![Πρωτιά για το call center της Marfin -Egnatia Bank](https://www.bankingnews.gr/media/k2/items/cache/dee4183b3eece6f1f1fda5b7115d2824_XL.jpg?NotFound146914_616)
γράφει : Πέτρος Λεωτσάκος
Το Call Center της Marfin Egnatia Bank κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία LARGE CALL CENTERS στον ετήσιο διαγωνισμό Teleperformance C.R.M Grand Prix 2009.
Με το διαγωνισμό CRM Grand Prix, ο οποίος διεξάγεται ταυτόχρονα σε 31 χώρες, η Teleperformance Hellas, αξιολογεί το επίπεδο εξυπηρέτησης που προσφέρουν οι ελληνικές επιχειρήσεις στους πελάτες τους, δημιουργώντας ταυτόχρονα τα ποιοτικά σημεία αναφοράς, τόσο της αγοράς συνολικά όσο και ανά κλάδο δραστηριότητας.
Η Teleperformance Hellas θεωρείται ο μεγαλύτερος πάροχος Υπηρεσιών Teleservices, Telemarketing και CRM στην Ελλάδα. Ως Teleperformance έχει παρουσία σε 45 χώρες με 281 Contact Centers.
Η Teleperformance Hellas θεωρείται ο μεγαλύτερος πάροχος Υπηρεσιών Teleservices, Telemarketing και CRM στην Ελλάδα. Ως Teleperformance έχει παρουσία σε 45 χώρες με 281 Contact Centers.
Σχόλια αναγνωστών