Το βραβείο αφορά στον καλύτερο συνδυασμό ψηφιακού και φυσικού καναλιού και το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης που προσφέρουν στους πελάτες τους
Τα PUBLIC απέσπασαν το βραβείο Best Customer Experience για την εφαρμογή του omnichannel (καλύτερος συνδυασμός ψηφιακού και φυσικού καναλιού) στα βραβεία e-Bizz 2015!
Tα βραβεία e-Bizz Awards επιβραβεύουν και αναδεικνύουν τις πρωτοπόρες εταιρείες, υπηρεσίες, προϊόντα και πρόσωπα της αγοράς και απονεμήθηκαν την Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου στο πλαίσιο του 4ου Συνεδρίου e-Business World στο ξενοδοχείο Divani Caravel.
Tα Public, εξελίσσουν ταυτόχρονα και δυναμικά το φυσικό με το ψηφιακό τους κανάλι επενδύοντας πόρους σε υψηλής εξειδίκευσης ανθρώπινο δυναμικό, τεχνολογία και ΙΤ συστήματα καθώς και υψηλών προδιαγραφών operations. Στόχος των Public είναι η επίτευξη της καλύτερης δυνατής συνέργειας μεταξύ των δύο καναλιών –φυσικού και ψηφιακού- προς όφελος των πελατών τους ώστε οι καταναλωτές να λαμβάνουν την ίδια μοναδική εμπειρία των 45 φυσικών καταστημάτων Public και από το ηλεκτρονικό κατάστημα www.public.gr!
Τα 500.000 προϊόντα τεχνολογίας και ψυχαγωγίας, οι μοναδικές υπηρεσίες (όπως authorized service, ticketing), η αυθημερόν παραλαβή από κατάστημα για παραγγελίες που γίνονται online, οι κριτικές των πελατών, η δυνατότητα εύρεσης σπάνιων τίτλων ή προϊόντων, οι βελτιωμένες διαδικασίες αναζήτησης, η δυνατότητα οπτική 360 μοιρών σε smartphones και tablets στο www.public.gr, καθώς και η εξυπηρέτηση που προσφέρει το δίκτυο καταστημάτων στις ηλεκτρονικές παραγγελίες, συνέβαλαν στη διάκριση των Public στην κατηγορία Customer Experience για την εφαρμογή του omnichannel.
Από το 2012 μέχρι και σήμερα, κορυφαίοι φορείς της χώρας, τιμούν τα Public για τη συνεχή προσπάθεια τους να προσφέρουν τη βέλτιστη δυνατή εξυπηρέτηση και εμπειρία στους επισκέπτες τους. Όραμα των ανθρώπων του Public είναι οι πελάτες τους να φεύγουν κάθε μέρα με μία σακούλα κι ένα χαμόγελο ευχαρίστησης από τα 45 φυσικά καταστήματα και από το www.public.gr.
www.bankingnews.gr
Tα βραβεία e-Bizz Awards επιβραβεύουν και αναδεικνύουν τις πρωτοπόρες εταιρείες, υπηρεσίες, προϊόντα και πρόσωπα της αγοράς και απονεμήθηκαν την Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου στο πλαίσιο του 4ου Συνεδρίου e-Business World στο ξενοδοχείο Divani Caravel.
Tα Public, εξελίσσουν ταυτόχρονα και δυναμικά το φυσικό με το ψηφιακό τους κανάλι επενδύοντας πόρους σε υψηλής εξειδίκευσης ανθρώπινο δυναμικό, τεχνολογία και ΙΤ συστήματα καθώς και υψηλών προδιαγραφών operations. Στόχος των Public είναι η επίτευξη της καλύτερης δυνατής συνέργειας μεταξύ των δύο καναλιών –φυσικού και ψηφιακού- προς όφελος των πελατών τους ώστε οι καταναλωτές να λαμβάνουν την ίδια μοναδική εμπειρία των 45 φυσικών καταστημάτων Public και από το ηλεκτρονικό κατάστημα www.public.gr!
Τα 500.000 προϊόντα τεχνολογίας και ψυχαγωγίας, οι μοναδικές υπηρεσίες (όπως authorized service, ticketing), η αυθημερόν παραλαβή από κατάστημα για παραγγελίες που γίνονται online, οι κριτικές των πελατών, η δυνατότητα εύρεσης σπάνιων τίτλων ή προϊόντων, οι βελτιωμένες διαδικασίες αναζήτησης, η δυνατότητα οπτική 360 μοιρών σε smartphones και tablets στο www.public.gr, καθώς και η εξυπηρέτηση που προσφέρει το δίκτυο καταστημάτων στις ηλεκτρονικές παραγγελίες, συνέβαλαν στη διάκριση των Public στην κατηγορία Customer Experience για την εφαρμογή του omnichannel.
Από το 2012 μέχρι και σήμερα, κορυφαίοι φορείς της χώρας, τιμούν τα Public για τη συνεχή προσπάθεια τους να προσφέρουν τη βέλτιστη δυνατή εξυπηρέτηση και εμπειρία στους επισκέπτες τους. Όραμα των ανθρώπων του Public είναι οι πελάτες τους να φεύγουν κάθε μέρα με μία σακούλα κι ένα χαμόγελο ευχαρίστησης από τα 45 φυσικά καταστήματα και από το www.public.gr.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών