Το συγκεκριμένο πρόγραμμα καλύπτει τους πωλητές στην περίπτωση που τους έχει αποσταλεί μια μη εξουσιοδοτημένη πληρωμή ή εάν και εφόσον ο αγοραστής ισχυρίζεται ότι δεν έχει παραλάβει το προϊόν
Η PayPal ανακοινώνει σήμερα την επέκταση του Προγράμματος Προστασίας του Πωλητή στην Ελλάδα.
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα καλύπτει τους πωλητές στην περίπτωση που τους έχει αποσταλεί μια μη εξουσιοδοτημένη πληρωμή – για παράδειγμα, από έναν λογαριασμό που έπεσε θύμα υποκλοπής – ή εάν και εφόσον ο αγοραστής ισχυρίζεται ότι δεν έχει παραλάβει το προϊόν – σε τέτοιες αντίστοιχες περιπτώσεις, το Πρόγραμμα Προστασίας του Πωλητή, καλύπτει τους Πωλητές για όλο το ποσό των αποδεκτών πωλήσεων που πληρούν τις προϋποθέσεις.
Μέχρι πρότινος αυτό το πρόγραμμα ίσχυε στην Ελλάδα αποκλειστικά και μόνο για υλικά αγαθά. Τώρα πλέον εφαρμόζεται και σε υπηρεσίες (σε τομείς όπως το design, η εκπαίδευση, η φωτογραφία, κ.α.), σε εισιτήρια (συναυλίες, shows, αθλητικές εκδηλώσεις, κ.α.), καθώς και στον ταξιδιωτικό / τουριστικό κλάδο (ταξίδια, κρατήσεις πτήσεων ή ξενοδοχείων, κ.α.).
«Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος με τη νέα αυτή προσθήκη στις υπηρεσίες μας.
Η απόφαση εκ μέρους της PayPal να επεκτείνει το Πρόγραμμα Προστασίας του Πωλητή έχει ως επίκεντρο τους πωλητές, στους οποίους και παρέχεται η διαβεβαίωση ότι μπορούν να αξιοποιήσουν το ηλεκτρονικό εμπόριο σε διευρυμένη κλίμακα και με μεγαλύτερη εμπιστοσύνη - για περισσότερους τύπους αγαθών και υπηρεσιών", δηλώνει ο Matt Komorowski, Managing Director της PayPal Βόρειας και Κεντρικής Ευρώπης.
«Οι αλλαγές αυτές αποτελούν ένα σημαντικό βήμα στην παροχή ενισχυμένης προστασίας στους πωλητές, κάθε φορά που χρησιμοποιούν την PayPal.
Γνωρίζοντας ότι είστε καλυμμένοι εάν κάτι πάει στραβά, πρέπει να αποτελεί βασική προϋπόθεση για τις αγορές και τις πωλήσεις στο διαδίκτυο.
Αυτές οι βελτιώσεις προήλθαν από την άμεση εμπειρία και τα σχόλια των χρηστών και μας επιτρέπουν να εμπορευόμαστε στο Διαδίκτυο με ακόμα μεγαλύτερη φερεγγυότητα από ποτέ.
Μας δίνει ιδιαίτερη χαρά το ότι είμαστε σε θέση να παρουσιάσουμε τους βελτιωμένους αυτούς τρόπους προστασίας συμπληρωματικά με άλλες σημαντικές υπηρεσίες όπως το Πρόγραμμα Προστασίας του Καταναλωτή και η Δωρεάν Επιστροφή Προϊόντων - ως μέρος της δουλειάς μας, προκειμένου να αυξήσουμε την αξιοπιστία και την εμπιστοσύνη στο ηλεκτρονικό εμπόριο».
Το πρόγραμμα αυτό βοηθάει τους Έλληνες εμπόρους να πραγματοποιήσουν πωλήσεις αγαθών και υπηρεσιών με μεγαλύτερη ασφάλεια, σε πελάτες όχι μόνο εντός Ελλάδας, αλλά και στις υπόλοιπες 200+ αγορές, όπου δραστηριοποιείται η PayPal.
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Accenture, το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο κυριαρχεί ως κινητήριος μοχλός ανάπτυξης στο B2C εμπόριο, με το σύνθετο ρυθμό ετήσιας ανάπτυξης (CAGR) στο 29.3% από το 2014 στο 20202.
Μια από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες διασυνοριακών πωλήσεων, εκτός από την ένδυση, είναι τα ταξίδια (εισιτήρια, διαμονή, ξεναγήσεις, κ.α.), η οποία και αντιπροσωπεύει μάλιστα το 25% των συνολικών πωληθέντων αγαθών, συμπεριλαμβανομένων και των υπηρεσιών.
Η PayPal ελπίζει πως με την επέκταση του Προγράμματος Προστασίας του Πωλητή, οι Έλληνες έμποροι θα κατορθώσουν να αγγίξουν νέους στόχους και να διευρύνουν αποτελεσματικά τις επιχειρήσεις τους.
www.bankingnews.gr
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα καλύπτει τους πωλητές στην περίπτωση που τους έχει αποσταλεί μια μη εξουσιοδοτημένη πληρωμή – για παράδειγμα, από έναν λογαριασμό που έπεσε θύμα υποκλοπής – ή εάν και εφόσον ο αγοραστής ισχυρίζεται ότι δεν έχει παραλάβει το προϊόν – σε τέτοιες αντίστοιχες περιπτώσεις, το Πρόγραμμα Προστασίας του Πωλητή, καλύπτει τους Πωλητές για όλο το ποσό των αποδεκτών πωλήσεων που πληρούν τις προϋποθέσεις.
Μέχρι πρότινος αυτό το πρόγραμμα ίσχυε στην Ελλάδα αποκλειστικά και μόνο για υλικά αγαθά. Τώρα πλέον εφαρμόζεται και σε υπηρεσίες (σε τομείς όπως το design, η εκπαίδευση, η φωτογραφία, κ.α.), σε εισιτήρια (συναυλίες, shows, αθλητικές εκδηλώσεις, κ.α.), καθώς και στον ταξιδιωτικό / τουριστικό κλάδο (ταξίδια, κρατήσεις πτήσεων ή ξενοδοχείων, κ.α.).
«Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος με τη νέα αυτή προσθήκη στις υπηρεσίες μας.
Η απόφαση εκ μέρους της PayPal να επεκτείνει το Πρόγραμμα Προστασίας του Πωλητή έχει ως επίκεντρο τους πωλητές, στους οποίους και παρέχεται η διαβεβαίωση ότι μπορούν να αξιοποιήσουν το ηλεκτρονικό εμπόριο σε διευρυμένη κλίμακα και με μεγαλύτερη εμπιστοσύνη - για περισσότερους τύπους αγαθών και υπηρεσιών", δηλώνει ο Matt Komorowski, Managing Director της PayPal Βόρειας και Κεντρικής Ευρώπης.
«Οι αλλαγές αυτές αποτελούν ένα σημαντικό βήμα στην παροχή ενισχυμένης προστασίας στους πωλητές, κάθε φορά που χρησιμοποιούν την PayPal.
Γνωρίζοντας ότι είστε καλυμμένοι εάν κάτι πάει στραβά, πρέπει να αποτελεί βασική προϋπόθεση για τις αγορές και τις πωλήσεις στο διαδίκτυο.
Αυτές οι βελτιώσεις προήλθαν από την άμεση εμπειρία και τα σχόλια των χρηστών και μας επιτρέπουν να εμπορευόμαστε στο Διαδίκτυο με ακόμα μεγαλύτερη φερεγγυότητα από ποτέ.
Μας δίνει ιδιαίτερη χαρά το ότι είμαστε σε θέση να παρουσιάσουμε τους βελτιωμένους αυτούς τρόπους προστασίας συμπληρωματικά με άλλες σημαντικές υπηρεσίες όπως το Πρόγραμμα Προστασίας του Καταναλωτή και η Δωρεάν Επιστροφή Προϊόντων - ως μέρος της δουλειάς μας, προκειμένου να αυξήσουμε την αξιοπιστία και την εμπιστοσύνη στο ηλεκτρονικό εμπόριο».
Το πρόγραμμα αυτό βοηθάει τους Έλληνες εμπόρους να πραγματοποιήσουν πωλήσεις αγαθών και υπηρεσιών με μεγαλύτερη ασφάλεια, σε πελάτες όχι μόνο εντός Ελλάδας, αλλά και στις υπόλοιπες 200+ αγορές, όπου δραστηριοποιείται η PayPal.
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Accenture, το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο κυριαρχεί ως κινητήριος μοχλός ανάπτυξης στο B2C εμπόριο, με το σύνθετο ρυθμό ετήσιας ανάπτυξης (CAGR) στο 29.3% από το 2014 στο 20202.
Μια από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες διασυνοριακών πωλήσεων, εκτός από την ένδυση, είναι τα ταξίδια (εισιτήρια, διαμονή, ξεναγήσεις, κ.α.), η οποία και αντιπροσωπεύει μάλιστα το 25% των συνολικών πωληθέντων αγαθών, συμπεριλαμβανομένων και των υπηρεσιών.
Η PayPal ελπίζει πως με την επέκταση του Προγράμματος Προστασίας του Πωλητή, οι Έλληνες έμποροι θα κατορθώσουν να αγγίξουν νέους στόχους και να διευρύνουν αποτελεσματικά τις επιχειρήσεις τους.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών