H V+O έχει διακριθεί στο θεσμό των IPRA GWA και το 2014, με χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Internal Communications»
Η V+O COMMUNICATION κατέκτησε IPRA Golden World Award (GWA) στην κατηγορία “Crisis Management”, στα πλέον σημαντικά διεθνή βραβεία στο χώρο του PR που διοργανώνονται από τη Διεθνή Ένωση Δημοσίων Σχέσεων (IPRA).
Συγκεκριμένα, βραβεύτηκε για το στρατηγικό σχεδιασμό και την επικοινωνιακή διαχείριση της μεγαλύτερης συμφωνίας που πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα στον κλάδο του λιανεμπορίου και αφορά στη διάσωση της αλυσίδας σουπερμάρκετ Μαρινόπουλος από τον Όμιλο Σκλαβενίτης.
Μια επιχειρηματική συμφωνία (mega deal) μέσα στην κρίση, που δημιούργησε νέα δεδομένα στην Ελληνική αγορά λιανεμπορίου.
Η V+O είναι η μοναδική ελληνική εταιρεία που διακρίθηκε φέτος στο θεσμό IPRA GWA. Γεγονός που αναδεικνύει τη στρατηγική κατεύθυνση και τη δυναμική της V+O στη διαχείριση πολύπλοκων και απαιτητικών projects και, παράλληλα, ενισχύει τη τοποθέτηση της χώρας μας στο διεθνή χάρτη της επικοινωνίας.
H V+O έχει διακριθεί στο θεσμό των IPRA GWA και το 2014, με χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Internal Communications».
Με αφορμή τη βράβευση της εταιρείας, η κα. Τέτη Κανελλοπούλου, CEO της V+O, δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που κατακτήσαμε, για μια ακόμη φορά, μια διεθνή αναγνώριση στα IPRA GWA.
Και μάλιστα στην τόσο απαιτητική κατηγορία του ‘Crisis Management’, όπου η ομάδα μας διαθέτει μακροχρόνια εμπειρία και τεχνογνωσία που μας ξεχωρίζει.
Μέσα από συστηματική και προσεκτική δουλειά, με εστίαση στη λεπτομέρεια όπως απαιτείται σε τέτοιου είδους projects, στρατηγική με ευελιξία και προσαρμοστικότητα στις εξελίξεις, η V+Ο συνέβαλε σ’ ένα θετικό -επικοινωνιακά- πρόσημο για τη συμφωνία, υπερασπίζοντας τη φήμη των εμπλεκόμενων πλευρών.
Η συγκεκριμένη διάκριση αποτελεί μια σημαντική επιβράβευση για την ομάδα μας, μια ομάδα δυνατή, ικανή, που αποτελεί στρατηγικό σύμβουλο επικοινωνίας στο πλευρό των πελατών μας, έτοιμη και σε θέση να αντιμετωπίσει για λογαριασμό τους κάθε επικοινωνιακή πρόκληση.»
www.bankingnews.gr
Συγκεκριμένα, βραβεύτηκε για το στρατηγικό σχεδιασμό και την επικοινωνιακή διαχείριση της μεγαλύτερης συμφωνίας που πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα στον κλάδο του λιανεμπορίου και αφορά στη διάσωση της αλυσίδας σουπερμάρκετ Μαρινόπουλος από τον Όμιλο Σκλαβενίτης.
Μια επιχειρηματική συμφωνία (mega deal) μέσα στην κρίση, που δημιούργησε νέα δεδομένα στην Ελληνική αγορά λιανεμπορίου.
Η V+O είναι η μοναδική ελληνική εταιρεία που διακρίθηκε φέτος στο θεσμό IPRA GWA. Γεγονός που αναδεικνύει τη στρατηγική κατεύθυνση και τη δυναμική της V+O στη διαχείριση πολύπλοκων και απαιτητικών projects και, παράλληλα, ενισχύει τη τοποθέτηση της χώρας μας στο διεθνή χάρτη της επικοινωνίας.
H V+O έχει διακριθεί στο θεσμό των IPRA GWA και το 2014, με χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Internal Communications».
Με αφορμή τη βράβευση της εταιρείας, η κα. Τέτη Κανελλοπούλου, CEO της V+O, δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που κατακτήσαμε, για μια ακόμη φορά, μια διεθνή αναγνώριση στα IPRA GWA.
Και μάλιστα στην τόσο απαιτητική κατηγορία του ‘Crisis Management’, όπου η ομάδα μας διαθέτει μακροχρόνια εμπειρία και τεχνογνωσία που μας ξεχωρίζει.
Μέσα από συστηματική και προσεκτική δουλειά, με εστίαση στη λεπτομέρεια όπως απαιτείται σε τέτοιου είδους projects, στρατηγική με ευελιξία και προσαρμοστικότητα στις εξελίξεις, η V+Ο συνέβαλε σ’ ένα θετικό -επικοινωνιακά- πρόσημο για τη συμφωνία, υπερασπίζοντας τη φήμη των εμπλεκόμενων πλευρών.
Η συγκεκριμένη διάκριση αποτελεί μια σημαντική επιβράβευση για την ομάδα μας, μια ομάδα δυνατή, ικανή, που αποτελεί στρατηγικό σύμβουλο επικοινωνίας στο πλευρό των πελατών μας, έτοιμη και σε θέση να αντιμετωπίσει για λογαριασμό τους κάθε επικοινωνιακή πρόκληση.»
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών