γράφει : Αλεξάνδρα Τόμπρα
Το Call Center της Olympic Air απέσπασε την πρώτη θέση μεταξύ 4 αεροπορικών εταιριών στον ετήσιο διαγωνισμό CRM Grand Prix 2010 , και την πέμπτη θέση στη γενική κατάταξη μεγάλων Call Centers(>50 Agents) σε σύνολο 45 call centers διαφορετικών δραστηριοτήτων, που διαγωνίστηκαν στην Ελλάδα.
Ο ετήσιος θεσμός CRM Grand Prix έχει καθιερωθεί από την Teleperformance, τον μεγαλύτερο όμιλο παροχής υπηρεσιών CRM, Telemarketing και Teleservices στον κόσμο. Διεξάγεται ταυτόχρονα σε 40 χώρες, με σκοπό την αξιολόγηση του επιπέδου εξυπηρέτησης που προσφέρουν οι επιχειρήσεις στους πελάτες τους. Ταυτόχρονα, δημιουργεί τα ποιοτικά σημεία αναφοράς τόσο της αγοράς συνολικά όσο και ανά κλάδο δραστηριότητας.
Βάσει της διαδικασίας, κάθε διαγωνιζόμενο Call Center δέχεται ένα συγκεκριμένο αριθμό μυστικών κλήσεων & e-mails από το κατά τόπους γραφείο της Teleperformance. Στα πραγματοποιούμενα “Mystery Calls” και “Mystery e-mails” ακολουθούνται προκαθορισμένα σενάρια, όμοια για όλα τα διαγωνιζόμενα τηλεφωνικά κέντρα του κλάδου, την ίδια χρονική στιγμή. Η Teleperformance καταγράφει το αποτέλεσμα κάθε κλήσης και βαθμολογεί.
Το Call Center της Olympic Air, που ως νεοσύστατη εταιρία για πρώτη φορά συμμετείχε στον διαγωνισμό, συγκέντρωσε την μεγαλύτερη βαθμολόγια βάσει προαποφασισμένων, συγκεκριμένων και αντικειμενικών κριτηρίων.
Βάσει της διαδικασίας, κάθε διαγωνιζόμενο Call Center δέχεται ένα συγκεκριμένο αριθμό μυστικών κλήσεων & e-mails από το κατά τόπους γραφείο της Teleperformance. Στα πραγματοποιούμενα “Mystery Calls” και “Mystery e-mails” ακολουθούνται προκαθορισμένα σενάρια, όμοια για όλα τα διαγωνιζόμενα τηλεφωνικά κέντρα του κλάδου, την ίδια χρονική στιγμή. Η Teleperformance καταγράφει το αποτέλεσμα κάθε κλήσης και βαθμολογεί.
Το Call Center της Olympic Air, που ως νεοσύστατη εταιρία για πρώτη φορά συμμετείχε στον διαγωνισμό, συγκέντρωσε την μεγαλύτερη βαθμολόγια βάσει προαποφασισμένων, συγκεκριμένων και αντικειμενικών κριτηρίων.
Σχόλια αναγνωστών