Το Bigster θα τοποθετηθεί πάνω από το δημοφιλές Duster, προσφέροντας περισσότερους χώρους και δυνατότητες εκτός δρόμου
Η Dacia ετοιμάζεται να κάνει τη μεγάλη της κίνηση στην ανταγωνιστική κατηγορία C-SUV με το νέο Dacia Bigster, το οποίο θα κυκλοφορήσει από τις αρχές του επόμενου έτους.
Το Bigster είναι το μεγαλύτερο μοντέλο της εταιρείας μέχρι στιγμής και αναμένεται να ενισχύσει την παρουσία της στη συγκεκριμένη κατηγορία με προσιτές -απέναντι στον ανταγωνισμό- τιμές, που θα ξεκινούν περίπου από τις 30.000 ευρώ.
Το Bigster θα τοποθετηθεί πάνω από το δημοφιλές Duster, προσφέροντας περισσότερους χώρους και δυνατότητες εκτός δρόμου.
Το Bigster θα διατίθεται σε εκδόσεις με υβριδικούς κινητήρες, με κορυφαία την έκδοση Hybrid 155 που συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρων με δύο ηλεκτροκινητήρες και μια μπαταρία 1,4 kWh.
Το κιβώτιο διαθέτει τέσσερις ταχύτητες για τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και δύο για τους ηλεκτροκινητήρες, χωρίς την ανάγκη συμπλέκτη.
Η συνδυασμένη ισχύς θα φτάνει τους 155 ίππους, καθιστώντας το Bigster το ισχυρότερο μοντέλο της Dacia μέχρι σήμερα.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η υβριδική αυτή έκδοση μπορεί να κινηθεί σε καθαρά ηλεκτρική λειτουργία στο 80% των διαδρομών της.
Παράλληλα, θα υπάρχουν και άλλες επιλογές κινητήρων, όπως η έκδοση TCe 140 με έναν τρικύλινδρο κινητήρα 1,2 λίτρων και ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V. Το οποίο περιστασιακά προσφέρει 15 επιπλέον ίππους και 20 Nm περισσότερη ροπή (170 Nm από τον βενζινοκινητήρα), αυξημένη ικανότητα ρυμούλκησης κατά 250 κιλά (φθάνοντας περίπου έναν τόνο), καθώς και βελτιωμένη απόδοση καυσίμου, με μείωση κατανάλωσης και εκπομπών κατά 6%, χάρη στη βέλτιστη διαχείριση των στροφών του κινητήρα (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Το Bigster είναι το μεγαλύτερο μοντέλο της εταιρείας μέχρι στιγμής και αναμένεται να ενισχύσει την παρουσία της στη συγκεκριμένη κατηγορία με προσιτές -απέναντι στον ανταγωνισμό- τιμές, που θα ξεκινούν περίπου από τις 30.000 ευρώ.
Το Bigster θα τοποθετηθεί πάνω από το δημοφιλές Duster, προσφέροντας περισσότερους χώρους και δυνατότητες εκτός δρόμου.
Το Bigster θα διατίθεται σε εκδόσεις με υβριδικούς κινητήρες, με κορυφαία την έκδοση Hybrid 155 που συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρων με δύο ηλεκτροκινητήρες και μια μπαταρία 1,4 kWh.
Το κιβώτιο διαθέτει τέσσερις ταχύτητες για τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και δύο για τους ηλεκτροκινητήρες, χωρίς την ανάγκη συμπλέκτη.
Η συνδυασμένη ισχύς θα φτάνει τους 155 ίππους, καθιστώντας το Bigster το ισχυρότερο μοντέλο της Dacia μέχρι σήμερα.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η υβριδική αυτή έκδοση μπορεί να κινηθεί σε καθαρά ηλεκτρική λειτουργία στο 80% των διαδρομών της.
Παράλληλα, θα υπάρχουν και άλλες επιλογές κινητήρων, όπως η έκδοση TCe 140 με έναν τρικύλινδρο κινητήρα 1,2 λίτρων και ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V. Το οποίο περιστασιακά προσφέρει 15 επιπλέον ίππους και 20 Nm περισσότερη ροπή (170 Nm από τον βενζινοκινητήρα), αυξημένη ικανότητα ρυμούλκησης κατά 250 κιλά (φθάνοντας περίπου έναν τόνο), καθώς και βελτιωμένη απόδοση καυσίμου, με μείωση κατανάλωσης και εκπομπών κατά 6%, χάρη στη βέλτιστη διαχείριση των στροφών του κινητήρα (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών