Τελευταία Νέα
Ελλάδα

Μαστοράκης: Οι νεκροί της ναυτικής τραγωδίας στην Αίγινα ζητούν δικαίωση - 13 αναπάντητα ερωτήματα

Μαστοράκης: Οι νεκροί της ναυτικής τραγωδίας στην Αίγινα ζητούν δικαίωση - 13 αναπάντητα ερωτήματα
 Γιατί το δολοφονικό σκάφος «εξαφανίστηκε» αντί να μείνει και να βοηθήσει εκείνους που πνίγονταν μπροστά στα μάτια των επιβατών του
Δικαιοσύνη για τα άτυχα θύματα της τραγωδίας στην Αίγινα ζητά ο Νίκος Μαστοράκης σε άρθρο του ενώ παραθέτει μια σειρά ερωτημάτων για το πώς κατέληξε η καλοκαιρινή βόλτα των τουριστών σε τραγωδία.
Αυτό που φάνηκε τις πρώτες ώρες ως μια ναυτική τραγωδία «κακιάς στιγμής» στη θάλασσα της Αίγινας, εξελίσσεται σε μαύρο και σκοτεινό μυστήριο κυβερνητικής συγκάλυψης.
Όσο σκεπάζονται με χώμα οι νεκροί της τραγωδίας, άλλοι άγαρμπα αφελείς «θάφτες» προσπαθούν να ρίξουν στάχτη στα μάτια και να θάψουν την έρευνα.
Ευτυχώς γι αυτούς, δεν υπάρχουν πια οι χαλκέντεροι ρεπόρτερ των 60ς (βλέπε Γιωργος Μπερτσος) που με κίνδυνο της ζωής τους είχαν διαλευκάνει κρατικές και παρακρατικές συνωμοσίες.
Αίγινα, λοιπόν, καταφύγιο πολλών (εικονιζόμενων) υπουργών της Αθροιστεράς.
Αν υπάρχει κάποιος ρεπόρτερ αυτού του caliber, ας βρει απαντήσεις στα καίρια ερωτηματικά:
(1) Ποιος είναι ο Θρασύβουλος Λυκουρέζος και ποιες οι επιχειρηματικές, κοινωνικές, πολιτικές του σχέσεις σε Αθήνα και Αίγινα; Και πού έμενε στην Αίγινα;
(2) Από πού ξεκίνησε το δολοφονικό ταχύπλοο εκείνο το πρωί; Θα υπάρχουν σίγουρα αυτόπτες μάρτυρες που είδαν ποιοι ακριβώς επιβιβάστηκαν.
(3) Πλήρες προφίλ του ιδιοκτήτη του σκάφους που το είχε «δανείσει» στον Θ.Λ. καθώς και οι επιχειρηματικές του σχέσεις με κυβερνητικούς παρατρεχάμενους.
(4) Γιατί ένας υπουργός (Δρίτσας) καταλύει τον νόμο, διακόπτει τις διακοπές του και πάει στην Αίγινα, όχι όμως για να δει τις έρευνες;
Ο ίδιος, σε κανάλι χαρακτηρίζει τον Θ.Λ. έμπειρο ναυτικό και αργότερα πάλι στα ΜΜΕ δίνει τα ονόματα τω υποτιθεμένων συνεπιβατών.
Από πότε υπουργός επιχειρεί να προκαταλάβει τη δικαιοσύνη, σπεύδοντας να κάνει δηλώσεις υπέρ του κατηγορουμένου; Έχει ο Δρίτσας προσωπική γνωριμία με τον Θ.Λ., για να ξέρει τόσες λεπτομέρειες γι αυτόν;
(5) Γιατί παραιτείται ο Αλ. Λυκουρεζος αργοπορημένα; Πόσο χρειάστηκε για να αποφασίσει ότι δεν μπορεί να υπερασπιστεί τον εξάδελφο του; Μήπως επειδή δεν ήθελε, για λόγους κύρους και καριέρας, να συμμετάσχει σε επιχείρηση συγκάλυψης;
(6); Δεν είναι εγκληματική πράξη η εγκατάλειψη ανθρώπων εν κινδύνω; Κάτι που ο «έμπειρος» (κατά Δρίτσα) Θ.Λ. έπρεπε να ήξερε πολύ καλά, ώστε να μην ισχύει εδώ το «σοκ» που ισχυρίστηκε.
(7) Πόση αλήθεια έχουν οι ισχυρισμοί ότι το ταχύπλοο έφυγε σφαίρα για τη Μονή, όπου αποβιβάστηκαν νεαροί επιβάτες;
(8) Γιατί αναφέρονται συχνά στα υπόγεια της εξουσίας οι λέξεις «δορυφόρος» και CIA?
Φόβοι μήπως υπάρχει δορυφορική κάλυψη του συμβάντος ώστε να «θαφτούν» και τέτοια πειστήρια, με τα ανάλογα ανταλλάγματα;
(9) Ήταν ο Θ.Λ. πραγματικά στο πηδάλιο;
Η «θυσιάζεται» εκούσια η ακούσια, για να διαφύγει ο νεαρός (όπως λένε) πραγματικός ένοχος;
(10) Η Αίγινα είναι μικρή κοινωνία.
Ποιοι γόνοι κυβερνητικών στελεχών παραθέριζαν εκείνη την ημέρα;
Πότε και πώς έφυγαν από το νησί;
(11) Πως δικαιολογείται η απουσία διωκτικών αρχών επί τόσες ώρες, ώστε ο Θ.Λ. να ξεφορτωθεί επιβάτες, πειστήρια και να επεξεργαστούν τα σενάρια συνωμοσίας οι «νεκροθάφτες;»
Υπήρξε στην πρόσφατη ιστορία μας περιστατικό με θανάτους όπου ο κύριος υπεύθυνος να φεύγει του σκοτωμού και να μην τον βρίσκει το λιμενικό αλλά να τους ειδοποιήσει ο ίδιος που είναι για να τον «παραλάβουν;»
(12) Ποσό δύσκολο είναι να βρεθεί ο χειρούργος/κλινική αν όντως ο Θ.Λ. εχει χειρουργηθεί πρόσφατα για καρδία;
(13) Όπως είπα, η Αίγινα είναι μικρή κοινωνία.
Πολλοί έχουν δει πολλά, ξέρουν πολλά. Υπάρχουν άλλωστε και 17 αυτόπτες μάρτυρες.
Δεν γίνεται να κλείσει το στόμα σε όλους η «μηχανή» του Μαξίμου.
Κάποιος θα μιλήσει.
Και κάποιος (πιθανών ξένος) ρεπόρτερ θα βρει όλη την αλήθεια, οπότε η αδέκαστη δικαιοσύνη θα πρέπει να κλείσει μέσα και τη Γεροβασίλη, επειδή με την επιθετική/απειλητική της δήλωση, θα βρεθεί συνένοχη για συγκάλυψη.
Υ.Γ. Αν τυχόν μου συμβεί ατύχημα με ταχύπλοο, σημειώστε ότι δεν οδηγώ και δεν μπαίνω σε ταχύπλοο.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης