γράφει : Αλεξάνδρα Τόμπρα
Συμβολή στη διάθεση 1.5 εκατ. σχολικών ειδών για την εκπαίδευση των παιδιών στις αναπτυσσόμενες χώρες
Για 4η συνεχόμενη χρονιά η UM πραγματοποίησε σε παγκόσμιο επίπεδο την καμπάνια του μεγαλύτερου παγκόσμιου δικτύου παιδιών Free the Children.
Την καμπάνια η οποία υλοποιήθηκε κατά το διάστημα 26 Δεκεμβρίου 2013 έως 6 Φεβρουαρίου 2014 υλοποίησε για 2η συνεχόμενη χρονιά η UM στην Ελλάδα. Μέσα από την κινητοποίηση του δικτύου συνεργατών της ανά τον κόσμο η UM εξασφάλισε τη διάθεση δωρεάν διαφημιστικού χώρου αξίας μεγαλύτερης των $10 εκατ εκ των οποίων $380.000 αφορούν σε ελληνικά media.
Το ισχυρότερο επικοινωνιακό event του Free the Children είναι η «WeDay», το όποιο έχει ήδη μεγάλη αναγνωρισιμότητα σε αγορές όπως η Αυστραλία, ο Καναδάς, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ . Αποστολή της UM είναι να μετατρέψει το "We Day" στο μεγαλύτερο και πιο ισχυρό κίνημα νεολαίας σε όλο τον κόσμο μέσα από την αύξηση του engagement των έφηβων στο Twitter και Facebook.
Συγκεκριμένα, κατά τα 4 τελευταία έτη η UM κινητοποιεί τους εταίρους στης στα ΜΜΕ 48 χωρών για την παροχή δωρεάν χώρου στο πλαίσιο προβολής της εκστρατείας του Free the Children που στόχο έχει την στήριξη των παιδιών μέσω της εκπαίδευσης στις αναπτυσσόμενες χώρες. Η καμπάνια πέρυσι είχε slogan «1 Like = 1 δολάριο» και καλούσε τους χρήστες των social media να κάνουν like ή να γίνουν followers της σελίδας του event WeDay που διοργανώνει ετήσια ο οργανισμός Free The Children, στο Facebook και στο twitter αντίστοιχα.
Για το 2014 το θέμα της καμπάνιας ήταν «Εκπαίδευση για όλους» και επικεντρώθηκε στην δύναμη της εκπαίδευσης η οποία μπορεί να αλλάξει τον κόσμο και τη ζωή των εκατομμυρίων νέων ανθρώπων σε φτωχές περιοχές. Για κάθε νέο follower, σχολικά είδη θα διατεθούν σε παιδιά που τα έχουν εξαιρετική ανάγκη σε οποιαδήποτε γωνιά της γης. Μέσω της συμβολής της UM, τα likes και οι followers στις σελίδες των social media έφτασαν τα 1.581.060 που αντιστοιχεί σε 1.5 εκατ. σχολικά πακέτα για 1.5 εκατομύρια παιδιά που τα έχουν ανάγκη σε όλο τον κόσμο, ενώ το συνολικό κόστος της παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης ξεπέρασε τα $10 εκατ.
Η καμπάνια στην Ελλάδα, ολοκληρώθηκε στις 6η Φεβρουαρίου, με εξαιρετικά αποτελέσματα, καθώς λόγω των άριστων σχέσεων που διατηρεί με τα ΜΜΕ η UM η διάθεση του δωρεάν διαφημιστικού χώρου ανήλθε σε $380.000. Συγκεκριμένα πραγματοποιήθηκαν καταχωρήσεις στα περισσότερα έντυπα μεγάλης κυκλοφορίας, εμφανίσεις σε τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλαδικής και τοπικής εμβέλειας, ραδιοφωνικές μεταδόσεις του spot της καμπάνιας σε επιλεγμένους σταθμούς σε όλη την Ελλάδα ενώ δωρεάν καμπάνια έτρεξε και στα μεγαλύτερα sites στον internet.
www.bankingnews.gr
Την καμπάνια η οποία υλοποιήθηκε κατά το διάστημα 26 Δεκεμβρίου 2013 έως 6 Φεβρουαρίου 2014 υλοποίησε για 2η συνεχόμενη χρονιά η UM στην Ελλάδα. Μέσα από την κινητοποίηση του δικτύου συνεργατών της ανά τον κόσμο η UM εξασφάλισε τη διάθεση δωρεάν διαφημιστικού χώρου αξίας μεγαλύτερης των $10 εκατ εκ των οποίων $380.000 αφορούν σε ελληνικά media.
Το ισχυρότερο επικοινωνιακό event του Free the Children είναι η «WeDay», το όποιο έχει ήδη μεγάλη αναγνωρισιμότητα σε αγορές όπως η Αυστραλία, ο Καναδάς, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ . Αποστολή της UM είναι να μετατρέψει το "We Day" στο μεγαλύτερο και πιο ισχυρό κίνημα νεολαίας σε όλο τον κόσμο μέσα από την αύξηση του engagement των έφηβων στο Twitter και Facebook.
Συγκεκριμένα, κατά τα 4 τελευταία έτη η UM κινητοποιεί τους εταίρους στης στα ΜΜΕ 48 χωρών για την παροχή δωρεάν χώρου στο πλαίσιο προβολής της εκστρατείας του Free the Children που στόχο έχει την στήριξη των παιδιών μέσω της εκπαίδευσης στις αναπτυσσόμενες χώρες. Η καμπάνια πέρυσι είχε slogan «1 Like = 1 δολάριο» και καλούσε τους χρήστες των social media να κάνουν like ή να γίνουν followers της σελίδας του event WeDay που διοργανώνει ετήσια ο οργανισμός Free The Children, στο Facebook και στο twitter αντίστοιχα.
Για το 2014 το θέμα της καμπάνιας ήταν «Εκπαίδευση για όλους» και επικεντρώθηκε στην δύναμη της εκπαίδευσης η οποία μπορεί να αλλάξει τον κόσμο και τη ζωή των εκατομμυρίων νέων ανθρώπων σε φτωχές περιοχές. Για κάθε νέο follower, σχολικά είδη θα διατεθούν σε παιδιά που τα έχουν εξαιρετική ανάγκη σε οποιαδήποτε γωνιά της γης. Μέσω της συμβολής της UM, τα likes και οι followers στις σελίδες των social media έφτασαν τα 1.581.060 που αντιστοιχεί σε 1.5 εκατ. σχολικά πακέτα για 1.5 εκατομύρια παιδιά που τα έχουν ανάγκη σε όλο τον κόσμο, ενώ το συνολικό κόστος της παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης ξεπέρασε τα $10 εκατ.
Η καμπάνια στην Ελλάδα, ολοκληρώθηκε στις 6η Φεβρουαρίου, με εξαιρετικά αποτελέσματα, καθώς λόγω των άριστων σχέσεων που διατηρεί με τα ΜΜΕ η UM η διάθεση του δωρεάν διαφημιστικού χώρου ανήλθε σε $380.000. Συγκεκριμένα πραγματοποιήθηκαν καταχωρήσεις στα περισσότερα έντυπα μεγάλης κυκλοφορίας, εμφανίσεις σε τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλαδικής και τοπικής εμβέλειας, ραδιοφωνικές μεταδόσεις του spot της καμπάνιας σε επιλεγμένους σταθμούς σε όλη την Ελλάδα ενώ δωρεάν καμπάνια έτρεξε και στα μεγαλύτερα sites στον internet.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών