Tο υπουργείο Οικονομικών θα προχωρήσει σε προσλήψεις 1.000 εφοριακών και 150 τελωνειακών υπαλλήλων
"Η φοροδιαφυγή δεν εντοπίζεται με ευχολόγια", διεμήνυσε από τη Θεσσαλονίκη, ο γενικός γραμματέας Δημοσίων Εσόδων, Χάρης Θεοχάρης, απαντώντας στις επικρίσεις για τις παραβάσεις, τα πρόστιμα, αλλά και το νέο τρόπο υποβολής φορολογικών συγκεντρωτικών καταστάσεων.
"Αν δεν το κάναμε δεν θα μπορούσαμε να ελέγξουμε τη φοροδιαφυγή και να απελευθερώσουμε τους νόμιμους φορολογούμενους. Η φοροδιαφυγή δεν πιάνεται με ευχολόγια, αλλά με συγκεκριμένες ενέργειες. Σκοπός είναι να αλλάξει το μοντέλο λειτουργίας, που ήταν να ταλαιπωρούμε τον κόσμο για να πιάνουμε λίγους που φοροδιαφεύγουν. Να συγκεντρώνουμε τα στοιχεία στην πηγή και με αυτά να στοχεύσουμε στους ελέγχους", ανέφερε ο κ. Θεοχάρης.
Ο γενικός γραμματέας Δημοσίων Εσόδων παραδέχτηκε ότι υπάρχει πρόβλημα υποστελέχωσης στις εφορίες και στα τελωνεία της χώρας, ενώ έκανε γνωστό ότι το υπουργείο Οικονομικών θα προχωρήσει σε προσλήψεις 1.000 εφοριακών και 150 τελωνειακών υπαλλήλων.
Όπως υπογράμμισε "οι οργανωτικές αλλαγές, που πραγματοποιούνται στις εφορίες της χώρας, αποσκοπούν στον έλεγχο του προσωπικού, σε σχέση με το φόρτο εργασίας κάθε υπηρεσίας", ενώ, όπως πρόσθεσε, με το νέο οργανόγραμμα δεν θα γίνονται άσκοπες μετακινήσεις.
Σε ερώτηση αν υπάρχει γραφειοκρατία στις υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών, ανέφερε ότι αυτά που έγιναν μέσα σε 6 μήνε σε άλλες χώρες δεν γίνονται ούτε σε 5 χρόνια και σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε "το 2009 μόνο το 30% των φορολογικών δηλώσεων είχε υποβληθεί ηλεκτρονικά και το 2013 το 97%".
www.bankingnews.gr
"Αν δεν το κάναμε δεν θα μπορούσαμε να ελέγξουμε τη φοροδιαφυγή και να απελευθερώσουμε τους νόμιμους φορολογούμενους. Η φοροδιαφυγή δεν πιάνεται με ευχολόγια, αλλά με συγκεκριμένες ενέργειες. Σκοπός είναι να αλλάξει το μοντέλο λειτουργίας, που ήταν να ταλαιπωρούμε τον κόσμο για να πιάνουμε λίγους που φοροδιαφεύγουν. Να συγκεντρώνουμε τα στοιχεία στην πηγή και με αυτά να στοχεύσουμε στους ελέγχους", ανέφερε ο κ. Θεοχάρης.
Ο γενικός γραμματέας Δημοσίων Εσόδων παραδέχτηκε ότι υπάρχει πρόβλημα υποστελέχωσης στις εφορίες και στα τελωνεία της χώρας, ενώ έκανε γνωστό ότι το υπουργείο Οικονομικών θα προχωρήσει σε προσλήψεις 1.000 εφοριακών και 150 τελωνειακών υπαλλήλων.
Όπως υπογράμμισε "οι οργανωτικές αλλαγές, που πραγματοποιούνται στις εφορίες της χώρας, αποσκοπούν στον έλεγχο του προσωπικού, σε σχέση με το φόρτο εργασίας κάθε υπηρεσίας", ενώ, όπως πρόσθεσε, με το νέο οργανόγραμμα δεν θα γίνονται άσκοπες μετακινήσεις.
Σε ερώτηση αν υπάρχει γραφειοκρατία στις υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών, ανέφερε ότι αυτά που έγιναν μέσα σε 6 μήνε σε άλλες χώρες δεν γίνονται ούτε σε 5 χρόνια και σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε "το 2009 μόνο το 30% των φορολογικών δηλώσεων είχε υποβληθεί ηλεκτρονικά και το 2013 το 97%".
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών