Οι οικονομικές και γρήγορες ηλεκτρονικές αγορές που κατακτούν την ελληνική αγορά
Το ελληνικό διαδικτυακό σούπερ μάρκετ WeLoveSuperMarket.gr συμπληρώνει τον πρώτο επιτυχημένο χρόνο λειτουργίας του και γιορτάζει τη συμπλήρωση 100.000 παραγγελιών, αποδεικνύοντας πως ο συνδυασμός της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας του και η καινοτομία μπορούν να δημιουργήσουν έναν επιτυχημένο επιχειρηματικό εγχείρημα, ακόμη και εν μέσω κρίσης της ελληνικής αγοράς.
Το WeLoveSuperMarket.gr αποτελεί τo πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα ειδών σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα που προσφέρει τις υπηρεσίες του σε όλη την επικράτεια. Συνεργάζεται με όλες τις μεγάλες εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων που δραστηριοποιούνται στη χώρα και διαθέτει περισσότερους από 7.000 ετοιμοπαράδοτους κωδικούς που περιλαμβάνουν όλες τις κατηγορίες προϊόντων σούπερ μάρκετ, εξαιρουμένων των τροφίμων ψυγείου.
Επιπλέον, εξασφαλίζει όλες τις γνωστές προσφορές, ανταγωνιστικές τιμές αλλά και μοναδικές προτάσεις που δε βασίζονται στην εποχικότητα αλλά στη λογική Best Price 365, μια αποκλειστική πρωτοβουλία που επιτρέπει στον καταναλωτή να λαμβάνει προϊόντα συγκεκριμένων κατηγοριών με σημαντική έκπτωση καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα λειτουργεί 24 ώρες το εικοσιτετράωρο και παραδίδει τα προϊόντα στην πόρτα του καταναλωτή εντός 24 ωρών, σε όλη την Ελλάδα, ακόμα και στα πιο απομακρυσμένα νησιά και χωριά, με δωρεάν χρέωση μεταφορικών σε αγορές 59 € και άνω, γεγονός που επιτρέπει ακόμη και στον καταναλωτή που κάνει περιορισμένες αγορές να απολαμβάνει την ευκολία της κατ’ οίκον παράδοσης.
Ταυτόχρονα μεριμνά για τους τρίτεκνους και πολύτεκνους γονείς προσφέροντας μόνιμη έκπτωση 10% σε όλα τα προιόντα ενώ παρέχει σε όλους τους πελάτες του δικαίωμα επιστροφής οποιουδήποτε προϊόντος έως και 365 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς.
Όσον αφορά στις επιλογές πληρωμής, ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει πληρωμή με αντικαταβολή (μετρητά κατά την παράδοση), με πιστωτική κάρτα, μέσω paypal ή με τραπεζική κατάθεση.
Το WeLoveSuperMarket.gr αποτελεί το πιο πρόσφατο από τα τρία ηλεκτρονικά εγχειρήματα της εταιρείας Νet Spirit, που αξιοποίησε την εμπειρία της στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου μετά το WeLoveBabies.gr και το WeLoveToys.gr που απευθύνονται σε καταναλωτές με αντίστοιχες ανάγκες σε βρεφικά είδη και παιδικά παιχνίδια.
Με την ευκαιρία των 100.000 πρώτων παραγγελιών, ο κ. Διονύσης Ζήβας, Διευθύνων Σύμβουλος της Νet Spirit δήλωσε:
«Ξεκινήσαμε ένα δύσκολο και καινοτόμο εγχείρημα με μια απλή λογική: δημιουργήσαμε μια εταιρεία, που σκοπός της είναι να προσφέρει τα υψηλότερα δυνατά επίπεδα εξυπηρέτησης και αγοραστικής εμπειρίας στους πελάτες της. Κάνουμε τα ψώνια της οικογένειας μια ξεκούραστη, εύκολη και γρήγορη εμπειρία μόνο με ένα κλικ και σε τιμές οικονομικές και πολύ ανταγωνιστικές σε σχέση με ένα κανονικό σούπερ μάρκετ. Είμαστε διαθέσιμοι για να μιλάμε με τον καταναλωτή, γι’ αυτό και διαθέτουμε δωρεάν τηλεφωνική γραμμή για τον επισκέπτη μας, απ' όπου κι αν μας τηλεφωνεί. Έως τώρα ο Έλληνας καταναλωτής, παρόλο που δεν είναι απόλυτα εξοικειωμένος με το ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ, μας εμπιστεύεται και αγοράζει διαδικτυακά όλο και περισσότερο. Χαρακτηριστικό είναι πως κατά τη διάρκεια του τελευταίου 12μηνου ξεπεράσαμε τους 800.000 μοναδικούς επισκέπτες».
Χρήσιμα χαρακτηριστικά του ηλεκτρονικού σούπερ μάρκετ:
• Παράδοση στο 98% του πληθυσμού σε 24 ώρες για παραγγελίες που γίνονται καθημερινά έως τις 14:00
• Παράδοση αυθημερόν στην Αττική καθημερινά για παραγγελίες που μπαίνουν έως τις 11:00, με μια επιπλέον χρέωση 5 ευρώ
• Τηλεφωνική παραγγελία, χωρίς τηλεφωνική χρέωση στο 800 100 8697
• Δικαίωμα δωρεάν επιστροφής από οπουδήποτε στην Ελλάδα για 365 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς
• 300 σημεία παραλαβής της παραγγελίας σε όλη την Ελλάδα, αν ο καταναλωτής δεν επιθυμεί παράδοση κατ’ οίκον
www.bankingnews.gr
Το WeLoveSuperMarket.gr αποτελεί τo πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα ειδών σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα που προσφέρει τις υπηρεσίες του σε όλη την επικράτεια. Συνεργάζεται με όλες τις μεγάλες εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων που δραστηριοποιούνται στη χώρα και διαθέτει περισσότερους από 7.000 ετοιμοπαράδοτους κωδικούς που περιλαμβάνουν όλες τις κατηγορίες προϊόντων σούπερ μάρκετ, εξαιρουμένων των τροφίμων ψυγείου.
Επιπλέον, εξασφαλίζει όλες τις γνωστές προσφορές, ανταγωνιστικές τιμές αλλά και μοναδικές προτάσεις που δε βασίζονται στην εποχικότητα αλλά στη λογική Best Price 365, μια αποκλειστική πρωτοβουλία που επιτρέπει στον καταναλωτή να λαμβάνει προϊόντα συγκεκριμένων κατηγοριών με σημαντική έκπτωση καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα λειτουργεί 24 ώρες το εικοσιτετράωρο και παραδίδει τα προϊόντα στην πόρτα του καταναλωτή εντός 24 ωρών, σε όλη την Ελλάδα, ακόμα και στα πιο απομακρυσμένα νησιά και χωριά, με δωρεάν χρέωση μεταφορικών σε αγορές 59 € και άνω, γεγονός που επιτρέπει ακόμη και στον καταναλωτή που κάνει περιορισμένες αγορές να απολαμβάνει την ευκολία της κατ’ οίκον παράδοσης.
Ταυτόχρονα μεριμνά για τους τρίτεκνους και πολύτεκνους γονείς προσφέροντας μόνιμη έκπτωση 10% σε όλα τα προιόντα ενώ παρέχει σε όλους τους πελάτες του δικαίωμα επιστροφής οποιουδήποτε προϊόντος έως και 365 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς.
Όσον αφορά στις επιλογές πληρωμής, ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει πληρωμή με αντικαταβολή (μετρητά κατά την παράδοση), με πιστωτική κάρτα, μέσω paypal ή με τραπεζική κατάθεση.
Το WeLoveSuperMarket.gr αποτελεί το πιο πρόσφατο από τα τρία ηλεκτρονικά εγχειρήματα της εταιρείας Νet Spirit, που αξιοποίησε την εμπειρία της στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου μετά το WeLoveBabies.gr και το WeLoveToys.gr που απευθύνονται σε καταναλωτές με αντίστοιχες ανάγκες σε βρεφικά είδη και παιδικά παιχνίδια.
Με την ευκαιρία των 100.000 πρώτων παραγγελιών, ο κ. Διονύσης Ζήβας, Διευθύνων Σύμβουλος της Νet Spirit δήλωσε:
«Ξεκινήσαμε ένα δύσκολο και καινοτόμο εγχείρημα με μια απλή λογική: δημιουργήσαμε μια εταιρεία, που σκοπός της είναι να προσφέρει τα υψηλότερα δυνατά επίπεδα εξυπηρέτησης και αγοραστικής εμπειρίας στους πελάτες της. Κάνουμε τα ψώνια της οικογένειας μια ξεκούραστη, εύκολη και γρήγορη εμπειρία μόνο με ένα κλικ και σε τιμές οικονομικές και πολύ ανταγωνιστικές σε σχέση με ένα κανονικό σούπερ μάρκετ. Είμαστε διαθέσιμοι για να μιλάμε με τον καταναλωτή, γι’ αυτό και διαθέτουμε δωρεάν τηλεφωνική γραμμή για τον επισκέπτη μας, απ' όπου κι αν μας τηλεφωνεί. Έως τώρα ο Έλληνας καταναλωτής, παρόλο που δεν είναι απόλυτα εξοικειωμένος με το ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ, μας εμπιστεύεται και αγοράζει διαδικτυακά όλο και περισσότερο. Χαρακτηριστικό είναι πως κατά τη διάρκεια του τελευταίου 12μηνου ξεπεράσαμε τους 800.000 μοναδικούς επισκέπτες».
Χρήσιμα χαρακτηριστικά του ηλεκτρονικού σούπερ μάρκετ:
• Παράδοση στο 98% του πληθυσμού σε 24 ώρες για παραγγελίες που γίνονται καθημερινά έως τις 14:00
• Παράδοση αυθημερόν στην Αττική καθημερινά για παραγγελίες που μπαίνουν έως τις 11:00, με μια επιπλέον χρέωση 5 ευρώ
• Τηλεφωνική παραγγελία, χωρίς τηλεφωνική χρέωση στο 800 100 8697
• Δικαίωμα δωρεάν επιστροφής από οπουδήποτε στην Ελλάδα για 365 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς
• 300 σημεία παραλαβής της παραγγελίας σε όλη την Ελλάδα, αν ο καταναλωτής δεν επιθυμεί παράδοση κατ’ οίκον
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών