γράφει : Πέτρος Λεωτσάκος
Πολύ ενδιαφέρουσα η νέα καμπάνια “Κalimera” του ΕΟΤ για την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό, όμως είναι σαφές ότι το concept προέρχεται από την επιτυχημένη καμπάνια της Εμπορικής Τράπεζας, που έχει ξεκινήσει από τα τέλη του περασμένου χρόνου, με την ίδια ονομασία «Καλημέρα».
Οι γνώσεις που φέρνουν οι άνθρωποι της Credit Agricole και της Εμπορικής Τράπεζας στην Ελληνική αγορά αποδεικνύεται εξαιρετικά χρήσιμη και, μάλιστα, για έναν σκοπό τόσο σημαντικό σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία, όπως είναι η προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό …
Σχόλια αναγνωστών