Με μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, του Δήμου Αθηναίων, της Αττικό Μετρό ΑΕ και της Ανάπλασης Αθήνας ΑΕ, καθορίζονται κοινές δράσεις κατά την διάρκεια κατασκευής της Γραμμής 4 του Μετρό.
Ο στόχος, είναι διπλός: τα έργα να επιβαρύνουν στο ελάχιστο την καθημερινότητα των πολιτών και η Αθήνα να μη χάσει ούτε ένα δέντρο, αντίθετα να φυτευτούν ακόμη περισσότερα, με σχεδιασμό για πάνω από 1.300 μεταφυτεύσεις και 2.700 νέα δέντρα.
Το μνημόνιο συνεργασίας για τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας υπεγράφη σήμερα στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, τον δήμαρχο Αθηναίων, Κώστα Μπακογιάννη, τον διευθύνοντα σύμβουλο της Αττικό Μετρό ΑΕ, Νίκο Κουρέτα και τον διευθύνοντα σύμβουλο της Ανάπλασης Αθήνας ΑΕ, Χρόνη Ακριτίδη.
Το παρών στην εκδήλωση έδωσαν επίσης ο υφυπουργός Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης και ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ, Νίκος Ταχιάος.
«Πρόκειται για το μεγαλύτερο δημόσιο έργο που γίνεται στη χώρα, με προϋπολογισμό 1,2 δισ. ευρώ» ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής.
Η Γραμμή 4 έχει σχεδιαστεί με σκοπό την εξυπηρέτηση πολλών πυκνοκατοικημένων περιοχών του κέντρου της Αθήνας και γι’ αυτό προβλέπεται η κατασκευή νέων σταθμών σε κομβικά σημεία του κέντρου, όπως είναι τα Εξάρχεια ή το Κολωνάκι.
Πρακτικά, σε 8 χρόνια, όταν πραγματοποιηθεί το πρώτο δρομολόγιο, αυτό θα σημαίνει:
• 340.000 επιβάτες,
• 53.000 λιγότερα αυτοκίνητα στο δρόμο,
• 1.216 μεγαβατώρες εξοικονόμηση ενέργειας,
• 318 τόνοι λιγότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.
Το πρώτο τμήμα του έργου, του οποίου η κατασκευή έχει ξεκινήσει, έχει μήκος 13 χιλιόμετρα. Από το άλσος Βεΐκου, πάει στην Κυψέλη, τα Δικαστήρια, τα Εξάρχεια, το Κολωνάκι, τον Ευαγγελισμό, την Καισαριανή, την Πανεπιστημιούπολη του Ζωγράφου και καταλήγει στο Γουδή. Με 15 νέους σταθμούς, σε τέσσερις Δήμους.
Οι 7 από αυτούς τους 15 σταθμούς -και μάλιστα αυτοί που είναι στις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές- βρίσκονται στον Δήμο Αθηναίων. Γι' αυτό και κρίθηκε αναγκαίο το μνημόνιο συνεργασίας.
www.bankingnews.gr
Μνημόνιο συνεργασίας για τη Γραμμή 4 του Μετρό
Σε 8 χρόνια προβλέπεται να γίνει το πρώτο δρομολόγιο
Σχόλια αναγνωστών