Η Barilla εξασφάλισε υψηλότατο Service Level στις Κεντρικές αποθήκες των συνεργαζόμενων αλυσίδων, μειώνοντας παράλληλα το επίπεδο αποθεμάτων και τη συχνότητα επισκέψεων
Κορυφαία διάκριση απέσπασε η Barilla Hellas στα Self Service Excellence Awards 2016, η οποία βραβεύτηκε για τα εντυπωσιακά αποτελέσματα αυτοματοποίησης που σημείωσε στις λειτουργίες της Εφοδιαστικής της Αλυσίδας με την υποστήριξη των ολοκληρωμένων Software as a Service λύσεων της Retail@Link, του Ομίλου Entersoft.
Τη Δευτέρα 11 Ιουλίου στην κατάμεστη αίθουσα Ballroom του ξενοδοχείου Μεγάλη Βρετανία, πραγματοποιήθηκε η τελετή απονομής των βραβείων Self Service Excellence Awards 2016 σε συν-διοργάνωση της Boussias Communications και του εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Στη λαμπερή διοργάνωση η BARILLA Hellas έλαβε κορυφαία διάκριση στην κατηγορία “Αριστεία στην Εφοδιαστική Αλυσίδα” για την επιτυχημένη υλοποίηση του καινοτόμου έργου αυτοματοποίησης στα Supply Chain Operations από την παραγγελία μέχρι την τιμολόγηση, με τις ολοκληρωμένες λύσεις Συνεργατικής e Παραγγελιοληψίας CRP-VMI και Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης R@L e-Invoicing Paperless & EDI της Retail@Link.
Το έργο υλοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία προσφέροντας άμεσα και σημαντικά οφέλη τόσο στην Barilla όσο και στο εμπορικό της οικοσύστημα, καθώς εξασφάλισε ένα εύχρηστο digital-περιβάλλον συνεργειών με τις αλυσίδες Super-Market, το οποίο ενίσχυσε περαιτέρω την αποτελεσματικότητα, την ταχύτητα και τη διαφάνεια σε ολόκληρη τη γραμμή της εφοδιαστικής αλυσίδας, σημειώνοντας παράλληλα σημαντική μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος στις καθημερινές διαδικασίες αναπλήρωσης.
Συγκεκριμένα, η Barilla εξασφάλισε υψηλότατο Service Level στις Κεντρικές αποθήκες των συνεργαζόμενων αλυσίδων (99,7%), μειώνοντας παράλληλα το επίπεδο αποθεμάτων (10%) και τη συχνότητα επισκέψεων (9%).
Παράλληλα με την ηλεκτρονική ροή αρχείων από σύστημα-σε-σύστημα και τη σταδιακή αποδέσμευση από το χαρτί, η Barilla μείωσε το κόστος ανά παραστατικό κατά 77% εξοικονομώντας >75.000 σελίδες χαρτιού και μειώνοντας κατά 500 kg τις εκπομπές CO².
www.bankingnews.gr
Τη Δευτέρα 11 Ιουλίου στην κατάμεστη αίθουσα Ballroom του ξενοδοχείου Μεγάλη Βρετανία, πραγματοποιήθηκε η τελετή απονομής των βραβείων Self Service Excellence Awards 2016 σε συν-διοργάνωση της Boussias Communications και του εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Στη λαμπερή διοργάνωση η BARILLA Hellas έλαβε κορυφαία διάκριση στην κατηγορία “Αριστεία στην Εφοδιαστική Αλυσίδα” για την επιτυχημένη υλοποίηση του καινοτόμου έργου αυτοματοποίησης στα Supply Chain Operations από την παραγγελία μέχρι την τιμολόγηση, με τις ολοκληρωμένες λύσεις Συνεργατικής e Παραγγελιοληψίας CRP-VMI και Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης R@L e-Invoicing Paperless & EDI της Retail@Link.
Το έργο υλοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία προσφέροντας άμεσα και σημαντικά οφέλη τόσο στην Barilla όσο και στο εμπορικό της οικοσύστημα, καθώς εξασφάλισε ένα εύχρηστο digital-περιβάλλον συνεργειών με τις αλυσίδες Super-Market, το οποίο ενίσχυσε περαιτέρω την αποτελεσματικότητα, την ταχύτητα και τη διαφάνεια σε ολόκληρη τη γραμμή της εφοδιαστικής αλυσίδας, σημειώνοντας παράλληλα σημαντική μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος στις καθημερινές διαδικασίες αναπλήρωσης.
Συγκεκριμένα, η Barilla εξασφάλισε υψηλότατο Service Level στις Κεντρικές αποθήκες των συνεργαζόμενων αλυσίδων (99,7%), μειώνοντας παράλληλα το επίπεδο αποθεμάτων (10%) και τη συχνότητα επισκέψεων (9%).
Παράλληλα με την ηλεκτρονική ροή αρχείων από σύστημα-σε-σύστημα και τη σταδιακή αποδέσμευση από το χαρτί, η Barilla μείωσε το κόστος ανά παραστατικό κατά 77% εξοικονομώντας >75.000 σελίδες χαρτιού και μειώνοντας κατά 500 kg τις εκπομπές CO².
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών