γράφει : Δ.Ν.
Μικρά και ενδιαφέροντα [;] από και για τον κόσμο του Χ.Α.
ΟΛΘ: Μπορεί η μετοχή να δείχνει ότι έκανε χθες μόλις 1600 τεμάχια, αλλά στα 23,00 ευρώ που έκλεισε υπήρχε επί μακρόν ζήτηση για 17 χιλιάδες τεμάχια. Την ίδια στιγμή ο ΟΛΠ κατέγραφε νέα άνοδο 5,34% στα 15,59 ευρώ…
ΟΛΘ/ΟΛΠ: Στα 232 εκατ. η αποτίμηση του πρώτου και στα 390 εκατ. ευρώ του δεύτερου. Η σωστή αναλογία σύμφωνα με τους πλέον έγκυρους αναλυτές του χώρου θα έπρεπε να ήταν τουλάχιστον 3,5 ΟΛΘ για 1 ΟΛΠ… Και δεν χρειάζεται ειδική επεξήγηση…
ΜΟΗ: Ηταν – λέει – η μία από τις δύο πτωτικές μτχ του 25άρη… “Καλέ, τι μας λέτε”… Απλά, χθες άφηνε να χαρούν οι καταπικραμένοι…
ΠΑΡΑ το χθεσινό +20% η Eurobank παραμένει στην 24η θέση της σχετικής κατάταξης. Αλλά δεν ανησυχεί, θα ξανακάνουν αμκ και θα επανέλθει στην πρώτη 5αδα!!! Πρωτάρα είναι;;
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚ-ωμένους: Τεχνικά, η χθεσινή ανοδική αντίδραση δεν άλλαξε τα δεδομένα, όμως η σημαντική στήριξη των 641 μονάδων, για τον Γενικό Δείκτη, ισχυροποιήθηκε “αγοράζοντας χρόνο”, με την αμέσως επόμενη να εντοπίζεται στις 615 μονάδες.
Ο δείκτης υψηλής κεφαλαιοποίησης χρειάζεται κλεισίματα υψηλότερα των 207 μονάδων για να επαναφέρει τα πρώτα αγοραστικά σήματα.
Υπενθυμίζεται πως η μεσοπρόθεσμη πτωτική τάση, τίθεται εν αμφιβόλω μόνο με κλεισίματα του Γενικού Δείκτη υψηλότερα των 735 μονάδων.
Η αγορά είχε βρεθεί – όπως και στις 24 Αυγούστου – σε ακραία υπερπουλημένα επίπεδα, με τον τραπεζικό δείκτη να έχει κλείσει την Παρασκευή 2 Οκτωβρίου στις 155,68 μονάδες, επίπεδα που αποτελούν ιστορικά χαμηλά για τον κλάδο!
Σε ιστορικά χαμηλά έκλεισαν άλλωστε την περασμένη εβδομάδα τόσο η Εθνική (που επηρεάζει περισσότερο τον κλαδικό δείκτη) όσο και η Eurobank.
Η χθεσινή αντίδραση ξεκίνησε πρωτίστως από τη Eurobank που εξ αρχής κινήθηκε έντονα ανοδικά λόγω της διαφαινόμενης (νέας) στήριξης από το Fairfax, ενώ κατόπιν «τράβηξε» ανοδικά όλο τον κλάδο σε διψήφιο ποσοστό ανόδου.
Ρόλο στην αντίδραση της EΥΡΩΒ έπαιξε η απενεργοποίηση της διάταξης για εφαρμογή του «κόφτη» ΑΜΕΜ για μετοχές κάτω από τα 0,05 ευρώ, κάτι που την απελευθέρωσε διακινώντας 90 εκατ. τεμάχια, όντας ο μεγαλύτερος όγκος του 10ημέρου.
Σχόλια αναγνωστών