Σε δυο χρόνια έδωσε μέρισμα 54,46 ευρώ ανά μετοχή
Βασιλικά μερίσματα δίνει η Αττική Οδός σε πέντε μετόχους με τη μερίδα του λέοντος να πηγαίνει στην οικογένεια Μπόμπολα καθώς κατέχει το 59,249% (1.402.084 μετοχές) του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας που ελέγχεται από την Άκτωρ Παραχωρήσεις.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Λεωνίδας Μπόμπολας αποφάσισε τη διανομή μερίσματος 26,36 ευρώ ανά μετοχή για την οικονομική χρήση του 2015. Το συνολικό ποσό που διανεμήθηκε φέτος στους πέντε υπερτυχερούς μετόχους ανέρχεται στο ποσό των 62,3 εκατ. ευρώ εκ των οποίων τα 36,7 εκατ. ευρώ πήγαν στην εταιρεία Άκτωρ Παραχωρήσεις.
Οι υπόλοιποι τέσσερις υπερτυχεροί είναι η εταιρεία J&P ΑΒΑΞ Α.Ε με ποσοστό 20,8043%( 492.312 μετοχές) , η Τράπεζα Πειραιώς με 9,8807% ( 233.817 μετοχές) η ΕΤΕΘ Α.Ε με 10,0231% ( 237.187 μετοχές) και η EGIS PROJECTS με 0,0423% (1000 μετοχές).
Ο συνολικός αριθμός των μετοχών της εταιρείας Αττικής Οδούς ανέρχεται σε 2.366.400 μετοχές.
Η διοίκηση της εταιρείας είχε αποφασίσει τη διανομή μερίσματος 28,10 ευρώ ανά μετοχή για την οικονομική χρήση του 2014.
Το συνολικό ποσό που διανεμήθηκε ανήλθε σε 66,5 εκατ. ευρώ.
Δηλαδή η Αττική Όδος Α.Ε. έδωσε συνολικά 54,46 ευρώ ανά μετοχή στους υπερτυχερούς μετόχους για τις οικονομικές χρήσεις 2014 και 2015. Τα στοιχεία που έχουμε στη διάθεση μας καθιστούν την Αττική Οδό την καλύτερη εταιρεία σε ευρωπαϊκό επίπεδο με βάση τη μερισματική της πολιτική.
Τα έσοδα της Αττικής Οδούς διαμορφώθηκαν σε 162,7 εκατ. ευρώ το 2015 έναντι 159,6 εκατ. ευρώ το 2014.
Στην απολογιστική έκθεση της εταιρείας αναφέρεται ότι σημειώθηκε αύξηση κατά 1,9% για πρώτη φορά σε σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.
Εκτιμάται ότι φέτος τα έσοδα θα είναι αυξημένα κατά 2,8% σε σχέση με πέρυσι.
Τα προ φόρων κέρδη διαμορφώθηκαν σε 49,9 εκατ. ευρώ και μετά φόρων διαμορφώθηκαν σε 29,1 εκατ. ευρώ για τη χρήση του 2015.
Για το οικονομικό έτος 2014 ήταν 54,08 εκατ. ευρώ και 38,9 εκατ. ευρώ αντίστοιχα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η οικονομική κρίση έχει απομακρύνει τους οδηγούς από την Αττική Οδό καθώς τα έσοδα ήταν στα 242,8 εκατ. ευρώ το 2007.
Η πτώση των εσόδων εξαιτίας των υψηλών διοδίων έδιωξαν τους οδηγούς από τον αυτοκινητόδρομο που για τα ελληνικά δεδομένα πρόκειται για κατασκευαστικό “διαμάντι” Πάντως για τα έμπειρα στελέχη της κατασκευαστικής αγοράς λένε ότι το “χρυσό κλειδί” του ισολογισμού της Αττικής Οδού είναι το κόστος πωληθέντων δηλαδή τα έξοδα που κάνει η επιχείρηση.
Για το 2015 διαμορφώθηκαν στα 95,5 εκατ. ευρώ.
Τα ετήσιο κόστος λειτουργίας του αυτοκινητόδρομου έχει άμεση σχέση με την παραμονή της υπάρχουσας εταιρείας στη διαχείριση του έργου.
Με βάση την αρχική σύμβαση η οικογένεια Μπόμπολα θα την έχει υπό τον έλεγχο της για τα επόμενα δέκα χρόνια.
Να σημειωθεί ότι όσοι ανοίγουν θέμα υπολογισμού των διοδίων ανά χιλιόμετρο της Αττικής Οδού σηματοδοτεί και την παράταση της σύμβασης και μετά το 2026.
Οι δανειακές υποχρεώσεις της εταιρείας διαμορφώθηκαν στα 313 εκατ. ευρώ το Δεκέμβριο του 2015 όταν το 2007 ξεπερνούσαν τα 700 εκατ. ευρώ.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Λεωνίδας Μπόμπολας αποφάσισε τη διανομή μερίσματος 26,36 ευρώ ανά μετοχή για την οικονομική χρήση του 2015. Το συνολικό ποσό που διανεμήθηκε φέτος στους πέντε υπερτυχερούς μετόχους ανέρχεται στο ποσό των 62,3 εκατ. ευρώ εκ των οποίων τα 36,7 εκατ. ευρώ πήγαν στην εταιρεία Άκτωρ Παραχωρήσεις.
Οι υπόλοιποι τέσσερις υπερτυχεροί είναι η εταιρεία J&P ΑΒΑΞ Α.Ε με ποσοστό 20,8043%( 492.312 μετοχές) , η Τράπεζα Πειραιώς με 9,8807% ( 233.817 μετοχές) η ΕΤΕΘ Α.Ε με 10,0231% ( 237.187 μετοχές) και η EGIS PROJECTS με 0,0423% (1000 μετοχές).
Ο συνολικός αριθμός των μετοχών της εταιρείας Αττικής Οδούς ανέρχεται σε 2.366.400 μετοχές.
Η διοίκηση της εταιρείας είχε αποφασίσει τη διανομή μερίσματος 28,10 ευρώ ανά μετοχή για την οικονομική χρήση του 2014.
Το συνολικό ποσό που διανεμήθηκε ανήλθε σε 66,5 εκατ. ευρώ.
Δηλαδή η Αττική Όδος Α.Ε. έδωσε συνολικά 54,46 ευρώ ανά μετοχή στους υπερτυχερούς μετόχους για τις οικονομικές χρήσεις 2014 και 2015. Τα στοιχεία που έχουμε στη διάθεση μας καθιστούν την Αττική Οδό την καλύτερη εταιρεία σε ευρωπαϊκό επίπεδο με βάση τη μερισματική της πολιτική.
Τα έσοδα της Αττικής Οδούς διαμορφώθηκαν σε 162,7 εκατ. ευρώ το 2015 έναντι 159,6 εκατ. ευρώ το 2014.
Στην απολογιστική έκθεση της εταιρείας αναφέρεται ότι σημειώθηκε αύξηση κατά 1,9% για πρώτη φορά σε σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.
Εκτιμάται ότι φέτος τα έσοδα θα είναι αυξημένα κατά 2,8% σε σχέση με πέρυσι.
Τα προ φόρων κέρδη διαμορφώθηκαν σε 49,9 εκατ. ευρώ και μετά φόρων διαμορφώθηκαν σε 29,1 εκατ. ευρώ για τη χρήση του 2015.
Για το οικονομικό έτος 2014 ήταν 54,08 εκατ. ευρώ και 38,9 εκατ. ευρώ αντίστοιχα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η οικονομική κρίση έχει απομακρύνει τους οδηγούς από την Αττική Οδό καθώς τα έσοδα ήταν στα 242,8 εκατ. ευρώ το 2007.
Η πτώση των εσόδων εξαιτίας των υψηλών διοδίων έδιωξαν τους οδηγούς από τον αυτοκινητόδρομο που για τα ελληνικά δεδομένα πρόκειται για κατασκευαστικό “διαμάντι” Πάντως για τα έμπειρα στελέχη της κατασκευαστικής αγοράς λένε ότι το “χρυσό κλειδί” του ισολογισμού της Αττικής Οδού είναι το κόστος πωληθέντων δηλαδή τα έξοδα που κάνει η επιχείρηση.
Για το 2015 διαμορφώθηκαν στα 95,5 εκατ. ευρώ.
Τα ετήσιο κόστος λειτουργίας του αυτοκινητόδρομου έχει άμεση σχέση με την παραμονή της υπάρχουσας εταιρείας στη διαχείριση του έργου.
Με βάση την αρχική σύμβαση η οικογένεια Μπόμπολα θα την έχει υπό τον έλεγχο της για τα επόμενα δέκα χρόνια.
Να σημειωθεί ότι όσοι ανοίγουν θέμα υπολογισμού των διοδίων ανά χιλιόμετρο της Αττικής Οδού σηματοδοτεί και την παράταση της σύμβασης και μετά το 2026.
Οι δανειακές υποχρεώσεις της εταιρείας διαμορφώθηκαν στα 313 εκατ. ευρώ το Δεκέμβριο του 2015 όταν το 2007 ξεπερνούσαν τα 700 εκατ. ευρώ.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών