Τελευταία Νέα
Τραπεζικά νέα

Βρεττού (Attica Bank): Στόχος μας να τριπλασιάσουμε το μερίδιο αγοράς - Είμαστε ανοικτοί σε διεθνή συνεργασία

Βρεττού (Attica Bank): Στόχος μας να τριπλασιάσουμε το μερίδιο αγοράς - Είμαστε ανοικτοί σε διεθνή συνεργασία
«Αν δεν πάρεις ρίσκο δεν είσαι τράπεζα, είσαι ενεχυροδανειστήριο»
Σχετικά Άρθρα
Στόχος της νέας Attica Bank είναι να υπάρξει επαναλαμβανόμενη κερδοφορία και τριπλασιασμός των μεριδίων αγοράς, υπογράμμισε η διευθύνουσα σύμβουλος της τράπεζας, Ελένη Βρεττού.
«Πλέον είμαστε άνω του 10%, από 3%, έχουμε 86 καταστήματα, δηλαδή έχουμε το 17% του συνόλου της αγοράς», ανέφερε μεταξύ άλλων, μιλώντας από το βήμα του 4ου ΟΤ FORUM, ενώ δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο διεθνούς συνεργασίας της τράπεζας.
Αναφερόμενη στις επενδυτικές κινήσεις, είπε ότι η τράπεζα συμμετέχει ήδη σε αρκετά έργα υποδομής, τονίζοντας όμως ότι «δεν μπορούμε να πρωτοστατήσουμε αλλά θα συμμετέχουμε». «Θα είμαστε σε όλα παρόντες».

Για τη νέα Attica Bank, η κα. Βρεττού σημείωσε ότι και οι δύο τράπεζες που ενώθηκαν για να την συστήσουν (Αττικής και Παγκρήτια) είχε η κάθε μία τη δική της μακρά ιστορία. «Έχουμε πετύχει πολλά την τελευταία διετία» είπε η διευθύνουσα σύμβουλος της Attica Bank αναφερόμενη στους στόχους που επιτεύχθηκαν: εξυγίανση, κερδοφορία, συγχώνευση (πρώτη τέτοιου μεγέθους όπως είπε χαρακτηριστικά), ιδιωτικοποίηση. «Όλα αυτά σε χρόνο μηδέν».
Κάλεσε τις επιχειρήσεις να έρθουν για δανεισμό στην τράπεζα πλην όμως, θα πρέπει να πληρούν τα κατάλληλα κριτήρια. «Θέλουμε να είμαστε η τράπεζα όλων των κλάδων, όχι μόνο των μηχανικών», είπε η κα. Βρεττού «θέλουμε να ακολουθήσουμε την ανάπτυξη της χώρας, με τις υποδομές καταρχήν χωρίς να παραβλέπουμε τον στεγαστικό τομέα στον οποίο θέλουμε να προσφέρουμε συνολικές λύσεις (ασφάλεια, αντισεισμικές βελτιώσεις κλπ)».

Σχετικά με το τι σημαίνουν όλα αυτά για τον πελάτη, η κα. Βρεττού τόνισε ότι μπορείς να ταράζεις τον ανταγωνισμό με πολλούς τρόπους, «καταρχήν με την τιμολόγηση, με την εξυπηρέτηση να ακολουθεί», σημειώνοντας ότι για πολλά χρόνια ο πελάτης θεωρούνταν δεδομένος. «Θέλουμε να γίνουμε οι καλύτεροι σε επίπεδο εξυπηρέτησης», κατέληξε.
Για το σύστημα εξυπηρέτησης που ακολουθεί η Attica Bank, η κα. Βρεττού είπε ότι «το ραντεβού θα υπάρχει γιατί βολεύει και τον πελάτη», σημειώνοντας ωστόσο ότι «αν έρθει πελάτης χωρίς ραντεβού πάλι θα εξυπηρετείται, αδιανόητο να μην τον εξυπηρετείς», αναφερόμενη στην διαφοροποίηση της τράπεζας σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Για την πρακτική της τράπεζας στις χορηγήσεις δανείων, η διευθύνουσα σύμβουλος της Attica Bank είπε ότι «αν δεν πάρεις ρίσκο δεν είσαι τράπεζα, είσαι ενεχυροδανειστήριο», υπογραμμίζοντας ότι το ρίσκο αυτό θα πρέπει να είναι λελογισμένο καθώς «διαχειριζόμαστε χρήματα καταθετών». «Πλέον, έχουμε δεδομένα διαθέσιμα για το ποιος είναι «κόκκινος» πελάτης, υπάρχουν φίλτρα, αλλά δεν πρέπει να λειτουργούμε και εμμονικά και να αρνούμαστε την χρηματοδότηση σε μια επιχείρηση που θέλει και πρέπει να έχει μία δεύτερη ευκαιρία».

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης