γράφει : Δ.Ν.
FORTHNET: Το παλεύει επιχειρηματικά προς όλες τις κατευθύνσεις με νέες συμμαχίες, συνεργασίες κ.λπ κ.λπ. Τα πάντα όμως είναι στα χέρια των ΠΙΣΤΩΤΡΙΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ…
Η κατάσταση παραμένει κρίσιμη, αλλά υπάρχει στη μέση το brand name. ΟΜΩΣ υπάρχει απέναντί της και το Δέος που λέγεται ΟΤΕ και COSMOTETV (ειδικά αυτή της έκανε μεγάλη ζημιά)…
Τα ενοποιημένα ομαλοποιημένα συνολικά έσοδα για το α’εξάμηνο του 2017, ανήλθαν στα €149,5 εκατ., παρουσιάζοντας μείωση σε σχέση με το του 2016, εξαιτίας της μείωσης της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών και της συντηρητικής προσέγγισης στην εμπορική μας πολιτική.
Οι συνδρομητές συνδυαστικών υπηρεσιών/3play ανήλθαν στις 296 χιλιάδες, οι συνδρομητές broadband υπηρεσιών στις 572 χιλιάδες και οι συνδρομητές pay TV υπηρεσιών στις 423 χιλιάδες.
Η κατάσταση παραμένει κρίσιμη, αλλά υπάρχει στη μέση το brand name. ΟΜΩΣ υπάρχει απέναντί της και το Δέος που λέγεται ΟΤΕ και COSMOTETV (ειδικά αυτή της έκανε μεγάλη ζημιά)…
- Σύνολο ιδίων κεφαλαίων ΑΡΝΗΤΙΚΑ (190.670.348) από (172.245.676)
- Ταμειακές εισροές από λειτουργικές δραστηριότητες 21.310.348 25.195.249
- Ταμειακές εκροές για επενδυτικές δραστηριότητες (14.535.539) (14.642.374
- ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΤΑΜΕΙΑΚΕΣ ΡΟΕΣ: 6,8 εκατ. ευρώ περίπου…
Τα ενοποιημένα ομαλοποιημένα συνολικά έσοδα για το α’εξάμηνο του 2017, ανήλθαν στα €149,5 εκατ., παρουσιάζοντας μείωση σε σχέση με το του 2016, εξαιτίας της μείωσης της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών και της συντηρητικής προσέγγισης στην εμπορική μας πολιτική.
- Το έσοδο από διαφήμιση βελτιωμένο κατά 18,1% ως αποτέλεσμα του διαρκώς αναβαθμιζόμενου περιεχομένου του τηλεοπτικού προγράμματος της Nova. Αντίστοιχα, αυξημένα παρουσιάζονται και τα έσοδα από τους Εταιρικούς πελάτες κατά 7,0%.
Οι συνδρομητές συνδυαστικών υπηρεσιών/3play ανήλθαν στις 296 χιλιάδες, οι συνδρομητές broadband υπηρεσιών στις 572 χιλιάδες και οι συνδρομητές pay TV υπηρεσιών στις 423 χιλιάδες.
- Πτώση της συνδρομητικής βάσης λόγω επιβολής φόρων 10% στη συνδρομητική τηλεόραση και 5% στην σταθερή τηλεφωνία και λόγω συντηρητικής εμπορικής πολιτικής που ακολουθεί η εταιρεία.
- Η χαμηλή εμπορική απόδοση της Super League συνέβαλε καθοριστικά στη μείωση των οικονομικών μεγεθών…
- Η εταιρεία έχοντας εξαντλήσει όλα τα περιθώρια διαπραγμάτευσης χωρίς αποτέλεσμα, προχώρησε στην κατάθεση αγωγής μείωσης τιμήματος των Συμβάσεων Κεντρικής Διαχείρισης.
- Αυξημένο το έσοδο κατά 7,5% από τους εταιρικούς πελάτες και κατά 18,1% από την διαφήμιση…
Σχόλια αναγνωστών