Η Siemens θα παραδώσει οχτώ νέους συρμούς μέχρι το τέλος Μαρτίου
Ο Andreas Busemann, Επικεφαλής Παραγωγής στην DB Bahn Long Distance, και ο Jürgen Wilder, Διευθύνων Σύμβουλος της Επιχειρησιακής Μονάδας Ταχειών και Προαστιακών Τρένων της Siemens AG, παρουσίασαν τα νέα τρένα ICE 3 της Deutsche Bahn.
«Το πιο σημαντικό είναι ότι τα νέα τρένα ICE 3 προσφέρουν στους πελάτες απαράμιλλη εξυπηρέτηση και άνεση. Οι επιβάτες μπορούν να ενημερώνονται για την πορεία του τρένου στις νέες οθόνες οροφής και να απολαμβάνουν το γεύμα τους στο άνετο εστιατόριο των 16 θέσεων, ταξιδεύοντας στη Γερμανία, με ταχύτητες που φτάνουν τα 300 χιλιόμετρα την ώρα. Επιπλέον, η Σειρά 407 καταναλώνει λιγότερη ενέργεια και προσφέρει μεγαλύτερη τεχνική απόδοση», σχολίασε ο κύριος Busemann.
Συγκεκριμένα, η νέα γενιά των τρένων ICE διαθέτει πολλά βελτιωμένα χαρακτηριστικά, ειδικά για τους επιβάτες με περιορισμένες δυνατότητες κίνησης. Οι νέοι συρμοί είναι τα πρώτα τρένα μεγά-λων αποστάσεων της Deutsche Bahn που διαθέτουν ανελκυστήρα για τους επιβάτες που κινού-νται με αναπηρικά αμαξίδια. Τα τρένα διαθέτουν δύο ειδικούς χώρους μεγάλων διαστάσεων για τα αμαξίδια, οι οποίοι είναι εξοπλισμένοι με ένα ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος τραπέζι και με κουμπί ειδοποίησης, με το οποίο οι επιβάτες μπορούν να καλούν τους υπεύθυνους εξυπηρέτησης όποτε τους χρειαστούν. Ακόμη, ένα σύστημα απτικής καθοδήγησης που περιλαμβάνει ειδικές λωρίδες δαπέδου και απτικούς αριθμούς θέσεων βοηθά τους επιβάτες με προβλήματα όρασης. Επιπλέον, το τρένο διαθέτει στύλους στήριξης κατά μήκος των μεγάλων διαδρόμων, τα καθίσματα που είναι κοντά στους διαδρόμους διαθέτουν ειδικές χειρολαβές, ενώ όλες οι πόρτες έχουν σχεδιαστεί με έντονες οπτικές αντιθέσεις.
Η Σειρά 407 βασίζεται στην πλατφόρμα Velaro της Siemens. Τα νέα τρένα ICE 3 διαθέτουν επί-σης οχτώ βαγόνια – όπως και οι προκάτοχοί τους – προσφέρουν όμως περισσότερες θέσεις (444 συμπεριλαμβανομένων 111 στην πρώτη θέση). Δύο τρένα μπορούν να συνδυαστούν σε μια δι-πλή μονάδα με χωρητικότητα 888 θέσεων καθιστών επιβατών. Εξωτερικά, τα νέα τρένα διαφέ-ρουν από τους προκατόχους τους, καθώς διαθέτουν πλήρως ανασχεδιασμένη μετώπη και ένα ανυψωμένο τμήμα οροφής σε όλο το μήκος τους, προσφέροντας βελτιωμένη αεροδυναμική.
Το Δεκέμβριο του 2013, τα νέα τρένα ICE 3 έλαβαν έγκριση για λειτουργία διπλής μονάδας εντός της Γερμανίας. Μέχρι τα τέλη του ίδιου μήνα, τέσσερα τρένα ICE παραδόθηκαν στην Deutsche Bahn. Επιπλέον, τέσσερα ακόμα τρένα πρόκειται να παραδοθούν μέχρι τα τέλη Μαρτίου του 2014. «Αντιμετωπίσαμε με επιτυχία τις προκλήσεις, κυρίως εκείνες που παρουσιάστηκαν κατά τη διαδικασία της πιστοποίησης. Με ιδιαίτερη χαρά, βλέπουμε σήμερα τα νέα τρένα ICE 3 να διασχί-ζουν τις σιδηροδρομικές γραμμές της Γερμανίας», δήλωσε ο κύριος Wilder.
Συνολικά, η Siemens θα παραδώσει 17 τρένα στην DB. Προς το παρόν, τα νέα τρένα ICE 3 κα-λύπτουν κυρίως τη γραμμή Κολωνία – Φρανκφούρτη (Μάιν) – Στουτγκάρδη, αντικαθιστώντας την προηγούμενη γενιά ICE 3. Και τα οχτώ τρένα θα ενσωματωθούν στα υπάρχοντα δρομολόγια από τα μέσα Απριλίου. Σε συνεργασία με την DB, η Siemens πραγματοποιεί ολοκληρωμένα δοκιμα-στικά δρομολόγια στη Γαλλία και στο Βέλγιο με οχτώ επιπλέον τρένα, ώστε να τα προετοιμάσει κατάλληλα για να λάβουν τις επίσημες εγκρίσεις που θα τους επιτρέπουν τη διασυνοριακή λει-τουργία μεταξύ αυτών των χωρών.
www.bankingnews.gr
«Το πιο σημαντικό είναι ότι τα νέα τρένα ICE 3 προσφέρουν στους πελάτες απαράμιλλη εξυπηρέτηση και άνεση. Οι επιβάτες μπορούν να ενημερώνονται για την πορεία του τρένου στις νέες οθόνες οροφής και να απολαμβάνουν το γεύμα τους στο άνετο εστιατόριο των 16 θέσεων, ταξιδεύοντας στη Γερμανία, με ταχύτητες που φτάνουν τα 300 χιλιόμετρα την ώρα. Επιπλέον, η Σειρά 407 καταναλώνει λιγότερη ενέργεια και προσφέρει μεγαλύτερη τεχνική απόδοση», σχολίασε ο κύριος Busemann.
Συγκεκριμένα, η νέα γενιά των τρένων ICE διαθέτει πολλά βελτιωμένα χαρακτηριστικά, ειδικά για τους επιβάτες με περιορισμένες δυνατότητες κίνησης. Οι νέοι συρμοί είναι τα πρώτα τρένα μεγά-λων αποστάσεων της Deutsche Bahn που διαθέτουν ανελκυστήρα για τους επιβάτες που κινού-νται με αναπηρικά αμαξίδια. Τα τρένα διαθέτουν δύο ειδικούς χώρους μεγάλων διαστάσεων για τα αμαξίδια, οι οποίοι είναι εξοπλισμένοι με ένα ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος τραπέζι και με κουμπί ειδοποίησης, με το οποίο οι επιβάτες μπορούν να καλούν τους υπεύθυνους εξυπηρέτησης όποτε τους χρειαστούν. Ακόμη, ένα σύστημα απτικής καθοδήγησης που περιλαμβάνει ειδικές λωρίδες δαπέδου και απτικούς αριθμούς θέσεων βοηθά τους επιβάτες με προβλήματα όρασης. Επιπλέον, το τρένο διαθέτει στύλους στήριξης κατά μήκος των μεγάλων διαδρόμων, τα καθίσματα που είναι κοντά στους διαδρόμους διαθέτουν ειδικές χειρολαβές, ενώ όλες οι πόρτες έχουν σχεδιαστεί με έντονες οπτικές αντιθέσεις.
Η Σειρά 407 βασίζεται στην πλατφόρμα Velaro της Siemens. Τα νέα τρένα ICE 3 διαθέτουν επί-σης οχτώ βαγόνια – όπως και οι προκάτοχοί τους – προσφέρουν όμως περισσότερες θέσεις (444 συμπεριλαμβανομένων 111 στην πρώτη θέση). Δύο τρένα μπορούν να συνδυαστούν σε μια δι-πλή μονάδα με χωρητικότητα 888 θέσεων καθιστών επιβατών. Εξωτερικά, τα νέα τρένα διαφέ-ρουν από τους προκατόχους τους, καθώς διαθέτουν πλήρως ανασχεδιασμένη μετώπη και ένα ανυψωμένο τμήμα οροφής σε όλο το μήκος τους, προσφέροντας βελτιωμένη αεροδυναμική.
Το Δεκέμβριο του 2013, τα νέα τρένα ICE 3 έλαβαν έγκριση για λειτουργία διπλής μονάδας εντός της Γερμανίας. Μέχρι τα τέλη του ίδιου μήνα, τέσσερα τρένα ICE παραδόθηκαν στην Deutsche Bahn. Επιπλέον, τέσσερα ακόμα τρένα πρόκειται να παραδοθούν μέχρι τα τέλη Μαρτίου του 2014. «Αντιμετωπίσαμε με επιτυχία τις προκλήσεις, κυρίως εκείνες που παρουσιάστηκαν κατά τη διαδικασία της πιστοποίησης. Με ιδιαίτερη χαρά, βλέπουμε σήμερα τα νέα τρένα ICE 3 να διασχί-ζουν τις σιδηροδρομικές γραμμές της Γερμανίας», δήλωσε ο κύριος Wilder.
Συνολικά, η Siemens θα παραδώσει 17 τρένα στην DB. Προς το παρόν, τα νέα τρένα ICE 3 κα-λύπτουν κυρίως τη γραμμή Κολωνία – Φρανκφούρτη (Μάιν) – Στουτγκάρδη, αντικαθιστώντας την προηγούμενη γενιά ICE 3. Και τα οχτώ τρένα θα ενσωματωθούν στα υπάρχοντα δρομολόγια από τα μέσα Απριλίου. Σε συνεργασία με την DB, η Siemens πραγματοποιεί ολοκληρωμένα δοκιμα-στικά δρομολόγια στη Γαλλία και στο Βέλγιο με οχτώ επιπλέον τρένα, ώστε να τα προετοιμάσει κατάλληλα για να λάβουν τις επίσημες εγκρίσεις που θα τους επιτρέπουν τη διασυνοριακή λει-τουργία μεταξύ αυτών των χωρών.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών