«Η Alpha Bank, μέσω της στρατηγικής της συνεργασίας με την UniCredit, προσφέρει έναν ευθύ δρόμο που συμβάλλει στη διεθνοποίηση των ελληνικών επιχειρήσεων και αποτελεί την απόλυτη ουσία της ευρωπαϊκής τραπεζικής ενοποίησης», δήλωσε ο CEO της Alpha Bank
Την ετοιμότητα της Alpha Bank να συμβάλει στην ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων, προσφέροντάς τους νέες ευκαιρίες χάρη στη στρατηγική της συνεργασία με την UniCredit, υπογράμμισε ο CEO του Ομίλου Alpha Bank, Βασίλης Ψάλτης, μιλώντας στο συνέδριο "Greece Talks" του Travel.gr.
Παράλληλα, ανέδειξε τη σημαντική ιστορική διαδρομή της Τράπεζας, που συμπλήρωσε φέτος 145 χρόνια πρωταγωνιστικής συμβολής στην ελληνική οικονομία και κοινωνία και αποτελεί ένα ισχυρό εθνικό brand, το οποίο διακρίνεται για τη συνέπεια, την ανθεκτικότητα και τη διαρκή εξέλιξή του, ώστε να καλύπτει τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών.
Συμμετέχοντας σε πάνελ με θέμα "National Brands of Greece", μαζί με τον Υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωστή Χατζηδάκη, τον Πρόεδρο του Δ.Σ. του ΣΕΒ και Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Bespoke SGA Holdings Α.Ε. Σπύρο Θεοδωρόπουλο και τη Διευθύνουσα Σύμβουλο του Ομίλου Grecotel Μάρι Δασκαλαντωνάκη, ο κ. Ψάλτης τόνισε τη σημασία της εξωστρέφειας, που αποτελεί «κλειδί» για την αναγκαία αλλαγή του παραγωγικού μοντέλου της χώρας μας. Διαβεβαίωσε ότι «οι ελληνικές τράπεζες είναι έτοιμες να στηρίξουν τις ελληνικές επιχειρήσεις ώστε να ανοίξουν τα φτερά τους προς τα έξω».
Όπως εξήγησε, το τραπεζικό σύστημα λειτουργεί ως προπομπός για την είσοδο των επιχειρήσεων σε ξένες αγορές, βοηθώντας τες τόσο σε θέματα οργάνωσης και εταιρικής διακυβέρνησης όσο και στην υποστήριξή τους κατά την ανάπτυξή τους εκτός συνόρων. «Η Alpha Bank, μέσω της στρατηγικής της συνεργασίας με την UniCredit, προσφέρει έναν ευθύ δρόμο που συμβάλλει στη διεθνοποίηση των ελληνικών επιχειρήσεων και αποτελεί την απόλυτη ουσία της ευρωπαϊκής τραπεζικής ενοποίησης», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Ψάλτης σημείωσε ότι η εξωστρέφεια προέρχεται κυρίως από τον τουρισμό και τις εξαγωγικές επιχειρήσεις, που στηρίζονται ενεργά από την Τράπεζα στις προσπάθειές τους. Ειδικά για τον τουρισμό, επισήμανε ότι η Alpha Bank πρωταγωνιστεί στη χρηματοδότησή του, διαθέτοντας συνολικά υπόλοιπα που ξεπερνούν τα 3,5 δισ. ευρώ. Παράλληλα, έχει συμβάλει στην υλοποίηση επενδύσεων από μεγάλα διεθνή brands, διασφαλίζοντας ότι αυτές συνάδουν με την ταυτότητα της Ελλάδας.
Οι ελληνικές τράπεζες και η εξωστρέφεια
Απαντώντας στο ερώτημα αν οι ελληνικές τράπεζες διαθέτουν την ευρωστία για να επιστρέψουν στα Βαλκάνια, ο κ. Ψάλτης τόνισε ότι έχουν εισέλθει σε φάση βιώσιμης κερδοφορίας. Αναφέρθηκε σε σημαντικές ενέργειες, όπως η μείωση των μη εξυπηρετούμενων δανείων, ο έλεγχος του λειτουργικού κόστους και η αύξηση της παραγωγικότητας, που ενισχύουν τη στήριξη της ελληνικής οικονομίας και επιχειρηματικότητας.
Ειδική μνεία έκανε στη Ρουμανία, όπου η Alpha Bank, μέσω συγχώνευσης με θυγατρική της UniCredit, δημιουργεί την 3η μεγαλύτερη τράπεζα στη χώρα. Υπογράμμισε δε ότι το brand της Τράπεζας παραμένει ισχυρό διεθνώς, αποδεικνύοντας τη σταθερότητα και τη συνέπειά της.
Με αφορμή τον τίτλο του πάνελ "National Brand of Greece", ο κ. Ψάλτης σχολίασε ότι το brand δεν αφορά μόνο τον λογότυπο, αλλά την ιστορική διαδρομή και τα χαρακτηριστικά που διακρίνουν μια εταιρεία. Αναφέρθηκε στον λογότυπο της Τράπεζας, εμπνευσμένο από τον αργυρό στατήρα της Αίγινας, και τη σημασία του ως σύμβολο ελληνικότητας.
Ο CEO της Alpha Bank αναφέρθηκε στις σημαντικές επενδύσεις ύψους 150 εκατ. ευρώ τα τελευταία πέντε χρόνια στον τομέα της τεχνολογίας. Στόχος είναι να διευκολύνει τους πελάτες της, ώστε να πραγματοποιούν όλες τις τραπεζικές τους συναλλαγές μέσω κινητού τηλεφώνου, περιορίζοντας την ανάγκη φυσικής παρουσίας στα καταστήματα.
Για τον επιχειρηματικό τομέα, τόνισε ότι η συνεργασία με την UniCredit δίνει τη δυνατότητα στις ελληνικές επιχειρήσεις να καλύπτουν από την Ελλάδα τις ανάγκες τους στο εξωτερικό, χωρίς να χρειάζεται να αναζητούν άλλες τράπεζες.
www.bankingnews.gr
Παράλληλα, ανέδειξε τη σημαντική ιστορική διαδρομή της Τράπεζας, που συμπλήρωσε φέτος 145 χρόνια πρωταγωνιστικής συμβολής στην ελληνική οικονομία και κοινωνία και αποτελεί ένα ισχυρό εθνικό brand, το οποίο διακρίνεται για τη συνέπεια, την ανθεκτικότητα και τη διαρκή εξέλιξή του, ώστε να καλύπτει τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών.
Συμμετέχοντας σε πάνελ με θέμα "National Brands of Greece", μαζί με τον Υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωστή Χατζηδάκη, τον Πρόεδρο του Δ.Σ. του ΣΕΒ και Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Bespoke SGA Holdings Α.Ε. Σπύρο Θεοδωρόπουλο και τη Διευθύνουσα Σύμβουλο του Ομίλου Grecotel Μάρι Δασκαλαντωνάκη, ο κ. Ψάλτης τόνισε τη σημασία της εξωστρέφειας, που αποτελεί «κλειδί» για την αναγκαία αλλαγή του παραγωγικού μοντέλου της χώρας μας. Διαβεβαίωσε ότι «οι ελληνικές τράπεζες είναι έτοιμες να στηρίξουν τις ελληνικές επιχειρήσεις ώστε να ανοίξουν τα φτερά τους προς τα έξω».
Όπως εξήγησε, το τραπεζικό σύστημα λειτουργεί ως προπομπός για την είσοδο των επιχειρήσεων σε ξένες αγορές, βοηθώντας τες τόσο σε θέματα οργάνωσης και εταιρικής διακυβέρνησης όσο και στην υποστήριξή τους κατά την ανάπτυξή τους εκτός συνόρων. «Η Alpha Bank, μέσω της στρατηγικής της συνεργασίας με την UniCredit, προσφέρει έναν ευθύ δρόμο που συμβάλλει στη διεθνοποίηση των ελληνικών επιχειρήσεων και αποτελεί την απόλυτη ουσία της ευρωπαϊκής τραπεζικής ενοποίησης», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Ψάλτης σημείωσε ότι η εξωστρέφεια προέρχεται κυρίως από τον τουρισμό και τις εξαγωγικές επιχειρήσεις, που στηρίζονται ενεργά από την Τράπεζα στις προσπάθειές τους. Ειδικά για τον τουρισμό, επισήμανε ότι η Alpha Bank πρωταγωνιστεί στη χρηματοδότησή του, διαθέτοντας συνολικά υπόλοιπα που ξεπερνούν τα 3,5 δισ. ευρώ. Παράλληλα, έχει συμβάλει στην υλοποίηση επενδύσεων από μεγάλα διεθνή brands, διασφαλίζοντας ότι αυτές συνάδουν με την ταυτότητα της Ελλάδας.
Οι ελληνικές τράπεζες και η εξωστρέφεια
Απαντώντας στο ερώτημα αν οι ελληνικές τράπεζες διαθέτουν την ευρωστία για να επιστρέψουν στα Βαλκάνια, ο κ. Ψάλτης τόνισε ότι έχουν εισέλθει σε φάση βιώσιμης κερδοφορίας. Αναφέρθηκε σε σημαντικές ενέργειες, όπως η μείωση των μη εξυπηρετούμενων δανείων, ο έλεγχος του λειτουργικού κόστους και η αύξηση της παραγωγικότητας, που ενισχύουν τη στήριξη της ελληνικής οικονομίας και επιχειρηματικότητας.
Ειδική μνεία έκανε στη Ρουμανία, όπου η Alpha Bank, μέσω συγχώνευσης με θυγατρική της UniCredit, δημιουργεί την 3η μεγαλύτερη τράπεζα στη χώρα. Υπογράμμισε δε ότι το brand της Τράπεζας παραμένει ισχυρό διεθνώς, αποδεικνύοντας τη σταθερότητα και τη συνέπειά της.
Με αφορμή τον τίτλο του πάνελ "National Brand of Greece", ο κ. Ψάλτης σχολίασε ότι το brand δεν αφορά μόνο τον λογότυπο, αλλά την ιστορική διαδρομή και τα χαρακτηριστικά που διακρίνουν μια εταιρεία. Αναφέρθηκε στον λογότυπο της Τράπεζας, εμπνευσμένο από τον αργυρό στατήρα της Αίγινας, και τη σημασία του ως σύμβολο ελληνικότητας.
Ο CEO της Alpha Bank αναφέρθηκε στις σημαντικές επενδύσεις ύψους 150 εκατ. ευρώ τα τελευταία πέντε χρόνια στον τομέα της τεχνολογίας. Στόχος είναι να διευκολύνει τους πελάτες της, ώστε να πραγματοποιούν όλες τις τραπεζικές τους συναλλαγές μέσω κινητού τηλεφώνου, περιορίζοντας την ανάγκη φυσικής παρουσίας στα καταστήματα.
Για τον επιχειρηματικό τομέα, τόνισε ότι η συνεργασία με την UniCredit δίνει τη δυνατότητα στις ελληνικές επιχειρήσεις να καλύπτουν από την Ελλάδα τις ανάγκες τους στο εξωτερικό, χωρίς να χρειάζεται να αναζητούν άλλες τράπεζες.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών