γράφει : ΜΑΡΙΝΑ ΦΟΥΝΤΑ
Οι κάτοχοι της χρεωστικής κάρτας της Εθνικής Τράπεζας Εθνοcash Plus, οι οποίοι την χρησιμοποιούν στις αγορές τους αντί μετρητών, επωφελούνται από το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης συναλλαγών που εγκαινίασε η Τράπεζα από την 1η Οκτωβρίου.
Πρόκειται για το πρόγραμμα έξυπνου κέρδους «δώρο τα ψιλά». Το πρόγραμμα έχει διάρκεια 3 μηνών από 01.10.2012 έως 31.12.2012. Σύμφωνα με αυτό, κάθε συναλλαγή αγοράς σε επιχειρήσεις αξίας άνω των 10€, στρογγυλοποιείται προς τα πάνω στο πλησιέστερο 1 ευρώ και η διαφορά που προκύπτει, πιστώνεται στον καταθετικό λογαριασμό του κατόχου. Η πίστωση πραγματοποιείται στο κλείσιμο του μήνα, συγκεντρωτικά για όλα τα ποσά που έχουν προκύψει από στρογγυλοποίηση αγορών στη διάρκεια του μήνα, με ανώτατο πλαφόν τα 20€ ανά λογαριασμό κατόχου.
Έτσι, οι χρήστες της κάρτας, για κάθε αγορά, μη ακέραιου ποσού, που πραγματοποιούν στις επιχειρήσεις, έχουν αντίστοιχο χρηματικό όφελος. Όσο συχνότερα πραγματοποιούν αγορές με την χρεωστική τους κάρτα τόσο περισσότερο κερδίζουν.
Με τον τρόπο αυτό, η Τράπεζα δίνει κίνητρο στους πελάτες της να χρησιμοποιούν τις χρεωστικές τους κάρτες απευθείας σε αγορές σε επιχειρήσεις, όπως έχει καθιερωθεί στο εξωτερικό, αντί να αντλούν μετρητά από το ΑΤΜ και να τα χρησιμοποιούν στις συναλλαγές τους, όπως συνηθίζεται στη χώρα μας σήμερα.
Σημειώνεται ότι, οι χρεωστικές κάρτες είναι ένα απλό, ευέλικτο και ασφαλές μέσο συναλλαγών που μπορεί να διευκολύνει τους καταναλωτές στις καθημερινές τους συναλλαγές σε πλήθος επιχειρήσεων όπως super market, πρατήρια βενζίνης, εμπορικά καταστήματα κ.α., ενώ ταυτόχρονα συμβάλλουν στη διαφάνεια των συναλλαγών.
Σε αντίθεση με τις πιστωτικές κάρτες, η χρήση των χρεωστικών στις αγορές είναι τελείως ανέξοδη ενώ αποτελούν εργαλείο διαχείρισης των χρημάτων του πελάτη, τα οποία παραμένουν στον καταθετικό λογαριασμό του διαθέσιμα οποιαδήποτε στιγμή.
Η Εθνική Τράπεζα υλοποιεί διαφημιστική καμπάνια για την προβολή του προγράμματος «δώρο τα ψιλά» , το οποίο, εκτιμάται ότι, θα συμβάλλει σημαντικά στην εκπαίδευση και ενεργοποίηση περισσότερων κατόχων ΕΘΝΟCASH PLUS για χρήση της κάρτας τους για αγορές, αντί μετρητών.
www.bankingnews.gr
Έτσι, οι χρήστες της κάρτας, για κάθε αγορά, μη ακέραιου ποσού, που πραγματοποιούν στις επιχειρήσεις, έχουν αντίστοιχο χρηματικό όφελος. Όσο συχνότερα πραγματοποιούν αγορές με την χρεωστική τους κάρτα τόσο περισσότερο κερδίζουν.
Με τον τρόπο αυτό, η Τράπεζα δίνει κίνητρο στους πελάτες της να χρησιμοποιούν τις χρεωστικές τους κάρτες απευθείας σε αγορές σε επιχειρήσεις, όπως έχει καθιερωθεί στο εξωτερικό, αντί να αντλούν μετρητά από το ΑΤΜ και να τα χρησιμοποιούν στις συναλλαγές τους, όπως συνηθίζεται στη χώρα μας σήμερα.
Σημειώνεται ότι, οι χρεωστικές κάρτες είναι ένα απλό, ευέλικτο και ασφαλές μέσο συναλλαγών που μπορεί να διευκολύνει τους καταναλωτές στις καθημερινές τους συναλλαγές σε πλήθος επιχειρήσεων όπως super market, πρατήρια βενζίνης, εμπορικά καταστήματα κ.α., ενώ ταυτόχρονα συμβάλλουν στη διαφάνεια των συναλλαγών.
Σε αντίθεση με τις πιστωτικές κάρτες, η χρήση των χρεωστικών στις αγορές είναι τελείως ανέξοδη ενώ αποτελούν εργαλείο διαχείρισης των χρημάτων του πελάτη, τα οποία παραμένουν στον καταθετικό λογαριασμό του διαθέσιμα οποιαδήποτε στιγμή.
Η Εθνική Τράπεζα υλοποιεί διαφημιστική καμπάνια για την προβολή του προγράμματος «δώρο τα ψιλά» , το οποίο, εκτιμάται ότι, θα συμβάλλει σημαντικά στην εκπαίδευση και ενεργοποίηση περισσότερων κατόχων ΕΘΝΟCASH PLUS για χρήση της κάρτας τους για αγορές, αντί μετρητών.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών