«Οταν η συζήτηση για το μέλλον του banking ήταν επικεντρωμένη στο digital, εμείς κινηθήκαμε αντίθετα με το ρεύμα και τις ομοειδείς στρατηγικές άλλων τραπεζών και παρουσιάσαμε την έννοια του "phygital banking"», τόνισε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Eurobank, Αντρέας Αθανασόπουλος, στην τοποθέτησή του σε πάνελ του φόρουμ των Δελφών.
«Παρατηρήσαμε την εξελισσόμενη καταναλωτική συμπεριφορά και διαπιστώσαμε ότι οι πελάτες συναλλάσσονται ψηφιακά αλλά ψωνίζουν με φυσική παρουσία. Τα καταστήματα είναι εδώ λοιπόν! Αλλά λιγότερα καταστήματα, καλύτερη δουλειά και περισσότερες συμβουλευτικές υπηρεσίες», σημείωσε το στέλεχος της Eurobank.
Ο ίδιος τόνισε ότι και η αντιμετώπιση των μη εξυπηρετούμενων δανείων από την Eurobank είναι στον πυρήνα της έννοιας της εταιρικής καινοτομίας.
«Είχαμε να διαχειριστούμε ένα μείζον πρόβλημα που ήταν πρωτοφανές σε μέγεθος και δυσκολία. Η Τράπεζα έπρεπε να επινοήσει μια de novo προσέγγιση, η οποία αργότερα υιοθετήθηκε από ολόκληρο το τραπεζικό σύστημα στην Ελλάδα», σημείωσε.
Οπως ανέφερε, η αρχιτεκτονική της καινοτομίας βασίζεται στους εξής άξονες:
Πρώτον, βασική/θεμελιώδης (foundational) καινοτομία: σχετίζεται με βελτιώσεις επί υφιστάμενων προϊόντων/υπηρεσιών καθώς και διαδικασιών. Η σταδιακή (incremental) καινοτομία λειτουργεί αθροιστικά και μας καθιστά διαρκώς καλύτερους.
Δεύτερον, παρακείμενη καινοτομία (adjacent): Αφορά στην ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών για υφιστάμενους πελάτες, τις ανάγκες των οποίων κατανοεί καλά η εταιρεία, ή νέα προϊόντα/υπηρεσίες που απευθύνονται σε νέες αγορές.
Τρίτον, καινοτομία σε νέους ορίζοντες (new frontiers): Αυτό είναι το μεγάλο στοίχημα της επιχείρησης για το τι έπεται: ποιες εξελίξεις διαφαίνεται ότι θα έχουν σημαντική επίπτωση στην εταιρεία.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών