Η τράπεζα αξιοποιεί όλα τα εναλλακτικά κανάλια του e-Banking, του Eurobank Mobile app από κινητά τηλέφωνα και tablet και του v–Banking
Ένα ολοκληρωμένο δίκτυο ψηφιακών υπηρεσιών και δυνατοτήτων, διαθέτει η Eurobank επενδύοντας σημαντικά κεφάλαια στον ψηφιακό της μετασχηματισμό.
Η τράπεζα αξιοποιεί όλα τα εναλλακτικά κανάλια του e-Banking, του Eurobank Mobile app από κινητά τηλέφωνα και tablet και του v–Banking.
Λαμβάνοντας υπόψιν τις ιδιαίτερες συνθήκες και ανάγκες που διαμορφώνει η πανδημική κρίση στην αγορά και την καταλυτική επίδραση της τρέχουσας συγκυρίας στον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων, θέτει στη διάθεση των επιχειρήσεων το πρόγραμμα Business Banking e-Commerce solutions, ένα ολοκληρωμένο μενού λύσεων, τραπεζικών και μη τραπεζικών υπηρεσιών και προϊόντων, για τις εταιρείες που ήδη δραστηριοποιούνται, ή σχεδιάζουν να δραστηριοποιηθούν, στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Αιχμή του δόρατος στο νέο αυτό πρόγραμμα, το οποίο αποτελεί την πιο πρόσφατη προσθήκη στο ψηφιακό μενού για τη στήριξη των επιχειρήσεων που θέλουν να δραστηριοποιηθούν στο ηλεκτρονικό εμπόριο, είναι η πλατφόρμα e-POS και η πρωτοποριακή υπηρεσία Eurobank Payment Link της Eurobank.
Η υπηρεσία έρχεται να καλύψει μια σημαντική ανάγκη ειδικά των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που δεν διαθέτουν την υποδομή ή/και τα μέσα ενός προηγμένου e-shop δημιουργώντας ένα νέο κανάλι συναλλαγών για τις επιχειρήσεις με τους πελάτες τους, ακόμη και εάν εκείνες δεν διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop). Κάνοντας χρήση της Eurobank Payment Link, επιχειρήσεις που διαθέτουν πρόσβαση στο διαδίκτυο από τον υπολογιστή, το κινητό ή το τάμπλετ τους, μπορούν να διεκπεραιώνουν εξ’ αποστάσεως παραγγελίες αποστέλλοντας στους πελάτες τους την εντολή πληρωμής με μήνυμα στο κινητό ή email. Από τότε που παρουσιάστηκε στην αγορά το Payment Link και σε διάστημα περίπου 6 μηνών, περισσότερες από 2.500 επιχειρήσεις έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον αποτυπώνοντας την δυναμική της νέας υπηρεσίας και αντίστοιχα έχει τριπλασιαστεί ο αριθμός των συναλλαγών που έχουν πραγματοποιηθεί.
Η υπηρεσία Payment Link εντάσσεται στο μενού των ψηφιακών επιλογών της Τράπεζας που βρίσκει μεγάλη απήχηση στην αγορά και στο οποίο εκτός της Payment Link, και μεταξύ άλλων, περιλαμβάνονται:
- Η υπηρεσία Cards Control που προσφέρει τη δυνατότητα σε φυσικά πρόσωπα κατόχους χρεωστικών, πιστωτικών ή/και προπληρωμένων καρτών να ρυθμίζουν οι ίδιοι συγκεκριμένες λειτουργίες των καρτών τους, μέσω του Eurobank Mobile App. Πρόκειται για ένα μενού διευρυμένων δυνατοτήτων, ιδιαίτερα χρήσιμου στην πανδημική περίοδο που διανύουμε, καθώς μέσω αυτού οι πελάτες διαχειρίζονται, άμεσα και γρήγορα, λειτουργικότητες των καρτών τους χωρίς να απαιτείται να μετακινηθούν, ή να απευθυνθούν σε κατάστημα / ΑΤΜ της Τράπεζας. Τα αποτελέσματα χρήσης της υπηρεσίας “Cards Control”, που παρέχεται στους πελάτες της Τράπεζας χωρίς κάποια χρέωση, είναι ενδεικτικά της απήχησης της στους πελάτες καθώς στους πρώτους επτά μήνες λειτουργίας της, περίπου 100.000 χρήστες την έχουν ενεργοποιήσει στο κινητό τους
- Tο νέο ψηφιακό πορτοφόλι της Eurobank, το Eurobank Wallet, μια δυναμική υπηρεσία που μέσα στους τελευταίους μήνες «τρέχει» με πολύ μεγάλη ταχύτητα, διευκολύνοντας τις ανέπαφες πληρωμές / συναλλαγές, κυρίως για καθημερινές αγορές των πελάτων, σε super market, πρατήρια καυσίμων και αλυσίδες λιανικής. Από τον πρώτο μήνα ενεργοποίησης της υπηρεσίας, τον περασμένο Μάιο, μέχρι σήμερα, ο αριθμός των εγγεγραμμένων πελατών έχει αυξηθεί άνω του 300% ενώ, ο τζίρος καρτών με χρήση Eurobank Wallet σχεδόν υπερ10πλασιάστηκε, με το προϊόν να βρίσκει μάλιστα μεγάλη απήχηση στις πιο παραγωγικές ηλικίες μεταξύ 25 – 55 ετών.
- Η υπηρεσία v - Banking με την οποία εξασφαλίζεται εξατομικευμένη επικοινωνία της επιχείρησης με τον προσωπικό επαγγελματικό της σύμβουλο, που καταγράφει μεγάλη διείσδυση στην αγορά με στελέχη της Τράπεζας να εκτιμούν πως φέτος αναμένεται διπλασιασμός των B2B «ραντεβού» σε σχέση με πέρσι.
- Δυνατότητα online χορήγησης και έκδοσης πιστωτικής κάρτας, και Προσωπικού Δανείου έως 30.000 ευρώ μέσω e-Banking, χωρίς φυσική παρουσία πελάτη σε κατάστημα.
Payment Link
Οι επιχειρήσεις που διαθέτουν πρόσβαση στο διαδίκτυο από υπολογιστή, κινητό ή tablet, κάνοντας χρήση της υπηρεσίας Eurobank Payment Link επωφελούνται από τα κάτωθι καινοτόμα χαρακτηριστικά:
- Είναι μία απλή και ευέλικτη υπηρεσία που μπορεί εύκολα να χρησιμοποιηθεί από όλους ανεξάρτητα από το επίπεδο των τεχνικών τους γνώσεων.
- Για την ένταξη στην υπηρεσία, δεν απαιτείται καμία τεχνική υλοποίηση & διασύνδεση από την πλευρά της επιχείρησης.
- Λειτουργεί παράλληλα ή και συμπληρωματικά με οποιοδήποτε άλλο κανάλι πώλησης διατηρεί η επιχείρηση.
- Υποστηρίζει δόσεις, προεγκρίσεις, επιστροφές και ακυρώσεις.
- Οι επιχειρήσεις μπορούν να διεκπεραιώνουν εξ’ αποστάσεως συναλλαγές Β2C ή Β2Β, αποστέλλοντας την εντολή πληρωμής με email ή με άλλα ηλεκτρονικά μέσα (π.χ. sms, viber, messenger, WhatsApp) στους πελάτες τους. Η εντολή πληρωμής οδηγεί τον χρήστη μέσω link στο ασφαλές περιβάλλον της Eurobank για την καταχώρηση των στοιχείων της κάρτας του και την ολοκλήρωση της συναλλαγής.
- Είναι πλήρως εναρμονισμένη με όλα τα τελευταία Ευρωπαϊκά πρωτόκολλα ασφαλείας του e-commerce (3Dsecure/Strong Customer Authentication), παρέχοντας έτσι προστασία και ασφάλεια στις online πληρωμές με κάρτα.
- Ενισχύει το αίσθημα εμπιστοσύνης των πελατών, καθώς τα στοιχεία της κάρτας τους καταχωρούνται απευθείας στην Τράπεζα από τους ίδιους.
- Η σελίδα πληρωμής μπορεί να διαμορφωθεί σύμφωνα με τις αρχές και την αισθητική της επιχείρησης ή εναλλακτικά να διατηρηθεί η προκαθορισμένη σελίδα της πλατφόρμας.
- Η εκκαθάριση για την επιχείρηση πραγματοποιείται μόλις σε 1 εργάσιμη ημέρα.
www.bankingnews.gr
Η τράπεζα αξιοποιεί όλα τα εναλλακτικά κανάλια του e-Banking, του Eurobank Mobile app από κινητά τηλέφωνα και tablet και του v–Banking.
Λαμβάνοντας υπόψιν τις ιδιαίτερες συνθήκες και ανάγκες που διαμορφώνει η πανδημική κρίση στην αγορά και την καταλυτική επίδραση της τρέχουσας συγκυρίας στον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων, θέτει στη διάθεση των επιχειρήσεων το πρόγραμμα Business Banking e-Commerce solutions, ένα ολοκληρωμένο μενού λύσεων, τραπεζικών και μη τραπεζικών υπηρεσιών και προϊόντων, για τις εταιρείες που ήδη δραστηριοποιούνται, ή σχεδιάζουν να δραστηριοποιηθούν, στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Αιχμή του δόρατος στο νέο αυτό πρόγραμμα, το οποίο αποτελεί την πιο πρόσφατη προσθήκη στο ψηφιακό μενού για τη στήριξη των επιχειρήσεων που θέλουν να δραστηριοποιηθούν στο ηλεκτρονικό εμπόριο, είναι η πλατφόρμα e-POS και η πρωτοποριακή υπηρεσία Eurobank Payment Link της Eurobank.
Η υπηρεσία έρχεται να καλύψει μια σημαντική ανάγκη ειδικά των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που δεν διαθέτουν την υποδομή ή/και τα μέσα ενός προηγμένου e-shop δημιουργώντας ένα νέο κανάλι συναλλαγών για τις επιχειρήσεις με τους πελάτες τους, ακόμη και εάν εκείνες δεν διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop). Κάνοντας χρήση της Eurobank Payment Link, επιχειρήσεις που διαθέτουν πρόσβαση στο διαδίκτυο από τον υπολογιστή, το κινητό ή το τάμπλετ τους, μπορούν να διεκπεραιώνουν εξ’ αποστάσεως παραγγελίες αποστέλλοντας στους πελάτες τους την εντολή πληρωμής με μήνυμα στο κινητό ή email. Από τότε που παρουσιάστηκε στην αγορά το Payment Link και σε διάστημα περίπου 6 μηνών, περισσότερες από 2.500 επιχειρήσεις έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον αποτυπώνοντας την δυναμική της νέας υπηρεσίας και αντίστοιχα έχει τριπλασιαστεί ο αριθμός των συναλλαγών που έχουν πραγματοποιηθεί.
Η υπηρεσία Payment Link εντάσσεται στο μενού των ψηφιακών επιλογών της Τράπεζας που βρίσκει μεγάλη απήχηση στην αγορά και στο οποίο εκτός της Payment Link, και μεταξύ άλλων, περιλαμβάνονται:
- Η υπηρεσία Cards Control που προσφέρει τη δυνατότητα σε φυσικά πρόσωπα κατόχους χρεωστικών, πιστωτικών ή/και προπληρωμένων καρτών να ρυθμίζουν οι ίδιοι συγκεκριμένες λειτουργίες των καρτών τους, μέσω του Eurobank Mobile App. Πρόκειται για ένα μενού διευρυμένων δυνατοτήτων, ιδιαίτερα χρήσιμου στην πανδημική περίοδο που διανύουμε, καθώς μέσω αυτού οι πελάτες διαχειρίζονται, άμεσα και γρήγορα, λειτουργικότητες των καρτών τους χωρίς να απαιτείται να μετακινηθούν, ή να απευθυνθούν σε κατάστημα / ΑΤΜ της Τράπεζας. Τα αποτελέσματα χρήσης της υπηρεσίας “Cards Control”, που παρέχεται στους πελάτες της Τράπεζας χωρίς κάποια χρέωση, είναι ενδεικτικά της απήχησης της στους πελάτες καθώς στους πρώτους επτά μήνες λειτουργίας της, περίπου 100.000 χρήστες την έχουν ενεργοποιήσει στο κινητό τους
- Tο νέο ψηφιακό πορτοφόλι της Eurobank, το Eurobank Wallet, μια δυναμική υπηρεσία που μέσα στους τελευταίους μήνες «τρέχει» με πολύ μεγάλη ταχύτητα, διευκολύνοντας τις ανέπαφες πληρωμές / συναλλαγές, κυρίως για καθημερινές αγορές των πελάτων, σε super market, πρατήρια καυσίμων και αλυσίδες λιανικής. Από τον πρώτο μήνα ενεργοποίησης της υπηρεσίας, τον περασμένο Μάιο, μέχρι σήμερα, ο αριθμός των εγγεγραμμένων πελατών έχει αυξηθεί άνω του 300% ενώ, ο τζίρος καρτών με χρήση Eurobank Wallet σχεδόν υπερ10πλασιάστηκε, με το προϊόν να βρίσκει μάλιστα μεγάλη απήχηση στις πιο παραγωγικές ηλικίες μεταξύ 25 – 55 ετών.
- Η υπηρεσία v - Banking με την οποία εξασφαλίζεται εξατομικευμένη επικοινωνία της επιχείρησης με τον προσωπικό επαγγελματικό της σύμβουλο, που καταγράφει μεγάλη διείσδυση στην αγορά με στελέχη της Τράπεζας να εκτιμούν πως φέτος αναμένεται διπλασιασμός των B2B «ραντεβού» σε σχέση με πέρσι.
- Δυνατότητα online χορήγησης και έκδοσης πιστωτικής κάρτας, και Προσωπικού Δανείου έως 30.000 ευρώ μέσω e-Banking, χωρίς φυσική παρουσία πελάτη σε κατάστημα.
Payment Link
Οι επιχειρήσεις που διαθέτουν πρόσβαση στο διαδίκτυο από υπολογιστή, κινητό ή tablet, κάνοντας χρήση της υπηρεσίας Eurobank Payment Link επωφελούνται από τα κάτωθι καινοτόμα χαρακτηριστικά:
- Είναι μία απλή και ευέλικτη υπηρεσία που μπορεί εύκολα να χρησιμοποιηθεί από όλους ανεξάρτητα από το επίπεδο των τεχνικών τους γνώσεων.
- Για την ένταξη στην υπηρεσία, δεν απαιτείται καμία τεχνική υλοποίηση & διασύνδεση από την πλευρά της επιχείρησης.
- Λειτουργεί παράλληλα ή και συμπληρωματικά με οποιοδήποτε άλλο κανάλι πώλησης διατηρεί η επιχείρηση.
- Υποστηρίζει δόσεις, προεγκρίσεις, επιστροφές και ακυρώσεις.
- Οι επιχειρήσεις μπορούν να διεκπεραιώνουν εξ’ αποστάσεως συναλλαγές Β2C ή Β2Β, αποστέλλοντας την εντολή πληρωμής με email ή με άλλα ηλεκτρονικά μέσα (π.χ. sms, viber, messenger, WhatsApp) στους πελάτες τους. Η εντολή πληρωμής οδηγεί τον χρήστη μέσω link στο ασφαλές περιβάλλον της Eurobank για την καταχώρηση των στοιχείων της κάρτας του και την ολοκλήρωση της συναλλαγής.
- Είναι πλήρως εναρμονισμένη με όλα τα τελευταία Ευρωπαϊκά πρωτόκολλα ασφαλείας του e-commerce (3Dsecure/Strong Customer Authentication), παρέχοντας έτσι προστασία και ασφάλεια στις online πληρωμές με κάρτα.
- Ενισχύει το αίσθημα εμπιστοσύνης των πελατών, καθώς τα στοιχεία της κάρτας τους καταχωρούνται απευθείας στην Τράπεζα από τους ίδιους.
- Η σελίδα πληρωμής μπορεί να διαμορφωθεί σύμφωνα με τις αρχές και την αισθητική της επιχείρησης ή εναλλακτικά να διατηρηθεί η προκαθορισμένη σελίδα της πλατφόρμας.
- Η εκκαθάριση για την επιχείρηση πραγματοποιείται μόλις σε 1 εργάσιμη ημέρα.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών