γράφει : Δ.Ν.
Οι πρώτοι καρποί του ταξιδιού του Αλέξη Τσίπρα στην Κίνα φαίνεται πως ήδη καταφθάνουν στην ελληνική οικονομία, αφού η Cosco αποφάσισε την αποχώρησή της από το λιμάνι της Νάπολι στην Ιταλία.
Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά, ο κινεζικός κολοσσός είναι αποφασισμένος να επικεντρωθεί στο λιμάνι του Πειραιά αναφορικά με όλες τις μεταφορεικές δραστηριότητές του προς την Ευρώπη στο μεγαλεπίβολο σχέδιο της Κίνας για αναβίωση του δρόμου του μεταξιού μέσα από το λιμάνι του Πειραιά.
Έτσι, η Cosco πούλησε ολόκληρο το μερίδιο συμμετοχής του (50%) στην εταιρεία διαχείριση-εκμετάλλευσης του μεγάλου ιταλικού λιμανιού.
Το ποσό που εισέπραξε θα το διαθέσει για επενδύσεις εκσυγρονισμού και ανάπτυξης στο λιμάνι του Πειραιά, το οποίο φιλοδοξεί να καταστήσει το μεγαλύτερο της Μεσογείου και ένα από τα κορυφαία της Ευρώπης.
Υπενθυμίζεται ότι η Cosco έχει δεσμευθεί να κάνει επενδύσεις 600 εκατ. ευρώ στον ΟΛΠ. Παράλληλα «τρέχει» το επενδυτικό πρόγραμμα 400 εκατ. ευρώ της θυγατρικής της εταιρείας ΣΕΠ, που διαχειρίζεται τους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων.
Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά, ο κινεζικός κολοσσός είναι αποφασισμένος να επικεντρωθεί στο λιμάνι του Πειραιά αναφορικά με όλες τις μεταφορεικές δραστηριότητές του προς την Ευρώπη στο μεγαλεπίβολο σχέδιο της Κίνας για αναβίωση του δρόμου του μεταξιού μέσα από το λιμάνι του Πειραιά.
Έτσι, η Cosco πούλησε ολόκληρο το μερίδιο συμμετοχής του (50%) στην εταιρεία διαχείριση-εκμετάλλευσης του μεγάλου ιταλικού λιμανιού.
Το ποσό που εισέπραξε θα το διαθέσει για επενδύσεις εκσυγρονισμού και ανάπτυξης στο λιμάνι του Πειραιά, το οποίο φιλοδοξεί να καταστήσει το μεγαλύτερο της Μεσογείου και ένα από τα κορυφαία της Ευρώπης.
Υπενθυμίζεται ότι η Cosco έχει δεσμευθεί να κάνει επενδύσεις 600 εκατ. ευρώ στον ΟΛΠ. Παράλληλα «τρέχει» το επενδυτικό πρόγραμμα 400 εκατ. ευρώ της θυγατρικής της εταιρείας ΣΕΠ, που διαχειρίζεται τους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων.
Σχόλια αναγνωστών