Τελευταία Νέα
Αυτοκίνητο

Δοκιμάζουμε το Ford Fiesta 1.0 Powershift με τα 100 άλογα

tags :
Δοκιμάζουμε το Ford Fiesta 1.0 Powershift με τα 100 άλογα
Μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο; Το, εφοδιασμένο με Powershift, Fiesta κλείνει το μάτι σε όσους αναζητούν την ευκολία στην οδήγηση, χωρίς όμως εκπτώσεις στο χαρακτήρα του αυτοκινήτου…
Ξεκινώντας από το γεγονός ότι μιλάμε για ένα από τα πιο fun to drive μοντέλα της κατηγορίας Β, το άκουσμα και μόνο της προσθήκης ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη προκαλεί εύλογα το ενδιαφέρον. Πριν όμως περάσουμε στο ψητό, ας δούμε πρώτα μερικά άλλα στοιχεία της προσωπικότητας του supermini της Ford.
Η συγκεκριμένη έκδοση εφοδιάζεται με τον βραβευμένο, EcoBoost κινητήρα της εταιρίας, στη διαμόρφωση των 100 ίππων, την οποία είχαμε αναλύσει σε παλαιότερη δοκιμή. Ο άμεσος ψεκασμός και το light turbo του εν λόγω συνόλου, σε συνδυασμό με τις άλλες τεχνολογίες που ενσωματώνει, δίνουν ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα. Τίποτα δεν μαρτυρά ότι πρόκειται για ένα χιλιάρι, τρικύλινδρο σύνολο, αφού διαθέτει άφθονη ροπή από χαμηλά, γραμμικότητα και έναν πολιτισμένο χαρακτήρα, χωρίς ενοχλητικούς θορύβους και κραδασμούς.
Οι 100 ίπποι της ισχύος του, με τα 170 Nm ροπής, προσδίνουν τελική 180 χλμ./ώρα και επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 10,8 δλ. Οι τιμές αυτές, οφείλονται σε ένα βαθμό στο Powershift κιβώτιο των έξι σχέσεων, καθώς τα αντίστοιχα νούμερα για το συμβατικό Fiesta με το μηχανικό κιβώτιο των 5 σχέσεων είναι 180 χλμ./ώρα και 11,2 δλ. Βλέπουμε λοιπόν μία μικρή βελτίωση στην επιτάχυνση, που εν μέρει οφείλεται στην καλύτερη κλιμάκωση των ταχυτήτων, εν μέρει και στην ταχύτητα που πραγματοποιούνται οι αλλαγές (διαβάστε περισσότερα)

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης