Τελευταία Νέα
Προϊοντικά

Πρωτιά για το call center της Marfin -Egnatia Bank

Πρωτιά για το call center της Marfin -Egnatia Bank
Το Call Center της Marfin Egnatia Bank κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία LARGE CALL CENTERS στον ετήσιο διαγωνισμό Teleperformance C.R.M Grand Prix 2009.
Με το διαγωνισμό CRM Grand Prix, ο οποίος διεξάγεται ταυτόχρονα σε 31 χώρες, η Teleperformance Hellas, αξιολογεί το επίπεδο εξυπηρέτησης που προσφέρουν οι ελληνικές επιχειρήσεις στους πελάτες τους, δημιουργώντας ταυτόχρονα τα ποιοτικά σημεία αναφοράς, τόσο της αγοράς συνολικά όσο και ανά κλάδο δραστηριότητας.

Η Teleperformance Hellas θεωρείται ο μεγαλύτερος πάροχος Υπηρεσιών Teleservices, Telemarketing και CRM στην Ελλάδα. Ως Teleperformance έχει παρουσία σε 45 χώρες με 281 Contact Centers.

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης