Οι χρήστες μπορούν να διενεργούν καθημερινές συναλλαγές απλά, γρήγορα και με ασφάλεια, χωρίς να απαιτείται να πληκτρολογούν το PIN της κάρτας στα τερματικά αποδοχής καρτών (POS)
Η Eurobank θέτει, σήμερα, στη διάθεση των πελατών της μέσα από το Eurobank Mobile app τη νέα υπηρεσία πληρωμών “Eurobank Wallet” επιτρέποντας σε φυσικά πρόσωπα κατόχους χρεωστικών & πιστωτικών καρτών Mastercard εκδόσεως Eurobank, να πραγματοποιούν, απολύτως ανέπαφα, πληρωμές μέσω του Android κινητού τους, χωρίς χρήση της κάρτας στη φυσική της μορφή (πλαστικό) ή μετρητών.
Οι χρήστες μπορούν να διενεργούν καθημερινές συναλλαγές απλά, γρήγορα και με ασφάλεια, χωρίς να απαιτείται να πληκτρολογούν το PIN της κάρτας στα τερματικά αποδοχής καρτών (POS), ακόμη και αν πρόκειται για συναλλαγές άνω των € 50, καθώς η ταυτοποίηση του πελάτη διενεργείται στο δικό του κινητό με όποια μέθοδο ταυτοποίησης έχει επιλέξει στο Eurobank Mobile App (κωδικό ή βιομετρικά στοιχεία).
Πρόκειται για μια σημαντική λειτουργικότητα του Eurobank Mobile App η οποία συμβαδίζει με τη σύγχρονη, παγκόσμια τάση, αλλά υπηρετεί και την τρέχουσα συγκυρία με τις ιδιαίτερες υγειονομικές απαιτήσεις λόγω COVID - 19, εξασφαλίζοντας επιπρόσθετη προστασία λόγω των απολύτως ανέπαφων συναλλαγών για τους χρήστες.
- H πρόσβαση στη νέα υπηρεσία “Eurobank Wallet”, μέσω κινητού με λειτουργικό Android, και με τη χρήση της τεχνολογίας NFC, είναι μια πολύ απλή και σύντομη διαδικασία. Ο πελάτης, μέσω του Eurobank Mobile App, ενεργοποιεί την υπηρεσία “Eurobank Wallet” και επιλέγει τις χρεωστικές ή πιστωτικές κάρτες Mastercard, εκδόσεως Eurobank που διαθέτει και θέλει να ψηφιοποιήσει, ενώ έχει τη δυνατότητα να πραγματοποιήσει συναλλαγή αμέσως μετά την ψηφιοποίηση της κάρτας.
- Οι συναλλαγές (π.χ. πληρωμές σε εμπορικά καταστήματα, δημόσιες υπηρεσίες και ΔΕΚΟ που διαθέτουν POS) ολοκληρώνονται χωρίς χρήση του πλαστικού της κάρτας ή μετρητών, χωρίς να αποχωριστεί ο πελάτης το κινητό του και με τη δυνατότητα διενέργειας της συναλλαγής ακόμα και αν το κινητό δεν έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο. Ο χρήστης επιλέγει την κάρτα, κάνει χρήση PIN ή δαχτυλικού αποτυπώματος στο κινητό του για ταυτοποίηση κάθε συναλλαγής με οποιαδήποτε ψηφιοποιημένη κάρτα, για οποιοδήποτε ποσό και απλά πλησιάζει το κινητό του στο POS για την ολοκλήρωση της συναλλαγής. Η νέα λειτουργικότητα αποτελεί την ηλεκτρονική αποτύπωση της φυσικής κάρτας για τη διευκόλυνση των συναλλαγών.
- Η νέα υπηρεσία εξασφαλίζει την απόδοση ευρώ loyalty, για συναλλαγές σε εμπόρους που συμμετέχουν στα προγράμματα loyalty που υποστηρίζει η Eurobank (€πιστροφή & co-brands προγράμματα πιστότητας), με τα ευρώ επιβράβευσης να λαμβάνονται την επόμενη εργάσιμη από την ημέρα ψηφιοποίησης των καρτών.
www.bankingnews.gr
Οι χρήστες μπορούν να διενεργούν καθημερινές συναλλαγές απλά, γρήγορα και με ασφάλεια, χωρίς να απαιτείται να πληκτρολογούν το PIN της κάρτας στα τερματικά αποδοχής καρτών (POS), ακόμη και αν πρόκειται για συναλλαγές άνω των € 50, καθώς η ταυτοποίηση του πελάτη διενεργείται στο δικό του κινητό με όποια μέθοδο ταυτοποίησης έχει επιλέξει στο Eurobank Mobile App (κωδικό ή βιομετρικά στοιχεία).
Πρόκειται για μια σημαντική λειτουργικότητα του Eurobank Mobile App η οποία συμβαδίζει με τη σύγχρονη, παγκόσμια τάση, αλλά υπηρετεί και την τρέχουσα συγκυρία με τις ιδιαίτερες υγειονομικές απαιτήσεις λόγω COVID - 19, εξασφαλίζοντας επιπρόσθετη προστασία λόγω των απολύτως ανέπαφων συναλλαγών για τους χρήστες.
- H πρόσβαση στη νέα υπηρεσία “Eurobank Wallet”, μέσω κινητού με λειτουργικό Android, και με τη χρήση της τεχνολογίας NFC, είναι μια πολύ απλή και σύντομη διαδικασία. Ο πελάτης, μέσω του Eurobank Mobile App, ενεργοποιεί την υπηρεσία “Eurobank Wallet” και επιλέγει τις χρεωστικές ή πιστωτικές κάρτες Mastercard, εκδόσεως Eurobank που διαθέτει και θέλει να ψηφιοποιήσει, ενώ έχει τη δυνατότητα να πραγματοποιήσει συναλλαγή αμέσως μετά την ψηφιοποίηση της κάρτας.
- Οι συναλλαγές (π.χ. πληρωμές σε εμπορικά καταστήματα, δημόσιες υπηρεσίες και ΔΕΚΟ που διαθέτουν POS) ολοκληρώνονται χωρίς χρήση του πλαστικού της κάρτας ή μετρητών, χωρίς να αποχωριστεί ο πελάτης το κινητό του και με τη δυνατότητα διενέργειας της συναλλαγής ακόμα και αν το κινητό δεν έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο. Ο χρήστης επιλέγει την κάρτα, κάνει χρήση PIN ή δαχτυλικού αποτυπώματος στο κινητό του για ταυτοποίηση κάθε συναλλαγής με οποιαδήποτε ψηφιοποιημένη κάρτα, για οποιοδήποτε ποσό και απλά πλησιάζει το κινητό του στο POS για την ολοκλήρωση της συναλλαγής. Η νέα λειτουργικότητα αποτελεί την ηλεκτρονική αποτύπωση της φυσικής κάρτας για τη διευκόλυνση των συναλλαγών.
- Η νέα υπηρεσία εξασφαλίζει την απόδοση ευρώ loyalty, για συναλλαγές σε εμπόρους που συμμετέχουν στα προγράμματα loyalty που υποστηρίζει η Eurobank (€πιστροφή & co-brands προγράμματα πιστότητας), με τα ευρώ επιβράβευσης να λαμβάνονται την επόμενη εργάσιμη από την ημέρα ψηφιοποίησης των καρτών.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών