γράφει : Πέτρος Λεωτσάκος
Το Contact Center της GENIKI Bank κατέκτησε την 3η θέση στον ετήσιο διαγωνισμό “Teleperformance CRM Grand Prix Awards”, που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή, 11 Δεκεμβρίου 2009 με σκοπό να αναδείξει τις εταιρίες «ηγέτες» στο χώρο της ποιοτικής τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών.
Η διάκριση αυτή πιστοποιεί το υψηλό επίπεδο ποιότητας με το οποίο η GENIKI Bank παρέχει τις υπηρεσίες της, όχι μόνο μέσω του δικτύου των καταστημάτων της αλλά και μέσω της υπηρεσίας τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών, καθώς και τη μεγάλη σημασία που αποδίδει στις έννοιες της ποιοτικής και γρήγορης εξυπηρέτησης των πελατών της και της δημιουργίας προσωποποιημένης επικοινωνίας μαζί τους.
Η διαρκής εμπιστοσύνη των πελατών στη GENIKI Bank κατά τη διάρκεια των 70 ετών λειτουργίας της αποτελεί κίνητρο αλλά και δέσμευση όχι μόνο για τη διατήρηση αλλά και για την περεταίρω εξέλιξη των υπηρεσιών και της ποιοτικής εξυπηρέτησης των πελατών.
Η διαρκής εμπιστοσύνη των πελατών στη GENIKI Bank κατά τη διάρκεια των 70 ετών λειτουργίας της αποτελεί κίνητρο αλλά και δέσμευση όχι μόνο για τη διατήρηση αλλά και για την περεταίρω εξέλιξη των υπηρεσιών και της ποιοτικής εξυπηρέτησης των πελατών.
Σχόλια αναγνωστών