικοποιήθηκε πριν χρόνια και σήμερα είναι στην καλύτερη δυνατή θέση τηρουμένων των αναλογιών.
Η προσωρινή κρατικοποίηση είναι μια εναλλακτική για να επανέλθει ξανά στην πλήρη κανονικότητα η τράπεζα Πειραιώς, ως bankingnews την υποστηρίζουμε πλήρως αρκεί να μην υπάρξει καμία διοικητική αλλαγή, η διοίκηση Μεγάλου κάνει πολύ καλά την δουλειά της έως σήμερα.
www.bankingnews.gr
Οι θεσμικές αρχές δεν αντιμετωπίζουν την bad bank με θετικό τρόπο επεξεργάζονται άλλα σχέδια για τα νέα NPEs στην Ευρώπη, όπως αποκάλυψε το bankingnews.
Πως θα μπορούσε η ανούσια bad bank της ΤτΕ να καταστεί αναγκαία;
Μόνο στην περίπτωση που εκτελεστεί κάποιο σχέδιο αποσταθεροποίησης στις ελληνικές τράπεζες, τέτοιας κλίμακας που να μην οδηγήσει σε συστημικό σοκ αλλά να δρομολογήσει επιταχυνόμενες εμπροσθοβαρείς εξελίξεις.
Παράγοντας του τραπεζικού συστήματος αναφέρει ένα σενάριο το οποίο φαντάζει ως εξωπραγματικό αλλά έχει ψήγματα όχι απλά αληθοφάνειας αλλά γεγονότα.
«Η Τράπεζα της Ελλάδος προσπαθεί εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα να εφαρμόσει τους σχεδιασμούς της οι οποίοι δεν τυγχάνουν αποδοχής.
Να θυμίσουμε ότι η ΤτΕ είχε προτείνει λύση για τα προβληματικά ανοίγματα των τραπεζών αποδομώντας το σχέδιο Ηρακλής, υπερτονίζοντας πολλές φορές ότι δεν επαρκεί για να αντιμετωπιστεί το τεράστιο πρόβλημα των NPEs.
Σχεδόν 2-3 φορές την εβδομάδα η ΤτΕ είτε μέσω δηλώσεων του Γιάννη Στουρνάρα, είτε άλλων αναφορών επιχειρούσε να υποτιμήσει την λύση Ηρακλής που δεν είναι τίποτε άλλο από το Ιταλικό μοντέλο.
Μάλιστα επί εποχής ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Στουρνάρας ως διοικητής της ΤτΕ ήταν λαλίστατος αναφερόμενος για την πορεία της ελληνικής οικονομίας ασκώντας κριτική στα λάθη της τότε κυβέρνησης.
Η κριτική του Στουρνάρα ήταν σωστή καθώς ο ρόλος του κεντρικού τραπεζίτη περιλαμβάνει και την κριτική.
Όμως τότε υπήρξε ανάπτυξη, πλεονάσματα 3,5% και δημοσιονομική προσαρμογή.
Σήμερα με την νέα κυβέρνηση της ΝΔ και προφανώς λόγω του κορωνοιού η οικονομία έχει εκτροχιαστεί, έχει εκτοξευθεί χρέος και επιδεινωθεί το δημοσιονομικό έλλειμμα αλλά ο Γιάννης Στουρνάρας ως διοικητής της ΤτΕ έχει εξαφανιστεί από το προσκήνιο.
Ξεπερνώντας το θέμα αυτό εστιάζουμε στην στρατηγική της ΤτΕ για τα προβληματικά δάνεια.
Η αρχική πρόταση της ΤτΕ που πρότεινε την σύσταση μιας εταιρίας ειδικού σκοπού με παράλληλη μεταφορά 40 δισεκ. NPEs και 7,2 δισεκ. DTC αναβαλλόμενης φορολογικής απαίτησης απορρίφθηκε από την DGComp την Επιτροπή Ανταγωνισμού της ΕΕ.
Στις τράπεζες της Ευρώπης το DTC φθάνει στα 105 δισεκ. εκ των οποίων τα 15,5 δισεκ. περίπου βρίσκονται στις ελληνικές τράπεζες.
Το DTC είναι μέρος των κεφαλαίων των τραπεζών με την διαφορά ότι στις ελληνικές τράπεζες θα αντιστοιχεί προσεχώς στο 70% με 75% των συνολικών εποπτικών κεφαλαίων εξέλιξη που καταδεικνύει ότι η ποιότητα των κεφαλαίων των ελληνικών τραπεζών είναι η χειρότερη μεταξύ των κρατών της ευρωζώνης.
Χρειάστηκε να περάσει καιρός, ώστε η ΤτΕ να επανέλθει αναθέτοντας σε συμβούλους 3 συγκεκριμένα να εκπονήσουν μια νέα πρόταση κοντά στην λύση της bad bank.
Η πρόταση της ΤτΕ όπως έχει αναφερθεί ουσιαστικά υποστηρίζει ότι την ζημία που θα προκύψει θα την καλύψουν οι ίδιες οι τράπεζες καθώς η ιδέα ότι το κράτος θα καλύψει ζημίες τραπεζών απορρίφθηκε.
Όμως φθάνοντας στο σήμερα η πρόταση της ΤτΕ που θα ανακοινωθεί τέλη Σεπτεμβρίου με αρχές Οκτωβρίου 2020, δεν τυγχάνει αποδοχής από τις τράπεζες που την αγνοούν.
Οι τραπεζίτες δεν έχουν ενημέρωση, μια πρόταση που δημιουργείται για τις ελληνικές τράπεζες και οι ίδιες οι τράπεζες την αγνοούν, όταν για το Σχέδιο Ηρακλής πριν ανακοινωθεί είχαν πραγματοποιηθεί δεκάδες συσκέψεις με τους τραπεζίτες ώστε να έρθει στα μέτρα τους….
Πως μπορεί λοιπόν η νέα πρόταση της ΤτΕ να έχει κάποια τύχη και να μην απορριφθεί και αυτή;
Αρχικώς η ΤτΕ είχε προβλέψει ένα εύρος δυνητικής ζημίας από τα νέα προβληματικά ανοίγματα NPEs προσδιορίζοντας το εύρος μεταξύ 6 και 18 δισεκ. ευρώ.
Ωστόσο η πρόβλεψη αυτή είναι επισφαλής και εμπεριέχει μεγάλο ποσοστό υπόθεσης και αβεβαιότητας.
Η ΤτΕ χρειάζεται κάτι άλλο για να έχει χρησιμότητα η πρόταση της.
Χρειάζεται μια τραπεζική αποσταθεροποίηση.
Χρειάζεται μια εξέλιξη όπου μια τράπεζα ή τράπεζες θα υποχρεωθούν να υιοθετήσουν την πρόταση της καθώς όλες υιοθετούν την λύση που ονομάζεται σχέδιο Ηρακλής.
Μπορεί να φαντάζει ακραίο, ουτοπικό, εξωπραγματικό αλλά μόνο με τραπεζική αποσταθεροποίηση η πρόταση της ΤτΕ έχει κάποια χρησιμότητα ως λύση ανάγκης καθώς υπό φυσιολογικές συνθήκες θα έχει μουσειακή αξία η νέα πρόταση της κεντρικής τράπεζας.
Ίσως η αποσταθεροποίηση αυτή να σχεδιάζεται... ή με αφορμή τα stress tests του 2021 να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις» κατέληξε ο τραπεζικός παράγοντας
Ο ρόλος της Πειραιώς και το μετατρέψιμο ομόλογο σε μετοχές Cocos των 2 δισεκ.
Το bankingnews σε ανύποπτο χρόνο παρουσίασε μια πρόταση για το Cocos το μετατρέψιμο ομόλογο σε μετοχές της Πειραιώς ύψους 2 δισεκ. που λήγει το 2022 και κάθε χρόνο η τράπεζα πληρώνει 160 εκατ τόκους καθώς φέρει 8% επιτόκιο.
Η πρόταση ήταν να μετατραπεί σε μετοχές ώστε η Πειραιώς να μην πληρώνει 160 εκατ τόκους.
Το ποσοστό του δημοσίου – Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας θα αυξηθεί από 26% σε 58% αφού η τιμή μετατροπής θα είναι τα 6 ευρώ η τιμή της αύξησης κεφαλαίου του 2015 μετά το reverse split.
Η τράπεζα Πειραιώς θέλει να πληρώσει τον τόκο το 2020 και έτσι να εξετάσει το όλο θέμα από το 2021 επιδιώκοντας παράταση του χρόνου αποπληρωμής από το 2022 στο 2025 ή ακόμη και 2028.
Όμως μια παράταση θα οδηγήσει την Πειραιώς να πληρώσει για ένα ομόλογο των 2 δισεκ. συνολικά 3,5 δισεκ. μαζί με τόκους και κεφάλαιο.
Τι θέλουν τα εμπλεκόμενα μέρη;
Η Κυβέρνηση αναφέρει ότι η μετατροπή του Cocos είναι καθαρά υπόθεση της Πειραιώς εάν θέλει να το μετατρέψει η κυβέρνηση δεν θα έχει πρόβλημα, αλλά επαφίεται στην διοίκηση του Χρήστου Μεγάλου της Πειραιώς.
Η ΤτΕ δεν θα ήθελε να πληρωθεί ο τόκος αλλά να μετατραπεί, ανεπισήμως αναφέρει ότι και η κυβέρνηση αλλά στελέχη της ΤτΕ θεωρούν ότι η μετατροπή είναι η καλύτερη ιδέα.
Η ΕΚΤ και ο SSM θα αξιολογήσουν τα δεδομένα προσεχώς.
Τι θα μπορούσε να συμβεί;
Η Πειραιώς έχει τις εξής επιλογές
-Να πληρώσει τα 160 εκατ τόκους αρχές Δεκεμβρίου 2020 στο ελληνικό δημόσιο, κάτι που επιδιώκει η διοίκηση της Πειραιώς.
Ως γνωστό δεν μπορεί να μην πληρώσει γιατί έχει κάνει ήδη μια φορά χρήση της μη καταβολής τόκων που ορίζει η σύμβαση του Cocos και δεν δικαιούται άλλη φορά να προβεί σε αντίστοιχη κίνηση.
-Να πληρώσει το τόκο αντί με μετρητά 160 εκατ με μετοχές αλλά η τιμή μετατροπής δεν θα είναι τα 6 ευρώ όπως στο κεφάλαιο του Cocos αλλά η τρέχουσα τιμή.
Τα 160 εκατ με τρέχουσα τιμή 1,18 ευρώ (χρηματιστηριακή τιμή Πειραιώς 16 Σεπτεμβρίου 2020) ισοδυναμεί με 138 εκατ νέες μετοχές.
Με 436 εκατ μετοχές που ήδη διαθέτει η Πειραιώς + 138 εκατ νέες = 574 εκατ μετοχές.
Στο δημόσιο θα αντιστοιχούν ήδη 113 εκατ + 138 εκατ νέες = 251 εκατ μετοχές που θα αντιστοιχούσαν στο νέο σύνολο σχεδόν 44%.
Προσέξτε με 160 εκατ το δημόσιο θα αποκτούσε επιπλέον 18% της Πειραιώς ή συνολικά 44% και με την μετατροπή των 2 δισεκ. θα αποκτούσε το 58% γιατί είναι διαφορετική η τιμή μετατροπής.
Η μετατροπή των τόκων του Cocos σε μετοχές θα ήταν καταστροφική εξέλιξη για τους ιδιώτες μετόχους.
-Μια λύση που δεν θα είχε πρόβλημα ο SSM ο Μόνιμος Εποπτικός Μηχανισμός των Τραπεζών της ΕΚΤ θα ήταν η Πειραιώς να εκδώσει ένα ομόλογο tier 1 διάρκειας 5 ή 7 ετών και με αυτό να πληρώσει τα 160 εκατ αντί τα μετρητά.
Το ερώτημα είναι όμως εάν μια τέτοια λύση την επιθυμεί το ελληνικό δημόσιο να πάρει δηλαδή ομόλογο αντί για μετρητά για τους τόκους του Cocos.
Συμπέρασμα
Η διοίκηση της Πειραιώς θα επιλέξει το βέλτιστο σενάριο για τα συμφέροντα της, ωστόσο όπως έχουμε αναλύσει η καλύτερη λύση είναι η μετατροπή των Cocos 2 δισεκ. σε μετοχές υπό ένα όρο να μην υπάρξει καμία διοικητική αλλαγή λόγω της κρατικοποίησης που θα επέλθει.
Και η Eurobank κρατικοποιήθηκε πριν χρόνια και σήμερα είναι στην καλύτερη δυνατή θέση τηρουμένων των αναλογιών.
Η προσωρινή κρατικοποίηση είναι μια εναλλακτική για να επανέλθει ξανά στην πλήρη κανονικότητα η τράπεζα Πειραιώς, ως bankingnews την υποστηρίζουμε πλήρως αρκεί να μην υπάρξει καμία διοικητική αλλαγή, η διοίκηση Μεγάλου κάνει πολύ καλά την δουλειά της έως σήμερα.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών