γράφει : Πέτρος Λεωτσάκος
Η MasterCard, στα πλαίσια της δέσμευσης για συστηματική ενημέρωση σχετικά με τις εξελίξεις του κλάδου, των προϊόντων και των παρεχόμενων υπηρεσιών, οργάνωσε και φέτος το συνέδριο MasterCard Day 2009 που πραγματοποιήθηκε με την συμμετοχή ανώτερων στελεχών της, στο Athens Hilton την Τετάρτη 11 Νοεμβρίου.
Στόχος του συνεδρίου ήταν η δημιουργία μιας ανοιχτής πλατφόρμας επικοινωνίας και διαλόγου μεταξύ των εμπλεκόμενων φορέων στο κλάδο και η μεταφορά τεχνογνωσίας και βέλτιστων πρακτικών από το παγκόσμιο περιβάλλον. Το κάθε στέλεχος παρουσίασε σημαντικές πληροφορίες και στοιχεία καθώς και τις διεθνείς τάσεις και εξελίξεις στον τομέα των καρτών.
Ο Αθανάσιος Γεραμάνης, Country Manager στην Ελλάδα, παρουσίασε τη δυναμική της MasterCard στην Ευρώπη και στην Ελλάδα, ενώ ο Janos Strohmayer, Διευθυντής της McKinsey&Company, αναφέρθηκε στις προοπτικές του Consumer Finance. Ο George W. Greer, Head of Consumer Credit & Charge Products, Europe μίλησε σχετικά με τα premium προϊόντα της MasterCard και ο Bruno Degiovanni, Head of Product Sales, Central Continental Europe, παρουσίασε τη νέα τεχνολογία Paypass της MasterCard η οποία αποτελεί έναν εξυπηρετικό τρόπο πληρωμής, εναλλακτικό προς τη χρήση μετρητών.
Ο Luke P. Olbrich, Head of Debit, Europe, μίλησε για τις χρεωστικές κάρτες και την πορεία προς το SEPA (Single Euro Payments Area) ενώ η Sabina Eminente, Head of Marketing, Central Continental Europe και η Ιωάννα Μίγγου, Marketing Manager στην Ελλάδα ανέλυσαν τις ενέργειες που πραγματοποεί η MasterCard για την εκπαίδευση των καταλωτών της σχετικά με τα πλεονεκτήματα της χρήσης των καρτών και στη συνέχεια παρουσίασαν την ελληνική διαφημιστική καμπάνια η οποία θα προβληθεί κατά την διάρκεια των Χριστουγέννων. Το συνέδριο έκλεισε με την ομιλία του Martin Schmidt, Client Business Leader Southern Europe, MasterCard Advisors ο οποίος αναφέρθηκε στην βελτιστοποίηση της αποδοτικότητας των πληρωμών.
Ο Αθανάσιος Γεραμάνης, Country Manager στην Ελλάδα, δήλωσε σχετικά: “ θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους συμμετέχοντες για την παρουσία και την πολύτιμη συμβολή τους στο φετινό συνέδριο MasterCard Day. Στόχος μας είναι τα επόμενα χρόνια το συνέδριο MasterCard Day να καταστεί ως το πρωτοπόρο στον τομέα των ηλεκτρονικών πληρωμών στην ελληνική αγορά παρέχοντας υποστήριξη, γνώση αλλά και την εμπειρία της MasterCard σε όλους τους ενδιαφερόμενους.”
Σχόλια αναγνωστών