Η γαλλική εταιρία παρουσίασε εντός έδρας, στην έκθεση του Παρισιού, τα ανανεωμένα C4 και C4 X, τα οποία διαθέτουν αναβαθμισμένο σχεδιασμό, βελτιωμένα χαρακτηριστικά άνεσης και νέες επιλογές κινητήρων.
Τα φρεσκαρισμένα crossover υιοθετούν το νέο σχεδιαστικό ύφος της Citroën, με σημαντικές αλλαγές στο εμπρόσθιο τμήμα και συγκεκριμένα στη μάσκα.
Ο επανασχεδιασμός περιλαμβάνει πιο λεπτά και «τετραγωνισμένα» φωτιστικά σώματα, καθώς και ένα νέο οβάλ λογότυπο Citroën αντί της κλασικής μάσκας με τα διπλά chevron.
Οι αλλαγές δεν περιορίζονται μόνο στην εξωτερική εμφάνιση.
Στο εσωτερικό, τα νέα Citroën Advanced Comfort καθίσματα προσφέρουν καλύτερη άνεση χάρη στην παχύτερη επένδυση από αφρώδες υλικό, ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών συνδυάζεται με την οθόνη infotainment 10 ιντσών που παραμένει από τα προηγούμενα μοντέλα.
Η σειρά κινητήρων περιλαμβάνει επιλογές ήπιας υβριδικής τεχνολογίας, πλήρως ηλεκτρικές εκδόσεις, αλλά και μια μη εξηλεκτρισμένη έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης για ορισμένες αγορές.
Οι ήπια υβριδικές εκδόσεις χρησιμοποιούν έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,2 λίτρων με αποδόσεις 100 ίππων ή 136 ίππων (διαβάστε περισσότερα)
Ο επανασχεδιασμός περιλαμβάνει πιο λεπτά και «τετραγωνισμένα» φωτιστικά σώματα, καθώς και ένα νέο οβάλ λογότυπο Citroën αντί της κλασικής μάσκας με τα διπλά chevron.
Οι αλλαγές δεν περιορίζονται μόνο στην εξωτερική εμφάνιση.
Στο εσωτερικό, τα νέα Citroën Advanced Comfort καθίσματα προσφέρουν καλύτερη άνεση χάρη στην παχύτερη επένδυση από αφρώδες υλικό, ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών συνδυάζεται με την οθόνη infotainment 10 ιντσών που παραμένει από τα προηγούμενα μοντέλα.
Η σειρά κινητήρων περιλαμβάνει επιλογές ήπιας υβριδικής τεχνολογίας, πλήρως ηλεκτρικές εκδόσεις, αλλά και μια μη εξηλεκτρισμένη έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης για ορισμένες αγορές.
Οι ήπια υβριδικές εκδόσεις χρησιμοποιούν έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,2 λίτρων με αποδόσεις 100 ίππων ή 136 ίππων (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών