
γράφει : Δ.Ν.

ΠΟΣΑ σε ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ
Αποθέματα: 13.415 από 13.181
Απαιτήσεις από πελάτες: 170.909 από 104.475
Σύνολο Καθαρής θέσης: 164.169 από 221.974
Βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις: 496.838 από 332.974
Ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα στη λήξη της περιόδου: 263.406 από 291.683
Σύνολο εισροών / (εκροών) από λειτουργικές δραστηριότητες: 86.979 από 129.679
ΚΥΚΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ: 403.547 από 403.635
ΚΕΡΔΗ: Ζημίες (23.700,31) από 14.754
ΕΒΙΤDA: αρνητικά (20.114) από 19.710
Συναλλαγές και αμοιβές διευθυντικών στελεχών και μελών διοίκησης: 2.158
O αριθμός του απασχολούμενου προσωπικού κατά την 30.06.2016 ήταν 2.882 άτομα ενώ την 30.06.2015 ήταν 2.555
Κατά την Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων της Εταιρίας η οποία συνήλθε την Τετάρτη 11 Μάιου 2016, εγκρίθηκε η διανομή μερίσματος ίσου με € 0,70 ανά μετοχή, ήτοι ποσού €49.991.970, ενώ το καθαρό ποσό προς διανομή στους μετόχους μετά την παρακράτηση φόρου βάσει του Ν. 4172 ανήλθε σε € 47.081.720. Μέχρι τις 30/06/2016 έχει διανεμηθεί ποσό € 46.977.965
__________________
Η εταιρεία αποτιμάται σε 468,50 εκατ. ευρώ στη τιμή των 6,5600 ευρώ. Χαμηλά – Υψηλά 2016: 6,1200 – 9,0600. Συναλλαγές 2016: 9,7 εκατ.τμχ (μέσος όρος 55.000 τμχ) – Στο -4% (ξεκίνησε την χρονιά στα 6,8300 ευρώ).
PRICE/Book value: 2,85
P/E: ΑΡΝΗΤΙΚΟ
EV/EBITDA: ΑΡΝΗΤΙΚΟ
_______________________________________
ΣΧΟΛΙΑ “ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΩΝ” ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ
Η εταιρεία έφτασε στο μάξιμουμ της ανάπτυξης της. Δεν μπορεί να αυξήσει τους τζίρους της ενώ συνεχίζει την ανάπτυξη της. Αυτό βέβαια γύρισε σε μπούμεραγκ γιατί έχει χαμηλή πληρότητα στα αεροπλάνα της. Με 70% πληρότητα καμία εταιρεία δεν πήγε μπροστά. Αντίστοιχα η Ryanair έχει 96%. Και το κακό για την Aegean είναι ότι δεν μπορεί να αυξήσει τους ναύλους της στις γραμμές που δέχεται ανταγωνισμό. Όπου έχει μονοπώλιο ( Ηράκλειο, Μιτιληνη, Αλεξανδρούπολη ) οι ναύλοι χτυπούν τα €250. Προσπαθεί να καλύψει τις ζημιές από άλλες γραμμές όπου ο ανταγωνισμός την υποχρεώνει να δουλεύει χωρίς κέρδος. Είναι έντονη δε, η διαφημιστική προσπάθεια τελευταία, για προσέλκυση επιβατών. Οι ελληνικές ασφαλιστικές εισφορές και η μεγάλη φορολογική επιβάρυνση θα είναι ανυπέρβλητα προβλήματα για την εταιρεία μακροπρόθεσμα…(forum Capital.gr)
ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ να μας ΔΙΑΨΕΥΣΕΙ…
Σχόλια αναγνωστών