H γενιά 992 σνομπάρει τα plug-in υβριδικά συστήματα και με τεχνολογία εμπνευσμένη από την Formula 1 έχει εξελίξει ένα σύστημα που ωφελεί την απόδοση και τις επιδόσεις
Όταν η Porsche αποκάλυψε την πρώτη 911 το 1963, γνωστή ακόμα ως 901, ο εξακύλινδρος boxer κινητήρας χωρητικότητας 2 λίτρων απέδιδε μόλις 130 ίππους. Σήμερα ο κινητήρας της 992 με το ηλεκτρικό turbo, που προσφέρεται αρχικά στη νέα 911 GTS, αποδίδει 541 ίππους και 610 Nm, από ένα υβριδικό σύστημα με μπαταρία 400V, ηλεκτρομοτέρ στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ηλεκτρονικές μονάδες ελέγχου κ.α.
Η Porsche μπορεί να μην αναφέρει ότι το υβριδικό σύστημα T-Hybrid της 911 Carrera GTS έχει ομοιότητες από τη Formula 1, αλλά η όλη ιδέα πάει προς τα εκεί. Στόχος του συστήματος είναι η βελτίωση της απόδοσης, δηλ. περισσότερη δύναμη με λιγότερη κατανάλωση καυσίμου.
Έτσι, η Porsche εξέλιξε ένα πολύ έξυπνο υβριδικό σύστημα που συνδυάζει έναν νέο flat εξακύλινδρο κινητήρα 3,6 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα που προσφέρει από το ρελαντί 150 Nm και έως 54,4 ίππους. Το ηλεκτρομοτέρ χρησιμοποιείται για να αντισταθμίσει την όποια υστέρηση του lag στις χαμηλές σ.α.λ., ενώ στις υψηλότερες διασφαλίζει μία πιο γραμμική απόδοση ισχύος.
Βρίσκεται ανάμεσα στο στροφαλοφόρο και το νέο 8άρι αυτόματο κιβώτιο PDK και έναν μεγάλο ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή.
Και τα δύο ηλεκτρικά στοιχεία τροφοδοτεί μία μικρή μπαταρία 1,9 kWh που βρίσκεται στο πορτμπαγκάζ, εκεί που κάποτε ήταν η απλή 12βολτη μπαταρία (Διαβάστε περισσότερα)
Η Porsche μπορεί να μην αναφέρει ότι το υβριδικό σύστημα T-Hybrid της 911 Carrera GTS έχει ομοιότητες από τη Formula 1, αλλά η όλη ιδέα πάει προς τα εκεί. Στόχος του συστήματος είναι η βελτίωση της απόδοσης, δηλ. περισσότερη δύναμη με λιγότερη κατανάλωση καυσίμου.
Έτσι, η Porsche εξέλιξε ένα πολύ έξυπνο υβριδικό σύστημα που συνδυάζει έναν νέο flat εξακύλινδρο κινητήρα 3,6 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα που προσφέρει από το ρελαντί 150 Nm και έως 54,4 ίππους. Το ηλεκτρομοτέρ χρησιμοποιείται για να αντισταθμίσει την όποια υστέρηση του lag στις χαμηλές σ.α.λ., ενώ στις υψηλότερες διασφαλίζει μία πιο γραμμική απόδοση ισχύος.
Βρίσκεται ανάμεσα στο στροφαλοφόρο και το νέο 8άρι αυτόματο κιβώτιο PDK και έναν μεγάλο ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή.
Και τα δύο ηλεκτρικά στοιχεία τροφοδοτεί μία μικρή μπαταρία 1,9 kWh που βρίσκεται στο πορτμπαγκάζ, εκεί που κάποτε ήταν η απλή 12βολτη μπαταρία (Διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών