![Pharmacy2020 - Το Πρόγραμμα Εμπορικού Εκσυγχρονισμού του ελληνικού φαρμακείου](https://www.bankingnews.gr/media/k2/items/cache/6f440b02d53ae12919d26685128053c5_XL.jpg?NotFound285077_138779)
Οι ειδικά σχεδιασμένες υπηρεσίες του προγράμματος υποστηρίζουν τον Έλληνα φαρμακοποιό
H STRABO|Health, σύμβουλοι επιχειρησιακού ανασχεδιασμού επιχειρήσεων, που δραστηριοποιείται στον ελληνικό κλάδο υγείας σε συνεργασία με την Urban Makers, εταιρία παροχής αρχιτεκτονικών και διαφημιστικών υπηρεσιών σε επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου, παρουσιάζει το πρόγραμμα «Εμπορικός Εκσυγχρονισμός του Ελληνικού Φαρμακείου “Pharmacy2020”».
«Το πρόγραμμα Pharmacy2020 δημιουργήθηκε με στόχο την ολιστική υποστήριξη των επιχειρηματικών και επικοινωνιακών αναγκών του ελληνικού φαρμακείου.
Σε μια εποχή ριζικών αλλαγών, το Pharmacy2020 αποτελεί το όχημα για τη μετατροπή του σημερινού φαρμακείου στο φαρμακείο του μέλλοντος», δηλώνει ο κ. Γιώργος Πακερτζόγλου, ιδρυτής της STRABO|Health και σύμβουλος επιχειρησιακού ανασχεδιασμού.
Έμπειροι επαγγελματίες στους τομείς της Διοίκησης, του Marketing, των Οικονομικών, της Αρχιτεκτονικής, της Επικοινωνίας και των Τεχνικών Έργων πλαισιώνουν το Pharmacy2020. «Η ομάδα μας παρακολουθεί καθημερινά τις εξελίξεις στον κλάδο της υγείας και τις τάσεις του καταναλωτή στην ευρύτερη λιανική αγορά.
Οι ειδικά σχεδιασμένες υπηρεσίες του προγράμματος παροτρύνουν και υποστηρίζουν τον Έλληνα φαρμακοποιό στο να οργανώσει νέες επιχειρηματικές ενότητες και υπηρεσίες, να εφαρμόσει σύγχρονες επικοινωνιακές μεθόδους προσέγγισης και πιστότητας στον σύγχρονο καταναλωτή υγείας και, εν τέλει, να ενισχύσει την επιχειρηματική του οντότητα», λέει ο κ. Πακερτζόγλου.
Τρεις είναι οι βασικοί τομείς υπηρεσιών του Pharmacy2020:
1. Τομέας Αξιολόγησης & Στρατηγικής: Υπηρεσίες που αποσκοπούν στην πλήρη καταγραφή της υφιστάμενης δομής του φαρμακείου με στόχο τη βελτιστοποίηση και την έρευνα της στοχευμένης αγοράς του.
2. Τομέας Εμπορικής Αρχιτεκτονικής & Ταυτότητας: Υπηρεσίες για τη σωστή θεμελίωση της επικοινωνίας και της προώθησης της πώλησης των υπηρεσιών-προϊόντων σε επόμενο χρόνο.
3. Τομέας Marketing & Συνεχούς Βελτιστοποίησης: Υπηρεσίες που συνδυάζουν την επιχειρησιακή οργάνωση και την εφαρμογή ενεργειών marketing.
Το πρόγραμμα απευθύνεται τόσο σε μεμονωμένα φαρμακεία που θέλουν να εξελιχθούν όσο και σε ομάδες-συμπράξεις φαρμακείων που θέλουν να ορίσουν τον μηχανισμό συνεργασίας τους. «Η φιλοσοφία του προγράμματος είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη δημιουργία των προϋποθέσεων εκείνων που θα προετοιμάσουν το ελληνικό φαρμακείο να υποδεχθεί την μελλοντική του εξέλιξη», κατέληξε ο κ. Πακερτζόγλου.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το www.pharmacy2020.gr
www.bankingnews.gr
«Το πρόγραμμα Pharmacy2020 δημιουργήθηκε με στόχο την ολιστική υποστήριξη των επιχειρηματικών και επικοινωνιακών αναγκών του ελληνικού φαρμακείου.
Σε μια εποχή ριζικών αλλαγών, το Pharmacy2020 αποτελεί το όχημα για τη μετατροπή του σημερινού φαρμακείου στο φαρμακείο του μέλλοντος», δηλώνει ο κ. Γιώργος Πακερτζόγλου, ιδρυτής της STRABO|Health και σύμβουλος επιχειρησιακού ανασχεδιασμού.
Έμπειροι επαγγελματίες στους τομείς της Διοίκησης, του Marketing, των Οικονομικών, της Αρχιτεκτονικής, της Επικοινωνίας και των Τεχνικών Έργων πλαισιώνουν το Pharmacy2020. «Η ομάδα μας παρακολουθεί καθημερινά τις εξελίξεις στον κλάδο της υγείας και τις τάσεις του καταναλωτή στην ευρύτερη λιανική αγορά.
Οι ειδικά σχεδιασμένες υπηρεσίες του προγράμματος παροτρύνουν και υποστηρίζουν τον Έλληνα φαρμακοποιό στο να οργανώσει νέες επιχειρηματικές ενότητες και υπηρεσίες, να εφαρμόσει σύγχρονες επικοινωνιακές μεθόδους προσέγγισης και πιστότητας στον σύγχρονο καταναλωτή υγείας και, εν τέλει, να ενισχύσει την επιχειρηματική του οντότητα», λέει ο κ. Πακερτζόγλου.
Τρεις είναι οι βασικοί τομείς υπηρεσιών του Pharmacy2020:
1. Τομέας Αξιολόγησης & Στρατηγικής: Υπηρεσίες που αποσκοπούν στην πλήρη καταγραφή της υφιστάμενης δομής του φαρμακείου με στόχο τη βελτιστοποίηση και την έρευνα της στοχευμένης αγοράς του.
2. Τομέας Εμπορικής Αρχιτεκτονικής & Ταυτότητας: Υπηρεσίες για τη σωστή θεμελίωση της επικοινωνίας και της προώθησης της πώλησης των υπηρεσιών-προϊόντων σε επόμενο χρόνο.
3. Τομέας Marketing & Συνεχούς Βελτιστοποίησης: Υπηρεσίες που συνδυάζουν την επιχειρησιακή οργάνωση και την εφαρμογή ενεργειών marketing.
Το πρόγραμμα απευθύνεται τόσο σε μεμονωμένα φαρμακεία που θέλουν να εξελιχθούν όσο και σε ομάδες-συμπράξεις φαρμακείων που θέλουν να ορίσουν τον μηχανισμό συνεργασίας τους. «Η φιλοσοφία του προγράμματος είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη δημιουργία των προϋποθέσεων εκείνων που θα προετοιμάσουν το ελληνικό φαρμακείο να υποδεχθεί την μελλοντική του εξέλιξη», κατέληξε ο κ. Πακερτζόγλου.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το www.pharmacy2020.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών