
Το αυτοκίνητο γίνεται όλο και ασφαλέστερο, δεν χωρούν αμφιβολίες για το γεγονός αυτό. Ωστόσο, υπάρχουν μερικά απλά πραγματάκια που μπορούν να βελτιώσουν την ασφάλεια όλων μας στην καθημερινότητά μας...
Από την υποχρεωτική τοποθέτηση των αερόσακων οδηγού/συνοδηγού, μέχρι το σύστημα αντί-μπλοκαρίσματος των τροχών (ABS) και του -σχετικά πιο πρόσφατου- ελέγχου ευστάθειας (ESP), οι επιβάτες έχουν κάθε λόγο να νιώθουν πιο ασφαλείς.
Φυσικά, δεν αρκεί μόνο η πρωτοβουλία της αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά και η πίεση της E.Ε. σε συνδυασμό με άλλους ανεξάρτητους φορείς (π.χ. ο γνωστός οργανισμός αξιολόγησης Euro NCAP για την Ευρώπη).
Τώρα, από 1η Νοεμβρίου η Ε.Ε. υποχρεώνει τους κατασκευαστές ελαστικών να εφοδιάζουν τα προϊόντα τους με ειδικούς αισθητήρες απώλειας πίεσης. Παράλληλα, κάθε νέο μοντέλο θα διαθέτει μία αντίστοιχη ασύρματη μονάδα που θα συνεργάζεται με τους αισθητήρες και σε περίπτωση απώλειας κατά 25% θα υπάρχει οπτική ή και ηχητική ένδειξη στο πίνακα οργάνων που θα προειδοποιεί τον οδηγό. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Φυσικά, δεν αρκεί μόνο η πρωτοβουλία της αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά και η πίεση της E.Ε. σε συνδυασμό με άλλους ανεξάρτητους φορείς (π.χ. ο γνωστός οργανισμός αξιολόγησης Euro NCAP για την Ευρώπη).
Τώρα, από 1η Νοεμβρίου η Ε.Ε. υποχρεώνει τους κατασκευαστές ελαστικών να εφοδιάζουν τα προϊόντα τους με ειδικούς αισθητήρες απώλειας πίεσης. Παράλληλα, κάθε νέο μοντέλο θα διαθέτει μία αντίστοιχη ασύρματη μονάδα που θα συνεργάζεται με τους αισθητήρες και σε περίπτωση απώλειας κατά 25% θα υπάρχει οπτική ή και ηχητική ένδειξη στο πίνακα οργάνων που θα προειδοποιεί τον οδηγό. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών