Τελευταία Νέα
Επιχειρηματικά

Πρωτοποριακό πρόγραμμα επιβράβευσης από την CLOUDBIZ για τον Όμιλο FF Group

tags :
Πρωτοποριακό πρόγραμμα επιβράβευσης από την CLOUDBIZ για τον Όμιλο FF Group
Στη δημιουργία ενιαίου CRM προγράμματος επιβράβευσης  για όλα τα brands του ομίλου FF Group προχώρησε η CLOUDBIZ
Στη δημιουργία ενός πρωτοποριακού προγράμματος επιβράβευσης πελατών προχώρησε η CLOUDBIZ, marketing technology agency που παρέχει καινοτόμες και αποτελεσματικές υπηρεσίες loyalty management, για λογαριασμό του Ομίλου FF Group.
Με στόχο την παροχή υπηρεσιών βέλτιστης εξυπηρέτησης των καταναλωτών, η CLOUDBIZ ανέλαβε την στρατηγική σχεδίαση του σχήματος FF Group Exclusive, την τεχνική υλοποίηση, καθώς και την καθημερινή λειτουργία και υποστήριξη του, βασισμένη στην καινοτομική πλατφόρμα Customer Intelligence.
Η πλατφόρμα Customer Intelligence της CLOUDBIZ αποτελεί μια end-to-end λύση για CRM / Loyalty απαιτήσεις, σχεδιασμένη ώστε να καλύπτει κάθε πτυχή της λειτουργίας του εκάστοτε CRM προγράμματος επιβράβευσης. Η πλατφόρμα εγγυάται την ποιοτική διαχείριση δεδομένων, την απρόσκοπτη λειτουργία, την προσαρμοστικότητα σε σύνθετες ανάγκες, εξελίσσοντας τη σχέση καταναλωτή και brand. Ήδη εξυπηρετεί στην ελληνική αλλά και στη διεθνή αγορά περισσότερα από 25 brands και 3.5 εκατ. καταναλωτές.
Το FF Group Exclusive σχεδιάστηκε ώστε να ανταποκρίνεται σε αγορές που γίνονται στο σύνολο των αγαπημένων fashion brands του FF Group. Τα μέλη του προγράμματος απολαμβάνουν μοναδικά προνόμια και οφέλη, κερδίζοντας μοναδικά bonus πακέτα, ενώ βιώνουν μια ξεχωριστή και ολοκληρωμένη εμπειρία shopping.
Το νέο ολοκληρωμένο πρόγραμμα επιβράβευσης είναι διαθέσιμο και σε ηλεκτρονική μορφή, επιτρέποντας τη δυνατότητα online εγγραφής, συλλογής και παρακολούθησης των πόντων, μέσω του ειδικά διαμορφωμένου microsite www.ffgroupexclusive.gr αλλά και του mobile application «FF Group Exclusive».
Ο Ευάγγελος Καραλής, Διευθύνων Σύμβουλος της CLOUDBIZ, δήλωσε σχετικά: «Η διαρκής αναζήτηση και δημιουργία πρωτοποριακών και αποτελεσματικών προγραμμάτων επιβράβευσης που ανταποκρίνονται πλήρως στις απαιτήσεις των σύγχρονων καταναλωτών,  αποτελούν κύριο άξονα της δραστηριότητάς μας.
Η πολύγλωσση πλατφόρμα Customer Intelligence, ενδυναμώνει αυτή τη δραστηριότητα της εταιρείας, καθώς πρόκειται για μια ολοκληρωτική λύση στον τομέα προγραμμάτων επιβράβευσης πελατών.
Η εταιρεία μας ανταποκρίνεται πλήρως στα σύγχρονα δεδομένα της αγοράς, παρέχοντας καινοτόμες υπηρεσίες χάρη στην υψηλή εξειδίκευση και την άριστη τεχνογνωσία που διαθέτουμε».

www.bankingnews/gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης