γράφει : Πέτρος Λεωτσάκος
Νέες περικοπές επιδομάτων για τους εργαζόμενους στις αστικές συγκοινωνίες αλλά και παραχώρηση του ελέγχου των εισιτηρίων σε ιδιώτες, προβλέπει μεταξύ άλλων το business plan για την εξυγίανση του ΟΑΣΑ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το σχέδιο της αναδιάρθρωσης των συγκοινωνιακών φορέων της Αθήνας ανατέθηκε στην ένωση εταιρειών συμβούλων «Grant Thornton AE-Planet AE».
Σύμφωνα με πληροφορίες, το σχέδιο της αναδιάρθρωσης των συγκοινωνιακών φορέων της Αθήνας ανατέθηκε στην ένωση εταιρειών συμβούλων «Grant Thornton AE-Planet AE».
Βάσει της συμφωνίας οι Σύμβουλοι θα πρέπει έως στο τέλος του επόμενου μήνα να έχουν παραδώσει το τελικό κείμενο των προτάσεων για το «συμμάζεμα» των αστικών συγκοινωνιών μετά τις ζημιές των 525 εκατ. ευρώ που εμφάνισε πέρυσι ο όμιλος.
Για το έργο τους οι Σύμβουλοι θα λάβουν από το Δημόσιο το ποσό των 314.991,40 ευρώ, που θα βαρύνει το φετινό Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων ( ΠΔΕ).
Η εργασία που θα παράσχουν οι ιδιωτικοί σύμβουλοι επικεντρώνεται στους παρακάτω «4» τομείς:
1) Σύνταξη στρατηγικού σχεδίου αναδιάρθρωσης και επιχειρησιακών σχεδίων υλοποίησης για τον ΟΑΣΑ και τους λοιπούς συγκοινωνιακούς φορείς,
2) Θεσμική υποστήριξη υλοποίησης του έργου και τη σύνταξη προτάσεων νομοθετικού περιεχομένου,
3) Αξιολόγηση τιμολογιακής πολιτικής κομίστρων και προβολή προτάσεων σχετικά με τη μείωση του κόστους λειτουργίας και συντήρησης των συγκοινωνιακών φορέων,
4) Εναρμόνιση της αναδιοργάνωσης με το ευρύτερο Σχέδιο Ανάπτυξης Μητροπολιτικού Φορέα Αστικών Συγκοινωνιών.
Μ. Χριστοδούλου
www.bankingnews.gr
Για το έργο τους οι Σύμβουλοι θα λάβουν από το Δημόσιο το ποσό των 314.991,40 ευρώ, που θα βαρύνει το φετινό Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων ( ΠΔΕ).
Η εργασία που θα παράσχουν οι ιδιωτικοί σύμβουλοι επικεντρώνεται στους παρακάτω «4» τομείς:
1) Σύνταξη στρατηγικού σχεδίου αναδιάρθρωσης και επιχειρησιακών σχεδίων υλοποίησης για τον ΟΑΣΑ και τους λοιπούς συγκοινωνιακούς φορείς,
2) Θεσμική υποστήριξη υλοποίησης του έργου και τη σύνταξη προτάσεων νομοθετικού περιεχομένου,
3) Αξιολόγηση τιμολογιακής πολιτικής κομίστρων και προβολή προτάσεων σχετικά με τη μείωση του κόστους λειτουργίας και συντήρησης των συγκοινωνιακών φορέων,
4) Εναρμόνιση της αναδιοργάνωσης με το ευρύτερο Σχέδιο Ανάπτυξης Μητροπολιτικού Φορέα Αστικών Συγκοινωνιών.
Μ. Χριστοδούλου
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών