Η γαλλική εταιρία μας δείχνει το πλαίσιο του νέου της hypercar, το οποίο μοιάζει σαν ένα πραγματικό έργο τέχνης ακόμα και χωρίς το κάρμπον αμάξωμα
Οι νέοι κανονισμοί και η ενσωμάτωση ενός υβριδικού συστήματος μετάδοσης κίνησης οδήγησαν την Bugatti στην εξέλιξη ενός εντελώς νέου πλαισίου, από την στιγμή που δεν μπορούσε να χρησιμοποιηθεί αυτό των Veyron και Chiron.
Η πρόκληση που είχαν οι μηχανικοί για την τοποθέτηση όλων των εξαρτημάτων στο νέο πλαίσιο ήταν τεράστια.
Καταρχήν, η Tourbillon έπρεπε να παραμείνει κοντά στις διαστάσεις του Chiron, αλλά με έναν V16 κινητήρα, ένα ηλεκτρικό μοτέρ και ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, έναν μπροστινό άξονα με δύο ηλεκτροκινητήρες, καθώς και τις μπαταρίες που τροφοδοτούν όλο το σύστημα.
Ο νέος V16 είναι μακρύτερος από τον W16 που χρησιμοποιούσε η Bugatti στο παρελθόν, και ο ηλεκτρικός εξοπλισμός καταλαμβάνει σημαντικό χώρο.
Για να διαχειριστεί αυτή τη διάταξη, η Bugatti έφερε τον κινητήρα πιο κοντά στο πίσω μέρος του οχήματος, με τα ρεζερβουάρ να βρίσκονται εκατέρωθεν αυτού (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Η πρόκληση που είχαν οι μηχανικοί για την τοποθέτηση όλων των εξαρτημάτων στο νέο πλαίσιο ήταν τεράστια.
Καταρχήν, η Tourbillon έπρεπε να παραμείνει κοντά στις διαστάσεις του Chiron, αλλά με έναν V16 κινητήρα, ένα ηλεκτρικό μοτέρ και ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, έναν μπροστινό άξονα με δύο ηλεκτροκινητήρες, καθώς και τις μπαταρίες που τροφοδοτούν όλο το σύστημα.
Ο νέος V16 είναι μακρύτερος από τον W16 που χρησιμοποιούσε η Bugatti στο παρελθόν, και ο ηλεκτρικός εξοπλισμός καταλαμβάνει σημαντικό χώρο.
Για να διαχειριστεί αυτή τη διάταξη, η Bugatti έφερε τον κινητήρα πιο κοντά στο πίσω μέρος του οχήματος, με τα ρεζερβουάρ να βρίσκονται εκατέρωθεν αυτού (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών