Πολλά μικρά και ενδιαφέροντα [;] από και για τον κόσμο του Χ.Α.
------
ΧΑΡΑΚΕΣ: Τεχνικά, μπορεί σε ημερήσιο γράφημα η εικόνα να παραμένει “long” με το “stop” στις 187 μονάδες, για τον FTSE25, όμως χάθηκε η πρώτη στήριξη και το ψυχολογικό όριο των 200 μονάδων, με τις επόμενες στηρίξεις να εντοπίζονται στις 197 και 192 μονάδες. Εννοείται ότι ισχυροποιήθηκαν οι αντιστάσεις στις 207, 210 και 212 μονάδες.
ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ: Στην περίπτωση του και αν συνεχιστεί η καθοδική κίνηση, δεν μπορεί να αποκλειστεί η προσέγγιση του “gap” στις 656 μονάδες, ενώ πτωτική διαφυγή χαμηλότερα των 650 μονάδων, θα ανοίξει τον δρόμο για επαναπροσέγγιση των 620 μονάδων. Κίνηση χαμηλότερα των 620 μονάδων, θα φέρει πληθώρα νέων “margin calls”.
ΑΣΤΗΡ: Και νέα άνοδος, με λίγα έστω κομμάτια, το +8% και η τιμή στα 2,80 ευρώ που τον αποτιμά σε… 172,5 μόλις εκατ. ευρώ. Τρίτη σερί θετική ημέρα με πρόσθεση 41 σεντς στη τιμή της μετοχής [+17,5%].
ΟΤΟΕΛ: Δεν έκανε καν πράξη χθες στο ταμπλό… ενώ στις τελευταίες πέντε συνεδριάσεις οι συναλλαγές της ανέρχονται συνολικά σε 28 τεμάχια. Απαράδεκτη συμπεριφορά, όταν αποδεδειγμένα έχει όλα τα φόντα και προσόντα…
ΧΩΡΙΣ πράξη και οι ΚΑΡΑΤΖΗΣ, FORTHNET, ΙΑΤΡΙΚΟ, ΤΙΤΠ, ΚΟΡΡΕΣ, ΙΑΣΩ, ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΚΡΗΤΗΣ και πολλές ακόμη.
ΑΠΩΛΕΙΕΣ: Αξίζει να σημειωθεί ότι σε μόλις δύο μετεκλογικές αρνητικές συνεδριάσεις, ο κλαδικός δείκτης των Τραπεζών αθροίζει απώλειες 16,1%, στα χαμηλά ημέρας έφθασε μέχρι τις 230,82 μονάδες (-12,56%)
Ενώ στο ιστορικά χαμηλότερο κλείσιμο “ever” ολοκλήρωσε την συνεδρίαση ο τίτλος της Eurobank!
EΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Σύμφωνα με τμήματα ανάλυσης ιδιωτικών ΑΧΕ, οι προβληματισμοί επικεντρώνονται στην αξιόπιστη εκτίμηση για το ύψος των κεφαλαιακών αναγκών…
Αλλά και στις πληροφορίες ότι οι Θεσμοί πιέζουν για αυξήσεις “μαμούθ”, προκειμένου να αποχωρήσει η πιθανότητα ανάγκης νέων κεφαλαιακών ενισχύσεων του κλάδου προσεχώς.
ΟΙ ίδιοι αναλυτές εκτιμούν ότι τα απαιτούμενα κεφάλαια σε συνδυασμό με τους όρους της κάθε μιας ΑΜΚ θα κρίνουν την βραχυπρόθεσμη πορεία των Τραπεζικών μετοχών, με τον φόβο των πιθανών reverse split να παραμένει ισχυρός.
ΟΛΠ: Την μεγαλύτερη αύξηση στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων (containers) μεταξύ των σημαντικότερων λιμανιών του κόσμου παρουσίασε ο Πειραιάς την περίοδο 2009-2013, σύμφωνα με στοιχεία της Διεθνούς Ένωσης Λιμένων (IAPH – International Associaton of Ports and Harbors).
Τα στοιχεία της IAPH δείχνουν πως από 665.000 TEUs το 2009 (έτος που είχαν υπάρξει και πολυήμερες κινητοποιήσεις), ο Πειραιάς έφτασε τα 3.163.000 το 2013, με αύξηση 476% στην πενταετία.
ΕΝ τω μεταξύ μέχρι το τέλος του Οκτωβρίου και χωρίς καμία καθυστέρηση, θα έχουν υποβληθεί οι δεσμευτικές προσφορές για την απόκτηση πλειοψηφικού πακέτου μετοxών του ΟΛΠ σχολίασε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ στέλεχος του ΤΑΙΠΕΔ.
Σχόλια αναγνωστών