Οι άνθρωποι της Cosmote πάντα προετοιμασμένοι & έτοιμοι να επέμβουν, με αίσθημα ευθύνης απέναντι στον πελάτη
«Όταν είμαστε πάνω στον ιστό και δουλεύουμε υπό αντίξοες συνθήκες, σκεφτόμαστε ότι χιλιάδες συνδρομητές COSMOTE εξαρτώνται από τη δουλειά μας», αναφέρει ο τεχνικός υπηρεσιών COSMOTE, Γιάννης Καπερώνης.
Ο Γιάννης είναι ένας από τους εναερίτες που συμμετείχαν στις περίπου 130 «ειδικές αποστολές» στο τελευταίο κύμα κακοκαιρίας για τη διασφάλιση της επικοινωνίας των συνδρομητών.
Παρά τον παγετό και τη χιονόπτωση, η σωστή συντήρηση εξοπλισμού και εγκαταστάσεων, η έγκαιρη προετοιμασία και εκπαίδευση όλων των τεχνικών και η αριθμητική ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού τις ημέρες της κακοκαιρίας, περιόρισαν στο ελάχιστο τα προβλήματα στο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας.
Ωστόσο, δεν έλειψαν τα περιστατικά όπου οι άνθρωποι της COSMOTE χρειάστηκε, έστω και προληπτικά, να επέμβουν.
Δείτε πώς γίνεται ο καθαρισμός των σταθμών βάσης κινητής από τους πάγους, από τους εναερίτες τεχνικούς υπηρεσιών COSMOTE, στο video: https://youtu.be/iCgprLOWsy4
Όπως αναφέρει ο εναερίτης Χρήστος Κατσιώνης «η πρώτη μας δυσκολία είναι να φτάσουμε στο σταθμό βάσης, αφού οι δρόμοι που οδηγούν στις κεραίες γίνονται αδιάβατοι».
Στις ορεινές περιοχές, το ύψος του χιονιού δεν επέτρεπε την πρόσβαση στους σταθμούς βάσης ούτε με αλυσίδες. Για τα περιστατικά αυτά, οι τεχνικοί χρησιμοποίησαν ειδικά ερπυστριοφόρα οχήματα, ενώ δεν ήταν λίγες οι φορές που χρειάστηκε να διανύσουν μέρος της απόστασης ακόμη και με τα πόδια.
Σε περιπτώσεις όπου σημειώθηκε διακοπή της ηλεκτροδότησης, η επικοινωνία δεν επηρεάστηκε χάρη στις περίπου 2.000 εγκατεστημένες γεννήτριες σε διάφορα σημεία του δικτύου.
Ωστόσο, σε περιστατικά όπου τα στρώματα πάγου κάλυψαν τα κάτοπτρα και τα πάνελ των σταθμών βάσης ή κάποια κάτοπτρα μετακινήθηκαν ή έσπασαν λόγω δυνατών ανέμων, ήταν απαραίτητη η επέμβαση των εναεριτών.
Οι τεχνικοί «παντός καιρού» χρειάστηκε να αναρριχηθούν στους σταθμούς βάσης προκειμένου να καθαρίσουν, ή να επιδιορθώσουν τα κάτοπτρα και να επιβεβαιώσουν ότι λειτουργούν χωρίς προβλήματα.
«Το να έχουν οι συνδρομητές σήμα στο κινητό τους δεν είναι πάντα εύκολη υπόθεση. Για όλους εμάς όμως είναι δική μας υπόθεση», υπογραμμίζει ο Χρήστος.
Κατάλληλη εκπαίδευση και απαραίτητος εξοπλισμός
Οι εναερίτες και αναρριχητές, ή όπως είναι γνωστοί «τεχνικοί παντός καιρού», αποτελούν μια ξεχωριστή κατηγορία τεχνικών τηλεπικοινωνιών.
Φροντίζουν καθημερινά για την απρόσκοπτη επικοινωνία των πελατών COSMOTE, αφού πραγματοποιούν συχνά αναρριχήσεις σε πυλώνες και σταθμούς βάσης, προκειμένου να εκτελέσουν τεχνικές εργασίες και να επιδιορθώσουν βλάβες.
Για το λόγο αυτό η εκπαίδευσή τους είναι απαιτητική και επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο, προκειμένου να αντιμετωπίζουν κάθε περιστατικό, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, με απόλυτη ασφάλεια.
Όλοι οι εναερίτες τεχνικοί υπηρεσιών COSMOTE διαθέτουν την απαραίτητη κατάρτιση και εκπαίδευση, τον κατάλληλο εξοπλισμό και την κατάλληλη εμπειρία για να διορθώσουν κάθε βλάβη, όσο δύσκολη κι αν είναι, όσο μακριά κι αν βρίσκεται.
www.bankingnews.gr
Ο Γιάννης είναι ένας από τους εναερίτες που συμμετείχαν στις περίπου 130 «ειδικές αποστολές» στο τελευταίο κύμα κακοκαιρίας για τη διασφάλιση της επικοινωνίας των συνδρομητών.
Παρά τον παγετό και τη χιονόπτωση, η σωστή συντήρηση εξοπλισμού και εγκαταστάσεων, η έγκαιρη προετοιμασία και εκπαίδευση όλων των τεχνικών και η αριθμητική ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού τις ημέρες της κακοκαιρίας, περιόρισαν στο ελάχιστο τα προβλήματα στο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας.
Ωστόσο, δεν έλειψαν τα περιστατικά όπου οι άνθρωποι της COSMOTE χρειάστηκε, έστω και προληπτικά, να επέμβουν.
Δείτε πώς γίνεται ο καθαρισμός των σταθμών βάσης κινητής από τους πάγους, από τους εναερίτες τεχνικούς υπηρεσιών COSMOTE, στο video: https://youtu.be/iCgprLOWsy4
Όπως αναφέρει ο εναερίτης Χρήστος Κατσιώνης «η πρώτη μας δυσκολία είναι να φτάσουμε στο σταθμό βάσης, αφού οι δρόμοι που οδηγούν στις κεραίες γίνονται αδιάβατοι».
Στις ορεινές περιοχές, το ύψος του χιονιού δεν επέτρεπε την πρόσβαση στους σταθμούς βάσης ούτε με αλυσίδες. Για τα περιστατικά αυτά, οι τεχνικοί χρησιμοποίησαν ειδικά ερπυστριοφόρα οχήματα, ενώ δεν ήταν λίγες οι φορές που χρειάστηκε να διανύσουν μέρος της απόστασης ακόμη και με τα πόδια.
Σε περιπτώσεις όπου σημειώθηκε διακοπή της ηλεκτροδότησης, η επικοινωνία δεν επηρεάστηκε χάρη στις περίπου 2.000 εγκατεστημένες γεννήτριες σε διάφορα σημεία του δικτύου.
Ωστόσο, σε περιστατικά όπου τα στρώματα πάγου κάλυψαν τα κάτοπτρα και τα πάνελ των σταθμών βάσης ή κάποια κάτοπτρα μετακινήθηκαν ή έσπασαν λόγω δυνατών ανέμων, ήταν απαραίτητη η επέμβαση των εναεριτών.
Οι τεχνικοί «παντός καιρού» χρειάστηκε να αναρριχηθούν στους σταθμούς βάσης προκειμένου να καθαρίσουν, ή να επιδιορθώσουν τα κάτοπτρα και να επιβεβαιώσουν ότι λειτουργούν χωρίς προβλήματα.
«Το να έχουν οι συνδρομητές σήμα στο κινητό τους δεν είναι πάντα εύκολη υπόθεση. Για όλους εμάς όμως είναι δική μας υπόθεση», υπογραμμίζει ο Χρήστος.
Κατάλληλη εκπαίδευση και απαραίτητος εξοπλισμός
Οι εναερίτες και αναρριχητές, ή όπως είναι γνωστοί «τεχνικοί παντός καιρού», αποτελούν μια ξεχωριστή κατηγορία τεχνικών τηλεπικοινωνιών.
Φροντίζουν καθημερινά για την απρόσκοπτη επικοινωνία των πελατών COSMOTE, αφού πραγματοποιούν συχνά αναρριχήσεις σε πυλώνες και σταθμούς βάσης, προκειμένου να εκτελέσουν τεχνικές εργασίες και να επιδιορθώσουν βλάβες.
Για το λόγο αυτό η εκπαίδευσή τους είναι απαιτητική και επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο, προκειμένου να αντιμετωπίζουν κάθε περιστατικό, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, με απόλυτη ασφάλεια.
Όλοι οι εναερίτες τεχνικοί υπηρεσιών COSMOTE διαθέτουν την απαραίτητη κατάρτιση και εκπαίδευση, τον κατάλληλο εξοπλισμό και την κατάλληλη εμπειρία για να διορθώσουν κάθε βλάβη, όσο δύσκολη κι αν είναι, όσο μακριά κι αν βρίσκεται.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών