γράφει : Αλεξάνδρα Τόμπρα
Η Εθνική Τράπεζα συμμετείχε και φέτος στο Συνέδριο «Contact Center World» στην περιοχή EMEA (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική), διαγωνιζόμενη για βραβεία αριστείας ανάμεσα σε περίπου 1.200 εταιρείες.
Το Contact Center World είναι ο κορυφαίος παγκοσμίως οργανισμός του κλάδου των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πελατείας (Contact Centers). Ο οργανισμός, που συστάθηκε το 1999, αριθμεί περισσότερα από 121.000 μέλη και προσφέρει πολύτιμη τεχνογνωσία στον κλάδο μέσα από συμβουλευτικές υπηρεσίες, ενημερωτικά συνέδρια, περιοδικές εκδόσεις και υπηρεσίες benchmarking.
Στο διαγωνισμό συμμετείχαν εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε τομείς αγοράς όπως ο Τραπεζικός, οι Τηλεπικοινωνίες, η Ενέργεια, το Outsourcing και οι Υπηρεσίες. Οι καλύτερες υποψηφιότητες είχαν την ευκαιρία να διαγωνιστούν μέσα από μία αυστηρά καθορισμένη διαδικασία που περιελάμβανε παρουσίαση των επιτευγμάτων τους, συνέντευξη με ερωτήσεις από Επιτροπή, αλλά και προσωπικές συνεντεύξεις.
Το i-bank Contact Center της Εθνικής Τράπεζας απέσπασε 7 σημαντικές διακρίσεις, περισσότερες από κάθε άλλο συμμετέχοντα οργανισμό, στις κατηγορίες: Best Sales Agent, Best Outbound Campaign, Best Help Desk, Best Customer Service Agent, Best in customer Service, Best Support Professional Workforce Planning, Best Customer Service Supervisor.
Βασικό συμπέρασμα του Συνεδρίου «Contact Center World», στο πλαίσιο του οποίου διενεργήθηκε ο διαγωνισμός, ήταν ο στρατηγικός ρόλος που διαδραματίζει το Contact Center στις λειτουργίες των οργανισμών, ιδιαίτερα στις σημερινές συνθήκες παγκόσμιας κρίσης, καθώς και τα επιχειρηματικά οφέλη που προκύπτουν από την παραγωγική λειτουργία ενός σύγχρονου contact center που βασίζεται σε τεχνολογική καινοτομία και ευέλικτες οργανωτικές δομές.
Στο διαγωνισμό συμμετείχαν εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε τομείς αγοράς όπως ο Τραπεζικός, οι Τηλεπικοινωνίες, η Ενέργεια, το Outsourcing και οι Υπηρεσίες. Οι καλύτερες υποψηφιότητες είχαν την ευκαιρία να διαγωνιστούν μέσα από μία αυστηρά καθορισμένη διαδικασία που περιελάμβανε παρουσίαση των επιτευγμάτων τους, συνέντευξη με ερωτήσεις από Επιτροπή, αλλά και προσωπικές συνεντεύξεις.
Το i-bank Contact Center της Εθνικής Τράπεζας απέσπασε 7 σημαντικές διακρίσεις, περισσότερες από κάθε άλλο συμμετέχοντα οργανισμό, στις κατηγορίες: Best Sales Agent, Best Outbound Campaign, Best Help Desk, Best Customer Service Agent, Best in customer Service, Best Support Professional Workforce Planning, Best Customer Service Supervisor.
Βασικό συμπέρασμα του Συνεδρίου «Contact Center World», στο πλαίσιο του οποίου διενεργήθηκε ο διαγωνισμός, ήταν ο στρατηγικός ρόλος που διαδραματίζει το Contact Center στις λειτουργίες των οργανισμών, ιδιαίτερα στις σημερινές συνθήκες παγκόσμιας κρίσης, καθώς και τα επιχειρηματικά οφέλη που προκύπτουν από την παραγωγική λειτουργία ενός σύγχρονου contact center που βασίζεται σε τεχνολογική καινοτομία και ευέλικτες οργανωτικές δομές.
Σχόλια αναγνωστών