Διακρίθηκε στις κατηγορίες "Cause Related Marketing" και "Τηλεπικοινωνίες/Τεχνολογία/Άλλα Αναλώσιμα"
Ο Όμιλος ΟΤΕ ήταν μεταξύ των πρωταγωνιστών στη φετινή διοργάνωση των Effie Awards, αποσπώντας δύο σημαντικές διακρίσεις για τις αποτελεσματικές ιδέες και τις ξεχωριστές επικοινωνιακές καμπάνιες του ΟΤΕ και της COSMOTE.
Η COSMOTE απέσπασε το Silver Effie στην κατηγορία «Cause Related Marketing» για την ενέργειά της «Ο κόσμος μας, εσύ – Στηρίζουμε τις ακριτικές περιοχές».
Πρόκειται για την τρίτη ενέργεια του προγράμματος «Ο κόσμος μας, εσύ», που δίνει στον καθένα τη δυνατότητα να δει την ιδέα του για έναν καλύτερο κόσμο, να γίνεται πραγματικότητα.
Για τον ΟΤΕ, ο γνωστός «Θανασάκης», πρωταγωνιστής της επιτυχημένης επικοινωνιακής πλατφόρμας του συνδυαστικού πακέτου ΟΤΕ Double Play και ΟΤΕ TV, κατάφερε να κερδίσει την αγάπη του κοινού και το Bronze Effie στην κατηγορία «Τηλεπικοινωνίες/ Τεχνολογία/ Άλλα Αναλώσιμα».
Τα 2 βραβεία που απέσπασε ο Όμιλος ΟΤΕ επιβεβαιώνουν την έμφαση που δίνουν ΟΤΕ και COSMOTE στην αποτελεσματική επικοινωνία των προϊόντων και των δράσεών τους, βάζοντας τον πελάτη στο επίκεντρο.
www.bankingnews.gr
Η COSMOTE απέσπασε το Silver Effie στην κατηγορία «Cause Related Marketing» για την ενέργειά της «Ο κόσμος μας, εσύ – Στηρίζουμε τις ακριτικές περιοχές».
Πρόκειται για την τρίτη ενέργεια του προγράμματος «Ο κόσμος μας, εσύ», που δίνει στον καθένα τη δυνατότητα να δει την ιδέα του για έναν καλύτερο κόσμο, να γίνεται πραγματικότητα.
Για τον ΟΤΕ, ο γνωστός «Θανασάκης», πρωταγωνιστής της επιτυχημένης επικοινωνιακής πλατφόρμας του συνδυαστικού πακέτου ΟΤΕ Double Play και ΟΤΕ TV, κατάφερε να κερδίσει την αγάπη του κοινού και το Bronze Effie στην κατηγορία «Τηλεπικοινωνίες/ Τεχνολογία/ Άλλα Αναλώσιμα».
Τα 2 βραβεία που απέσπασε ο Όμιλος ΟΤΕ επιβεβαιώνουν την έμφαση που δίνουν ΟΤΕ και COSMOTE στην αποτελεσματική επικοινωνία των προϊόντων και των δράσεών τους, βάζοντας τον πελάτη στο επίκεντρο.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών