Η αμαξοστοιχία της GEFCO μετέφερε εμπορευματοκιβώτια 40 ποδιών από τη Wuhan της Κίνας στη Dourges της Βόρειας Γαλλίας για τον πελάτη της «PSA», σε λιγότερο από 3 εβδομάδες
Ο Όμιλος GEFCO, διεθνής παράγοντας στον κλάδο της βιομηχανικής εφοδιαστικής διαχείρισης και ηγετική δύναμη στην εφοδιαστική διαχείριση της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη, καλωσορίζει την έμφορτη με πλήρη εμπορευματοκιβώτια αμαξοστοιχία της στην Γαλλία, μετά από ένα ταξίδι 11.000 χλμ. που ξεκίνησε από την Κίνα.
Η αμαξοστοιχία μετέφερε εμπορευματοκιβώτια 40 ποδιών από τη Wuhan της Κίνας στη Dourges της Βόρειας Γαλλίας για τον πελάτη της «PSA», σε λιγότερο από 3 εβδομάδες.
Ένα σπάνιο ταξίδι στο Δρόμο του Μεταξιού
Η αμαξοστοιχία αναχώρησε από τη Wuhan της Κίνας στις 3 Νοεμβρίου 2017, μεταφέροντας τα εμπορευματοκιβώτια μέσα από το Καζακστάν, τη Ρωσία και τη Λευκορωσία.
Η United Transport and Logistics Company (UTLC), μία κοινοπραξία σιδηροδρομικών εταιρειών, παρείχε υπηρεσίες στο σιδηροδρομικό τμήμα 1520 mm* μεταξύ του Dostyk (Καζακστάν) και του Brest (Λευκορωσία).
Η αμαξοστοιχία συνέχισε το ταξίδι της μέσω της Πολωνίας και της Γερμανίας πριν φτάσει στον τερματικό σταθμό στη Dourges της Γαλλίας στις 22 Νοεμβρίου 2017.
Μετά τον εκτελωνισμό, το φορτίο διανεμήθηκε απευθείας στην μονάδα της Française de Mécanique, μία θυγατρική της PSA, στη Dourvin της Βόρειας Γαλλίας.
Μετά από ένα ταξίδι μέσα από εφτά χώρες κατά μήκος του δρόμου εμπορίου του Δρόμο του Μεταξιού, με μέση ταχύτητα περίπου 600χλμ. ανά ημέρα, η αμαξοστοιχία, φορτωμένη με εμπορευματοκιβώτια 12 μέτρων, έφτασε στον προορισμό μέσα σε λιγότερο από 3 εβδομάδες.
Η GEFCO διαχειρίστηκε και συντόνισε το έργο, με τις σιδηροδρομικές εταιρείες εταίρους της στις διάφορες χώρες, μαζί με τις ομάδες Μεταφοράς Εμπορευμάτων της GEFCO στην Σανγκάη, τη Μόσχα και το Παρίσι.
Η πρώτη έμφορτη αμαξοστοιχία με πλήρη εμπορευματοκιβώτια είναι μέρος της πρωτοβουλίας One-Belt-One-Road που εισήγαγε η κινεζική κυβέρνηση ώστε να επωφεληθεί από τον νέο Δρόμο του Μεταξιού που συνδέει την Κίνα με την Ευρώπη.
Η διασύνδεση με τη Γαλλία που δημιουργήθηκε με αυτή τη μεταφορά είναι μια σημαντική βελτίωση της θέσης της Γαλλίας στον νέο Δρόμο του Μεταξιού και φέρνει τους μεταφορείς και τους παραλήπτες πιο κοντά, καθώς οι περισσότερες διαδρομές του νέου Δρόμου του Μεταξιού είχαν, μέχρι τώρα, τελικούς προορισμούς τη Γερμανία και την Πολωνία.
Η GEFCO εστιάζει στον νέο Δρόμο του Μεταξιού
Καθώς η Κίνα επενδύει μαζικά στην ανάπτυξη και την προώθηση των σιδηροδρομικών μεταφορών μεταξύ της Ασίας και της Ευρώπης, η GEFCO συνεχίζει να αναπτύσσει τις σιδηροδρομικές υπηρεσίες της, ώστε να καλύψει τις αυξανόμενες ανάγκες των πελατών για ευέλικτες λύσεις στην περιοχή.
Οι σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές συμπληρώνουν τις εναέριες και τις θαλάσσιες, καθώς διαθέτουν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, τόσο για οικονομικούς όσο και για οικολογικούς λόγους, για εμπορεύματα ευαίσθητα στο χρόνο, όπως εξαρτήματα αυτοκινήτων, ηλεκτρονικά προϊόντα που έρχονται από την Κίνα και αντίστροφα, καταναλωτικά αγαθά, υπηρεσίες φορτηγών-ψυγείων, και ανταλλακτικά για την κινεζική μεταπωλητική αγορά.
Ο χρόνος μεταφοράς των προϊόντων των πελατών μειώνεται κατά το ήμισυ συγκριτικά με τις θαλάσσιες εμπορευματικές μεταφορές.
Σε σχέση με τις εναέριες εμπορευματικές μεταφορές, οι σιδηροδρομικές είναι πολύ φθηνότερες και λιγότερο ρυπογόνες για το περιβάλλον.
Η GEFCO διαχειρίζεται έναν κατά μέσο όρο όγκο 300 TEU** που μεταφέρεται με αμαξοστοιχία και στις δύο κατευθύνσεις
«Με πάνω από 65 χρόνια εμπειρίας στην εφοδιαστική αλυσίδα, η GEFCO πραγματοποιεί σιδηροδρομικές μεταφορές από την Ασία στην Ευρώπη για πάνω από 4 χρόνια.
Ο Όμιλος υποστηρίζει το αναπτυσσόμενο εμπόριο μεταξύ των δύο ηπείρων, καθώς και την παράδοση εμπορευματοκιβωτίων μέσω σιδηροδρομικών μεταφορών, αναζητώντας αδιάκοπα νέες οικονομικά αποδοτικές, ευέλικτες, αξιόπιστες και ασφαλείς λύσεις ώστε να καλύψει τις απαιτήσεις των πελατών και να υποστηρίξει την ανάπτυξη της επιχείρησής τους», είπε ο Anthony Gunn, Executive Vice President της υπηρεσίας Μεταφοράς Εμπορευμάτων της GEFCO.
Η παρουσία της GEFCO στην Κίνα μετράει από το 1995, με πάνω από 2.000 υπαλλήλους, 10 γραφεία και εταίρους που καλύπτουν σχεδόν όλη την περιοχή.
Ο Όμιλος έχει επίσης παρουσία στο Βιετνάμ, την Ταϊλάνδη και τη Νότια Κορέα.
Η GEFCO αναζητά διαρκώς νέες και ανταγωνιστικές λύσεις για να καλύψει τις απαιτήσεις των πελατών και να υποστηρίξει την ανάπτυξη της επιχείρησής τους μεταξύ της Ασίας και της Ευρώπης.
Η εταιρεία παρέχει διάφορες υπηρεσίες από FCL (Πλήρες Φορτίο Εμπορευματοκιβωτίου) μέχρι LCL (Φορτίο Μικρότερο του Εμπορευματοκιβωτίου), τη μεταφορά τελικών οχημάτων, όλες ειδικά σχεδιασμένες για τα προϊόντα του πελάτη: αυτοκίνητα, λιανικό εμπόριο, Βιοεπιστήμες, κλπ. με την υποστήριξη των επιχειρησιακών και έμπειρων ομάδων που έχουν έδρα την Κίνα, την Πολωνία, τη Λετονία, τη Γερμανία, την Ολλανδία και τη Γαλλία.
*Η ζώνη1520 αναφέρεται στο πλάτος των τυπικών τροχιοδρόμων στη Ρωσία. Αυτή η ζώνη περιλαμβάνει τις χώρες της Κοινοπολιτείας Ανεξάρτητων Κρατών, την Ουκρανία, τη Γεωργία, το Τουρκμενιστάν, τις Βαλτικές χώρες, τη Μογγολία και τη Φιλανδία.
** TEU (ισοδύναμη μονάδα είκοσι ποδιών) είναι μία μονάδα για τη χωρητικότητα φορτίου που χρησιμοποιείται για να περιγραφεί η χωρητικότητα ενός εμπορευματοκιβωτίου μήκους 20 ποδιών (6,1 m).
www.bankingnews.gr
Η αμαξοστοιχία μετέφερε εμπορευματοκιβώτια 40 ποδιών από τη Wuhan της Κίνας στη Dourges της Βόρειας Γαλλίας για τον πελάτη της «PSA», σε λιγότερο από 3 εβδομάδες.
Ένα σπάνιο ταξίδι στο Δρόμο του Μεταξιού
Η αμαξοστοιχία αναχώρησε από τη Wuhan της Κίνας στις 3 Νοεμβρίου 2017, μεταφέροντας τα εμπορευματοκιβώτια μέσα από το Καζακστάν, τη Ρωσία και τη Λευκορωσία.
Η United Transport and Logistics Company (UTLC), μία κοινοπραξία σιδηροδρομικών εταιρειών, παρείχε υπηρεσίες στο σιδηροδρομικό τμήμα 1520 mm* μεταξύ του Dostyk (Καζακστάν) και του Brest (Λευκορωσία).
Η αμαξοστοιχία συνέχισε το ταξίδι της μέσω της Πολωνίας και της Γερμανίας πριν φτάσει στον τερματικό σταθμό στη Dourges της Γαλλίας στις 22 Νοεμβρίου 2017.
Μετά τον εκτελωνισμό, το φορτίο διανεμήθηκε απευθείας στην μονάδα της Française de Mécanique, μία θυγατρική της PSA, στη Dourvin της Βόρειας Γαλλίας.
Μετά από ένα ταξίδι μέσα από εφτά χώρες κατά μήκος του δρόμου εμπορίου του Δρόμο του Μεταξιού, με μέση ταχύτητα περίπου 600χλμ. ανά ημέρα, η αμαξοστοιχία, φορτωμένη με εμπορευματοκιβώτια 12 μέτρων, έφτασε στον προορισμό μέσα σε λιγότερο από 3 εβδομάδες.
Η GEFCO διαχειρίστηκε και συντόνισε το έργο, με τις σιδηροδρομικές εταιρείες εταίρους της στις διάφορες χώρες, μαζί με τις ομάδες Μεταφοράς Εμπορευμάτων της GEFCO στην Σανγκάη, τη Μόσχα και το Παρίσι.
Η πρώτη έμφορτη αμαξοστοιχία με πλήρη εμπορευματοκιβώτια είναι μέρος της πρωτοβουλίας One-Belt-One-Road που εισήγαγε η κινεζική κυβέρνηση ώστε να επωφεληθεί από τον νέο Δρόμο του Μεταξιού που συνδέει την Κίνα με την Ευρώπη.
Η διασύνδεση με τη Γαλλία που δημιουργήθηκε με αυτή τη μεταφορά είναι μια σημαντική βελτίωση της θέσης της Γαλλίας στον νέο Δρόμο του Μεταξιού και φέρνει τους μεταφορείς και τους παραλήπτες πιο κοντά, καθώς οι περισσότερες διαδρομές του νέου Δρόμου του Μεταξιού είχαν, μέχρι τώρα, τελικούς προορισμούς τη Γερμανία και την Πολωνία.
Η GEFCO εστιάζει στον νέο Δρόμο του Μεταξιού
Καθώς η Κίνα επενδύει μαζικά στην ανάπτυξη και την προώθηση των σιδηροδρομικών μεταφορών μεταξύ της Ασίας και της Ευρώπης, η GEFCO συνεχίζει να αναπτύσσει τις σιδηροδρομικές υπηρεσίες της, ώστε να καλύψει τις αυξανόμενες ανάγκες των πελατών για ευέλικτες λύσεις στην περιοχή.
Οι σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές συμπληρώνουν τις εναέριες και τις θαλάσσιες, καθώς διαθέτουν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, τόσο για οικονομικούς όσο και για οικολογικούς λόγους, για εμπορεύματα ευαίσθητα στο χρόνο, όπως εξαρτήματα αυτοκινήτων, ηλεκτρονικά προϊόντα που έρχονται από την Κίνα και αντίστροφα, καταναλωτικά αγαθά, υπηρεσίες φορτηγών-ψυγείων, και ανταλλακτικά για την κινεζική μεταπωλητική αγορά.
Ο χρόνος μεταφοράς των προϊόντων των πελατών μειώνεται κατά το ήμισυ συγκριτικά με τις θαλάσσιες εμπορευματικές μεταφορές.
Σε σχέση με τις εναέριες εμπορευματικές μεταφορές, οι σιδηροδρομικές είναι πολύ φθηνότερες και λιγότερο ρυπογόνες για το περιβάλλον.
Η GEFCO διαχειρίζεται έναν κατά μέσο όρο όγκο 300 TEU** που μεταφέρεται με αμαξοστοιχία και στις δύο κατευθύνσεις
«Με πάνω από 65 χρόνια εμπειρίας στην εφοδιαστική αλυσίδα, η GEFCO πραγματοποιεί σιδηροδρομικές μεταφορές από την Ασία στην Ευρώπη για πάνω από 4 χρόνια.
Ο Όμιλος υποστηρίζει το αναπτυσσόμενο εμπόριο μεταξύ των δύο ηπείρων, καθώς και την παράδοση εμπορευματοκιβωτίων μέσω σιδηροδρομικών μεταφορών, αναζητώντας αδιάκοπα νέες οικονομικά αποδοτικές, ευέλικτες, αξιόπιστες και ασφαλείς λύσεις ώστε να καλύψει τις απαιτήσεις των πελατών και να υποστηρίξει την ανάπτυξη της επιχείρησής τους», είπε ο Anthony Gunn, Executive Vice President της υπηρεσίας Μεταφοράς Εμπορευμάτων της GEFCO.
Η παρουσία της GEFCO στην Κίνα μετράει από το 1995, με πάνω από 2.000 υπαλλήλους, 10 γραφεία και εταίρους που καλύπτουν σχεδόν όλη την περιοχή.
Ο Όμιλος έχει επίσης παρουσία στο Βιετνάμ, την Ταϊλάνδη και τη Νότια Κορέα.
Η GEFCO αναζητά διαρκώς νέες και ανταγωνιστικές λύσεις για να καλύψει τις απαιτήσεις των πελατών και να υποστηρίξει την ανάπτυξη της επιχείρησής τους μεταξύ της Ασίας και της Ευρώπης.
Η εταιρεία παρέχει διάφορες υπηρεσίες από FCL (Πλήρες Φορτίο Εμπορευματοκιβωτίου) μέχρι LCL (Φορτίο Μικρότερο του Εμπορευματοκιβωτίου), τη μεταφορά τελικών οχημάτων, όλες ειδικά σχεδιασμένες για τα προϊόντα του πελάτη: αυτοκίνητα, λιανικό εμπόριο, Βιοεπιστήμες, κλπ. με την υποστήριξη των επιχειρησιακών και έμπειρων ομάδων που έχουν έδρα την Κίνα, την Πολωνία, τη Λετονία, τη Γερμανία, την Ολλανδία και τη Γαλλία.
*Η ζώνη1520 αναφέρεται στο πλάτος των τυπικών τροχιοδρόμων στη Ρωσία. Αυτή η ζώνη περιλαμβάνει τις χώρες της Κοινοπολιτείας Ανεξάρτητων Κρατών, την Ουκρανία, τη Γεωργία, το Τουρκμενιστάν, τις Βαλτικές χώρες, τη Μογγολία και τη Φιλανδία.
** TEU (ισοδύναμη μονάδα είκοσι ποδιών) είναι μία μονάδα για τη χωρητικότητα φορτίου που χρησιμοποιείται για να περιγραφεί η χωρητικότητα ενός εμπορευματοκιβωτίου μήκους 20 ποδιών (6,1 m).
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών