Περισσότερα από 20 δισ. δολ. σε αυξήσεις κεφαλαίων και αναχρηματοδότηση χρέους θα χρειαστεί η Tesla έως το 2020, ανέφεραν οι αναλυτές της Goldman Sachs
Περισσότερα από 20 δισ. δολ. σε αυξήσεις κεφαλαίων και αναχρηματοδότηση χρέους θα χρειαστεί η Tesla έως το 2020, ανέφεραν σήμερα (17/5/2018) οι αναλυτές της Goldman Sachs.
Όπως σημειώνουν οι αναλυτές υπό τον David Tamberrino, αυτό είναι το ποσό που απαιτείται για τη χρηματοδότηση των τρεχουσών δραστηριοτήτων, των νέων δαπανών για προϊόντα και αύξηση της παραγωγικής ικανότητας.
Αντικατοπτρίζει επίσης την προσδοκία της Goldman ότι η Tesla θα ξεκινήσει μια νέα μονάδα κατασκευής οχημάτων και μια γιγαντιαία μονάδα παραγωγής στην Κίνα.
«Πιστεύουμε ότι αυτό το επίπεδο κεφαλαιακών συναλλαγών μπορεί να χρηματοδοτηθεί μέσω πολλαπλών οδών, συμπεριλαμβανομένης της έκδοσης νέων ομολόγων (εξασφαλισμένων ή/και μη εξασφαλισμένων), μετατρέψιμων εντόκων γραμματίων και μετοχών», ανέφεραν οι αναλυτές.
«Βλέπουμε αρκετές επιλογές διαθέσιμες για να αναχρηματοδοτήσει η εταιρεία το ωριμάζον χρέος της και να αντλήσει αυξητικά κεφάλαια που θα επιτρέψουν στην Tesla να χρηματοδοτήσει τους αναπτυξιακούς της στόχους», συνεχίζουν οι αναλυτές.
Οι αναλυτές προειδοποιούν ότι η έκδοση περισσότερου χρέους ενδέχεται να επηρεάσει το πιστωτικό προφίλ της εταιρείας, ενώ η έκδοση μετοχών ή μετατρέψιμων τίτλων θα μπορούσε να αποδυναμώσει τους σημερινούς μετόχους.
Υπενθυμίζεται ότι πριν από λίγες ημέρες, η Morgan Stanley υποβάθμισε την τιμή - στόχο για τη μετοχή της Tesla, από τα 376 στα 291 δολάρια, στον απόηχο των απογοητευτικών οικονομικών αποτελεσμάτων που ανακοίνωσε η εταιρεία για το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
Η Tesla παρουσίασε καθαρές ζημίες ύψους 709,6 εκατ. δολαρίων στο πρώτο τρίμηνο του 2018, έναντι ζημιών 330,3 εκατ. του αντίστοιχου τριμήνου του 2017.
www.bankingnews.gr
Όπως σημειώνουν οι αναλυτές υπό τον David Tamberrino, αυτό είναι το ποσό που απαιτείται για τη χρηματοδότηση των τρεχουσών δραστηριοτήτων, των νέων δαπανών για προϊόντα και αύξηση της παραγωγικής ικανότητας.
Αντικατοπτρίζει επίσης την προσδοκία της Goldman ότι η Tesla θα ξεκινήσει μια νέα μονάδα κατασκευής οχημάτων και μια γιγαντιαία μονάδα παραγωγής στην Κίνα.
«Πιστεύουμε ότι αυτό το επίπεδο κεφαλαιακών συναλλαγών μπορεί να χρηματοδοτηθεί μέσω πολλαπλών οδών, συμπεριλαμβανομένης της έκδοσης νέων ομολόγων (εξασφαλισμένων ή/και μη εξασφαλισμένων), μετατρέψιμων εντόκων γραμματίων και μετοχών», ανέφεραν οι αναλυτές.
«Βλέπουμε αρκετές επιλογές διαθέσιμες για να αναχρηματοδοτήσει η εταιρεία το ωριμάζον χρέος της και να αντλήσει αυξητικά κεφάλαια που θα επιτρέψουν στην Tesla να χρηματοδοτήσει τους αναπτυξιακούς της στόχους», συνεχίζουν οι αναλυτές.
Οι αναλυτές προειδοποιούν ότι η έκδοση περισσότερου χρέους ενδέχεται να επηρεάσει το πιστωτικό προφίλ της εταιρείας, ενώ η έκδοση μετοχών ή μετατρέψιμων τίτλων θα μπορούσε να αποδυναμώσει τους σημερινούς μετόχους.
Υπενθυμίζεται ότι πριν από λίγες ημέρες, η Morgan Stanley υποβάθμισε την τιμή - στόχο για τη μετοχή της Tesla, από τα 376 στα 291 δολάρια, στον απόηχο των απογοητευτικών οικονομικών αποτελεσμάτων που ανακοίνωσε η εταιρεία για το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
Η Tesla παρουσίασε καθαρές ζημίες ύψους 709,6 εκατ. δολαρίων στο πρώτο τρίμηνο του 2018, έναντι ζημιών 330,3 εκατ. του αντίστοιχου τριμήνου του 2017.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών