γράφει : ΜΑΡΙΝΑ ΦΟΥΝΤΑ
"To φαγητό της... δυσφορίας. Όταν η κατάσταση δυσκολεύει στην Ελλάδα, οι Έλληνες... τρώνε σουβλάκι!".
Τα ανωτέρω σημειώνει σε νέο δημοσίευμά της η Wall Street Journal, ξεδιπλώνοντας μια ιδιαίτερη πτυχή της ζωής των Ελλήνων.
"Ό,τι είναι το hot dog για τους κατοίκους της Νέας Υόρκης, είναι το σουβλάκι (γνωστό και ως γύρος και ως κεμπάμ) για τους Αθηναίους", υποστηρίζει η εφημερίδα, προσθέτοντας πως πρόκειται για ένα φαγητό - στυλοβάτη για τους Έλληνες από την αρχαιότητα ακόμη.
"Ο Όμηρος ανέφερε το σουβλάκι στα δύο διάσημα έπη του, την Ηλιάδα και την Οδύσσεια, αλλά και ο Αριστοτέλης...", αναφέρει επίσης η Wall Street Journal.
Όπως προσθέτει, μπορεί οι διεθνείς αλυσίδες fast food στην Ελλάδα, όπως η McDonald's, να κλείνουν τα καταστήματά τους, ωστόσο την ίδια ώρα αυξάνονται τα σουβλατζίδικα!
"Το σουβλάκι βρίσκεται... βαθιά στην ψυχή του Έλληνα. Από μια τάση, έχει πλέον μετεξελιχθεί σε πολιτισμικό φαινόμενο", τονίζεται επίσης στο ελληνικό δημοσίευμα.
"Πως εξηγείται όμως αυτή η μανία με το σουβλάκι; Ορισμένοι εκτιμούν πως αφορά ένα φαινόμενο πατριωτισμού, ως απάντηση στα οικονομικά δεινά που βιώνει η Ελλάδα σήμερα... Ορισμένοι άλλοι εκτιμούν πως πρόκειται καθαρά για θέμα οικονομικής διαχείρισης, αφού το σουβλάκι αποτελεί το απόλυτο φθηνό φαγητό, η τιμή του οποίου δεν ξεπερνά τα 2 ευρώ", σημειώνει η Wall Street Journal.
www.bankingnews.gr
"Ό,τι είναι το hot dog για τους κατοίκους της Νέας Υόρκης, είναι το σουβλάκι (γνωστό και ως γύρος και ως κεμπάμ) για τους Αθηναίους", υποστηρίζει η εφημερίδα, προσθέτοντας πως πρόκειται για ένα φαγητό - στυλοβάτη για τους Έλληνες από την αρχαιότητα ακόμη.
"Ο Όμηρος ανέφερε το σουβλάκι στα δύο διάσημα έπη του, την Ηλιάδα και την Οδύσσεια, αλλά και ο Αριστοτέλης...", αναφέρει επίσης η Wall Street Journal.
Όπως προσθέτει, μπορεί οι διεθνείς αλυσίδες fast food στην Ελλάδα, όπως η McDonald's, να κλείνουν τα καταστήματά τους, ωστόσο την ίδια ώρα αυξάνονται τα σουβλατζίδικα!
"Το σουβλάκι βρίσκεται... βαθιά στην ψυχή του Έλληνα. Από μια τάση, έχει πλέον μετεξελιχθεί σε πολιτισμικό φαινόμενο", τονίζεται επίσης στο ελληνικό δημοσίευμα.
"Πως εξηγείται όμως αυτή η μανία με το σουβλάκι; Ορισμένοι εκτιμούν πως αφορά ένα φαινόμενο πατριωτισμού, ως απάντηση στα οικονομικά δεινά που βιώνει η Ελλάδα σήμερα... Ορισμένοι άλλοι εκτιμούν πως πρόκειται καθαρά για θέμα οικονομικής διαχείρισης, αφού το σουβλάκι αποτελεί το απόλυτο φθηνό φαγητό, η τιμή του οποίου δεν ξεπερνά τα 2 ευρώ", σημειώνει η Wall Street Journal.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών