γράφει : Νίκος Κονδυλόπουλος
Η Συνεταιριστική Τράπεζα Ηπείρου αξιοποιεί την ψηφιακή τεχνολογία για να διευρύνει τις υπηρεσίες και συναλλαγές που μπορούν να υλοποιήσουν ηλεκτρονικά οι πελάτες τη
Η Συνεταιριστική Τράπεζα Ηπείρου αξιοποιεί την ψηφιακή τεχνολογία για να διευρύνει τις υπηρεσίες και συναλλαγές που μπορούν να υλοποιήσουν ηλεκτρονικά οι πελάτες της, ιδιώτες και επιχειρήσεις, με σιγουριά, ασφάλεια και χωρίς χρονικούς περιορισμούς.
Οπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση, οι πελάτες μπορούν να εκμεταλλευτούν τις σύγχρονες ψηφιακές υπηρεσίες που διαθέτει η Τράπεζα όπως το e-Banking, το Epirusbank Mobile app για κινητά τηλέφωνα και tablet και το Video Customer Service, σε οποιοδήποτε σημείο και εάν βρίσκονται για να πραγματοποιήσουν ένα ευρύ φάσμα τραπεζικών συναλλαγών, εξοικονομώντας χρόνο και κόπο. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα προγραμματισμού ραντεβού με υπάλληλο της Τράπεζας σε ένα από τα καταστήματα του δικτύου που λειτουργούν και εφαρμόζουν αυστηρά όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας εργαζομένων και πελατών.
Το σύγχρονο, εύχρηστο και ασφαλές ψηφιακό περιβάλλον υπηρεσιών της Τράπεζας αποτελείται από:
1. e-Banking: Δυνατότητα πραγματοποίησης περισσοτέρων από 500 συναλλαγών με ασφάλεια και μικρότερο κόστος, καθώς και ελέγχου των οικονομικών, όλο το 24ωρο.
-Πληρωμές – Μεταφορές. Δυνατότητα εξόφλησης για άνω των 500 λογαριασμών μέσα από τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Συνεταιριστικής Τράπεζας Ηπείρου, π.χ. βεβαιωμένες οφειλές σε εφορία και ταμεία, e-παράβολα, πληρωμή Λογαριασμών ΔΕΚΟ και ασφαλίστρων.
-Πάγιες εντολές: Δημιουργία εντολών πληρωμών για την εμπρόθεσμη και αυτόματα πληρωμή λογαριασμών και τακτικών οφειλών.
2. Epirusbank Mobile App: Δυνατότητα πραγματοποίησης συναλλαγών εύκολα και γρήγορα από οποιοδήποτε σημείο.
3. Video Customer Service: Δυνατότητα εξυπηρέτησης από τραπεζικό σύμβουλο, επιλέγοντας τον τρόπο επικοινωνίας, με video ή τηλέφωνο ή με προγραμματισμένη επίσκεψη σε κατάστημα του δικτύου.
Για τη συγκεκριμένη υπηρεσία η Τράπεζα Ηπείρου βραβεύτηκε στα BITE awards 2017 καθώς την εφάρμοσε πρώτη το 2016 σε πανελλαδικό επίπεδο.
4. DigitalCorner: Ταχεία εξυπηρέτηση των πελατών που επιθυμούν άμεση ολοκλήρωση εξόφλησης 500 λογαριασμών, μεταφοράς χρημάτων, εξόφλησης πιστωτικών καρτών και άλλων συναλλαγών.
Η υπηρεσία βραβεύτηκε στα επιχειρηματικά βραβεία BITE awards 2018.
5. ATM νέας τεχνολογίας, με 15’’ αντιθαμβωτική οθόνη αφής, που δέχεται κατάθεση μετρητών με άμεση πίστωση του λογαριασμού και με δυνατότητα ανάγνωσης QR Code & Barcode
Επιπλέον, οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιούν μεταξύ άλλων και τις παρακάτω υπηρεσίες:
e-Banking
-Δυνατότητα παρακολούθησης κεφαλαίων στην Συνεταιριστική Τράπεζα Ηπείρου και σε άλλες τράπεζες, ενημέρωση για τις κινήσεις εταιρικών καρτών, δανείων, υπολοίπων, λογαριασμών αλλά και για τις συναλλαγές θυγατρικών, ενημέρωση για την ημερομηνία λήξης ασφαλιστικής ενημερότητας.
-Εξόφληση προμηθευτών, συνεργατών, λογαριασμών, μισθοδοσίες προσωπικού και πληρωμών.
Ψηφιακές πωλήσεις και ανταγωνιστικότητα
-Video Customer Service, για την εξυπηρέτηση των επιχειρηματιών, μέσω βιντεοκλήσης, με τον προσωπικό τους σύμβουλο.
-Digital Corner: Ταχεία εξυπηρέτηση των πελατών που επιθυμούν την άμεση ολοκλήρωση εξόφλησης 500 λογαριασμών, μεταφοράς χρημάτων, εξόφλησης πιστωτικών καρτών και άλλων συναλλαγών.
Η Συνεταιριστική Τράπεζα Ηπείρου, προχωρά σε συνεχή τεχνολογική αναβάθμιση των υπηρεσιών της, ακολουθώντας τις επιταγές της σύγχρονης εποχής και παράλληλα διατηρεί την υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης και την άμεση επαφή με τους πελάτες της.
www.bankingnews.gr
Οπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση, οι πελάτες μπορούν να εκμεταλλευτούν τις σύγχρονες ψηφιακές υπηρεσίες που διαθέτει η Τράπεζα όπως το e-Banking, το Epirusbank Mobile app για κινητά τηλέφωνα και tablet και το Video Customer Service, σε οποιοδήποτε σημείο και εάν βρίσκονται για να πραγματοποιήσουν ένα ευρύ φάσμα τραπεζικών συναλλαγών, εξοικονομώντας χρόνο και κόπο. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα προγραμματισμού ραντεβού με υπάλληλο της Τράπεζας σε ένα από τα καταστήματα του δικτύου που λειτουργούν και εφαρμόζουν αυστηρά όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας εργαζομένων και πελατών.
Το σύγχρονο, εύχρηστο και ασφαλές ψηφιακό περιβάλλον υπηρεσιών της Τράπεζας αποτελείται από:
1. e-Banking: Δυνατότητα πραγματοποίησης περισσοτέρων από 500 συναλλαγών με ασφάλεια και μικρότερο κόστος, καθώς και ελέγχου των οικονομικών, όλο το 24ωρο.
-Πληρωμές – Μεταφορές. Δυνατότητα εξόφλησης για άνω των 500 λογαριασμών μέσα από τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Συνεταιριστικής Τράπεζας Ηπείρου, π.χ. βεβαιωμένες οφειλές σε εφορία και ταμεία, e-παράβολα, πληρωμή Λογαριασμών ΔΕΚΟ και ασφαλίστρων.
-Πάγιες εντολές: Δημιουργία εντολών πληρωμών για την εμπρόθεσμη και αυτόματα πληρωμή λογαριασμών και τακτικών οφειλών.
2. Epirusbank Mobile App: Δυνατότητα πραγματοποίησης συναλλαγών εύκολα και γρήγορα από οποιοδήποτε σημείο.
3. Video Customer Service: Δυνατότητα εξυπηρέτησης από τραπεζικό σύμβουλο, επιλέγοντας τον τρόπο επικοινωνίας, με video ή τηλέφωνο ή με προγραμματισμένη επίσκεψη σε κατάστημα του δικτύου.
Για τη συγκεκριμένη υπηρεσία η Τράπεζα Ηπείρου βραβεύτηκε στα BITE awards 2017 καθώς την εφάρμοσε πρώτη το 2016 σε πανελλαδικό επίπεδο.
4. DigitalCorner: Ταχεία εξυπηρέτηση των πελατών που επιθυμούν άμεση ολοκλήρωση εξόφλησης 500 λογαριασμών, μεταφοράς χρημάτων, εξόφλησης πιστωτικών καρτών και άλλων συναλλαγών.
Η υπηρεσία βραβεύτηκε στα επιχειρηματικά βραβεία BITE awards 2018.
5. ATM νέας τεχνολογίας, με 15’’ αντιθαμβωτική οθόνη αφής, που δέχεται κατάθεση μετρητών με άμεση πίστωση του λογαριασμού και με δυνατότητα ανάγνωσης QR Code & Barcode
Επιπλέον, οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιούν μεταξύ άλλων και τις παρακάτω υπηρεσίες:
e-Banking
-Δυνατότητα παρακολούθησης κεφαλαίων στην Συνεταιριστική Τράπεζα Ηπείρου και σε άλλες τράπεζες, ενημέρωση για τις κινήσεις εταιρικών καρτών, δανείων, υπολοίπων, λογαριασμών αλλά και για τις συναλλαγές θυγατρικών, ενημέρωση για την ημερομηνία λήξης ασφαλιστικής ενημερότητας.
-Εξόφληση προμηθευτών, συνεργατών, λογαριασμών, μισθοδοσίες προσωπικού και πληρωμών.
Ψηφιακές πωλήσεις και ανταγωνιστικότητα
-Video Customer Service, για την εξυπηρέτηση των επιχειρηματιών, μέσω βιντεοκλήσης, με τον προσωπικό τους σύμβουλο.
-Digital Corner: Ταχεία εξυπηρέτηση των πελατών που επιθυμούν την άμεση ολοκλήρωση εξόφλησης 500 λογαριασμών, μεταφοράς χρημάτων, εξόφλησης πιστωτικών καρτών και άλλων συναλλαγών.
Η Συνεταιριστική Τράπεζα Ηπείρου, προχωρά σε συνεχή τεχνολογική αναβάθμιση των υπηρεσιών της, ακολουθώντας τις επιταγές της σύγχρονης εποχής και παράλληλα διατηρεί την υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης και την άμεση επαφή με τους πελάτες της.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών